Amaroossa Grande Bekasi

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Amaroossa Grande Bekasi

Lobby
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Een binnenzwembad, een buitenzwembad
Koffiebar
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Executive Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 49 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe eenpersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe eenpersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive eenpersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
  • 49 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 29.9 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Jend. Ahmad Yani No.88, Bekasi, West Java, 17141

In de buurt

  • Revo Town - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Mal Metropolitan Bekasi (winkelcentrum) - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Winkelcentrum Grand Metropolitan - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Winkelcentrum Summarecon Mal Bekasi - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Taman Mini Indonesia Indah - 12 min. rijden - 17.6 km

Lokaal vervoer

  • Bekasi Barat Station - 7 min. lopen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chatime - ‬3 min. lopen
  • ‪Ta Wan - ‬6 min. lopen
  • ‪J.CO Donutes and Coffee - ‬12 min. lopen
  • ‪Solaria - ‬12 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Amaroossa Grande Bekasi

Hotel met een luxe stijl in Pekayon Jaya
Als je bij Amaroossa Grande Bekasi verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en een speeltuin. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Astoria Coffee Shop, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en 2 bars en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Een lift, conciërgeservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 159 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 42 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 150.000 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Astoria Coffee Shop
  • Mardy Grass Lounge
  • Pisa Lounge and Bar

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 521 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift

Meer

  • 15 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 14.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 150000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 425000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amaroossa Grande Bekasi Hotel
Amaroossa Grande Hotel
Amaroossa Grande Bekasi
Amaroossa Grande
Amaroossa Grande Bekasi Hotel
Amaroossa Grande Bekasi Bekasi
Amaroossa Grande Bekasi Hotel Bekasi

Veelgestelde vragen

Is Amaroossa Grande Bekasi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Amaroossa Grande Bekasi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Amaroossa Grande Bekasi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Amaroossa Grande Bekasi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Amaroossa Grande Bekasi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 14.00 uur uit te checken.

Biedt Amaroossa Grande Bekasi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 425000 per voertuig.

Waar ligt Amaroossa Grande Bekasi?

Dit luxe hotel ligt in Pekayon Jaya, binnen 15 minuten lopen van Mal Metropolitan Bekasi (winkelcentrum) en Revo Town. Ook Winkelcentrum Grand Metropolitan en Lagoon Avenue Mall Bekasi liggen binnen 3 km afstand. Bekasi Barat Station ligt op 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Amaroossa Grande Bekasi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 53 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Decent hotel in bustling city

Decent hotel with very charming staff. Couldn't enjoy the swimming pool as it gets all the noise and honking from the street traffic. Couldn't use the gym as all equipment seemed broken. Vicinity of shopping mall offers many restaurant choices.
13 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Elvira

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Wee Kiang

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Eman

8 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Scott

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
property states indoor pool and outdoor pool, but only one pool. The pool is not big. Had problems with elevators. Got stuck on 13th floor for 15 minutes and couldn't get to lobby
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gavin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing Stay! A class above...

This hotel brand is truly fantastic. From a warm welcome at check-in, to the comfortable bed in a spacious room and a smooth check-out, everything is well-handled. They will even look after your luggage after check-out. Nothing is too much trouble. Thanks to all the staff at Amaroossa Grande Bekasi for an enjoyable stay
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Azmi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good enviroment, near amenities, staff friendly
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a wonderful hotel! From the rooms to the staff, to that wonderful breakfast, I'm already looking forward to staying there again sometime soon!
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

handoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice place for relax

The building is not maintain well and we found the bad cover carpets in room corridor. Some furniture is not in agood condition, but the bedroom is quite comfort and we can sleep well
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Hironobu

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jorgi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing. Great.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay. But my gf saw two spirits in the bedroom. One old lady and a teenager.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

SEONGSU

Positief: Personeel en service

4/10 – Matig

shari

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Buyer beware

First of all the hotel is a little run down. Ordering for the room service menu was a challenge when you tried to order something they were out of it. Breakfast was buffet and always cold. They do not vacuum the rooms or anywhere I saw. The staff is great and its more of a two star hotel don't be fooled by the pictures. I would not stay here again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

FUTA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant Stay

I always stay at this hotel when i visit Bekasi. Good hotel and reasonable price.

2/10 – Ontzettend slecht

Julia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible Hotel,I HATED IT

This is the worst hotel I've ever been in. First of all the check-in starts at 14:00 and we arrived at 14:20. The receptionist asked a lot of unnecessary questions and later said that we would have to wait for about 45 minutes maximum,because the room wasn't ready YET! So we sat there(there were a LOT of people waiting too) and waited more than ONE HOUR for the room. Then we were told that because we waited that long they had upgraded our room and I thought "great,at least they did that". But when we got to the room,it had a door to the other room (it was a connecting room) and the room itself it's not sound proof.There were kids jumping and playing and we could hear everything the other family was saying.Really noisy.The shower it's awful,horrible water pressure and the water smells like sewer which made the hole bathroom smell so bad. The bed sheet had a weird stain on it. Worse experience ever.And for that price too. NOT WORTH THE MONEY.Save your money and stay somewhere else.I'll never comeback to this hotel,EVER! P.S.: when we got there,there was this man checking out and complaining too.Meaning everyone complains when they check out (we did too) and they only say sorry and don't do nothing to resolve the problems for the next guests.To me that's just disrespectful. I'll say it again: SAVE YOUR MONEY,I don't even know why they are a "4 stars hotel" because I wouldn't give not even 1 star.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

Nice and cozy

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relaxed concept

Bad Wifi

10/10 – Uitstekend

HENDRICK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel sangat bagus

Sangat menyenangkan

8/10 – Goed

The Reviewman, Bekasi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

ALMOST but WORST

i love the room and almost perfect if the parking area and parking staff be polite to serve me as a guest . The lift sucks, they only provide 2 lift. and then we always took a long time to wait the elevator... breakfast just ordinary not good enough for 4star

4/10 – Matig

Toshio

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

一見良さそうだが、配慮に欠ける最悪のホテル

もうこのホテルには泊りたくない。 受付でHotels.comの予約を確認出来るまで20分以上待たされた。 部屋に入ると、スリッパも石鹸もトイレットペーパーもおいてなかった。 持ってくるように何度も電話したが2時間以上かかった。 朝食におかゆのないホテルは初めてだ。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten