Fotogalerie voor AYANA Midplaza JAKARTA





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
22 okt - 23 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premier kamer (Free Minibar) laden

Premier kamer (Free Minibar)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Alle foto's voor Executive Room (Free Minibar) laden

Executive Room (Free Minibar)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Alle foto's voor Studio suite (Free Minibar & Newly Renovated) laden

Studio suite (Free Minibar & Newly Renovated)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Misschien vind je dit ook leuk

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Sudirman Central Business District
- Zwembad
- Spa
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 120 beoordelingen
De prijs is € 174
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Jenderal Sudirman Kav 10-11, Jakarta, 10220
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mandarin Oriental, Jakarta
Mandarin Oriental, Jakarta
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 552 beoordelingen
De prijs is € 136
inclusief belastingen en toeslagen
25 okt - 26 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 332750 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 750200 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor extra bed: IDR 695750.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel
AYANA Midplaza Hotel
AYANA Midplaza JAKARTA
AYANA Midplaza
AYANA Midplaza JAKARTA
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel
AYANA Midplaza JAKARTA Jakarta
AYANA Midplaza JAKARTA Hotel Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over AYANA Midplaza JAKARTA
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
akihiro
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akihiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aya
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoe
29 jul 2025
Tomoe
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOSHI
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
EIICHI
18 jul 2025
Positief: Netheid
EIICHI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Varoon Laxman
8 jul 2025
Varoon Laxman
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Taka
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taka
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Zakenreiziger
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Takashi
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aliyakim
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Aliyakim
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chiungying
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiungying
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 jun 2025
??
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TOKUHIRO
8 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOKUHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Keita
25 mei 2025
Keita
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Varoon Laxman
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varoon Laxman
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
電源問題
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIRO
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ian Whai
Zakenreiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian Whai
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHIGEYUKI
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEYUKI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mathias
31 mrt 2025
Mathias
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rachel
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Masataka
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masataka
1 nacht verbleven in maart 2025