Rang Mahal Jaisalmer

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Jaisalmer

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rang Mahal Jaisalmer

Aromatherapie, diepe bindweefselmassages, Zweedse massages, body scrubs
Junior suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, gratis wifi
Lobby
Ingang binnen
Exterieur

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 43 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
2 badkamers
Een apart bad en aparte douche
  • 83 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5, Hotel Complex, Sam Road, Jaisalmer, Rajasthan, 345001

In de buurt

  • Nathmalji-ki-Haveli - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Jaisalmer-fort - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Jain Temples - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Patwon-ki-Haveli - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Lake Gadisar - 6 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Jaisalmer Station - 10 min. rijden
  • Jaisalmer (JSA) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shree Jee Excellency - ‬3 min. rijden
  • ‪Rajasthan Restaurant - ‬3 min. rijden
  • ‪Saffron Restaurant - Nachna Haveli - ‬3 min. rijden
  • ‪Chandan Shree Restaurant - ‬3 min. rijden
  • ‪Ristorante Italiano Om - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

Rang Mahal Jaisalmer

Hotel met een chique stijl in de historische wijk
Met voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een terras en een kunstgalerie ter plaatse kom je niets tekort bij Rang Mahal Jaisalmer. Kies voor een verwenmomentje met een Zweedse massage, aromatherapie en een body scrub bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een winkelcentrum ter plaatse en een koffiebar/café kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een computerstation
  • Barbecues, gratis kranten en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 118 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 2.950 voor volwassenen en INR 1.416 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Privépicknicks

Restaurants ter plaatse

  • Haveli Hall
  • Pool Bar
  • Raj Dining Hall

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Kunstgalerie
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1998
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Uitgebreid recyclingbeleid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 2950 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 5900
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 2950 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 9440
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 4720 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 2950 voor volwassenen en ca. INR 1416 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2360 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2950 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos

Overige info

Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 15 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Rang Mahal
Hotel Rang Mahal Jaisalmer
Rang Mahal
Rang Mahal Hotel
Rang Mahal Jaisalmer
Hotel Rang Mahal
Rang Mahal Jaisalmer Hotel
Rang Mahal Jaisalmer Jaisalmer
Rang Mahal Jaisalmer Hotel Jaisalmer

Veelgestelde vragen

Is Rang Mahal Jaisalmer voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Rang Mahal Jaisalmer?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Rang Mahal Jaisalmer te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Rang Mahal Jaisalmer?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Rang Mahal Jaisalmer uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Rang Mahal Jaisalmer een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2360 per voertuig.

Waar ligt Rang Mahal Jaisalmer?

Dit wellness hotel ligt in de historische wijk, binnen 3 km afstand van Nathmalji-ki-Haveli, Bhatia-markt en Vyas Chhatri. Ook Patwon-ki-Haveli en Salim Singh-ki-Haveli liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Rang Mahal Jaisalmer

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 41 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rajesh

1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anindya

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service

Good property with bad maintenance and management

This is an over priced property with extremely poor management and service. The property itself is nice- but lacks professionalism from management side. They charge top 5 star rates- but rooms are ordinary with poor cleaning and maintenance. Cheap white LED lighting in the room gives it a low class shop feel. Their stingy approach is also evident in that they switch off water heating mid day - and one had to call and ask them to re switch it on. There were lizards in the room.
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Vivek

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

Rang mahal Jaisalmer

The hotel staff were very friendly. They made a special dish for us as we were fasting, in spite of having a buffet breakfast. The rooms were a little old and could do with some touch up.
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Room was very charming with a sitting area and big shower. Breakfast and gym were very mediocre but the staff were very kind and accommodating.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Shalini

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great experience! Staff very friendly and forthcoming especially when our flight got cancelled- they were so kind not to charge us extra for a few hours
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sachin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was exceptional. Early check in, breakfast, cleanliness, quality, staff humbleness. It is a peaceful property with haveli like architecture. Only thing I could ask for improvement is the Dinner which lacked taste
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Erkentrud

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Sharadkumar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Property is very good with sizable rooms booked by me. food quality in dinner and breakfast is average(not good), no pick up and drop of services.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Hemant

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is excellent. Beautifully designed and decorated with beatiful paintings in every room andlobbies. Most eye pleasing site.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jacklyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

YATIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Sharad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good property with polite staff.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Yatish

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well maintained property
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

ANKUR

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is really good in terms of location, food but the property is bit old, rooms require touch up, in my room shower was very old and not working properly The property has not too much staff to take care of you
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Pankaj

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for 2 nights. Staff was very helpful, hotel has great facilities. Best of all breakfast was excellent.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Amita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Anupreet singh

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hospitality is not good.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
such an amazing experience. overall resort experience exceeded our expectations. The staff members went above and beyond to make sure all our needs were met. it's a very well maintained beautiful property. food was outstanding. Rooms have lot of space and very well organized. we highly recommend fort Rajwada for a 5 star experience to anyone visiting.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Kalpit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Pritam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel, great staff. Accessibility limited

The hotel is in a good location, along the road which seems to have a line of high-end hotels. Close proximity to the old city, but not walking distance. The hotel has great layout - like a classic house design (haveli) but with modern amenities and modern interiors. A grand entrance with large wooden doors is very reminiscent of the grand days of Rajasthan. It has one indoor restaurant, and one open air area which has evening dinners. The morning breakfast buffet is well provisioned. Pleasant staff who are helpful. There is some areas within the walls which are adequate for parking self-driven cars. One drawback is that the hotel does not have any elevators. And no wheelchair friendly entrances. Thus, for elderly people and ones with climbing issues, this hotel can get to be quite a problem - right from the front entrance. And the staircases all around the property are without railings except for one - which makes it even more difficult.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Dr Supinder singh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unfortunate to have met he owner who has an attitude and a half ! He is well advised to know there ARE people from different parts of the world who are probably TEN times richer BUT very humble ! Shame !
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Khan san, india

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ジャイサメールの素敵なホテル

客室は清潔でした。シャワーのみでバスタブはありません。サム砂漠から30分でフォートにも20分くらいの距離でロケーションは良かったです。ゴールド会員だからなのかルームがアップグレードされていました。チェックイン チェックアウト共にスムーズでした。オススメホテルです
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

ANUPAM

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good hotel but restaurant needs a serious upgrade. Average breakfast for a hotel of this class. Coffee served after 3 reminders and was cold.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Tim

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Tim

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017