Hotel Helsinki House
Hotel aan een meer met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bera Road Opp Nagar Palika, Jaisalmer, Rajasthan, 345001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Golden House
The Golden House
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 8 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 650 per voertuig
- Toeslag voor extra bed: INR 950.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Helsinki House Jaisalmer
Hotel Helsinki House
Helsinki House Jaisalmer
Helsinki House
Hotel Helsinki House Hotel
Hotel Helsinki House Jaisalmer
Hotel Helsinki House Hotel Jaisalmer
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Helsinki House
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
HASMUKH
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HASMUKH
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Rinku
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rinku
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
kamlesh, Fruita
3 jan 2025
kamlesh
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Debasish
1 jan 2025
Debasish
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An Oasis in Jaisalmer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jayraj
14 dec 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayraj
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
7 nov 2023
Carlos
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Sampurna
26 okt 2023
Sampurna
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Ari
25 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ari
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Lyndsey
Reisde met een groep
14 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyndsey
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Arindom
31 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arindom
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Divya
14 mrt 2021
Divya
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Kiran
13 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiran
6 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Vinit, California
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jan 2020
Vinit
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
jesbindar
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 out of 5
jesbindar
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A decent place to stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
MARIA PILAR
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIA PILAR
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
James
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel
James
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kirti
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, welcoming staff !
Kirti
5 nachten verbleven in juni 2019