Exterieur

Beoordelingen van Best Western Mangga Dua Hotel and Residence

3.5 out of 5
Best Western Mangga Dua Hotel and Residence
Jl Mangga Dua Abad No 111, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 97 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Monique

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel in niet zo'n luxe buurt.
Hotel met fijne, ruime kamer. Heerlijke douche. Personeel is heel vriendelijk, vooral in het restaurant. Uitgebreid Indonesisch ontbijtbuffet, westers ontbijt is meer beperkt, maar wel lekker. Diner in het restaurant is erg goed. In de directe omgeving is niet veel te doen. Bezienswaardigheden zijn te bezoeken met taxi of tuktuk. Luxe hotel, dat in sterk comtrast staat met de omgeving. Absoluut geen onveilig gevoel gehad op straat.

6/10 – Redelijk

Kevin

Positief: Personeel en service
Sauber aber nicht luxuriös
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tetsuharu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフは皆親切です。朝食も美味しく、毎日提供されます。全体的に満足です。正直に言うと、設備が少し古い部分もあります。 (シャワーの出が悪い場合があります。エレベーターがなかなか来ない場合もあります。)そこが改善されたら、完璧です。
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

masato

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
隣の音がかなり聞こえた。
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Renovationsbedürftig, aber noch funktioniert alles
Hotel ist in die Jahre gekommen & weist entsprechende Abnutzungserscheinungen auf. Alles ist funktionstüchtig, sieht einfach nicht mehr neu und makellos aus. Zimmertüre, Schloss & Riegel können schon mal klemmen. Balkonfester wurde verriegelt, ebenso ein Eckfenster (zugemauert), angeblich eine Sicherheitsmassnahme. Frühstücksbuffet mit grossem Angebot von Continental, American & local breakfast. Qualitativ ist nur das lokale Angebot überzeugend & authentisch. Im Frühstücksraum viele & aggressive Stechmücken. 2 von 4 Aufzügen benützbar, andere sind für Anwohner (Gebäude beherbergt auch Wohnungen) uns Service reserviert. Gewisse Stockwerke sind nur mit einem bestimmten Lift zugänglich. Insgesamt ist das System kompliziert, es kommt ab & an zu längeren Wartezeiten. Spa-Bereich ist seit Wiederinbetriebnahme nach Covid-19 im Mai noch immer geschlossen (ausser Schwimmbad) darauf wurde aber nirgends hingewiesen.
19 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Musa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel ,with friendly staff. Clean and good value of money, cheap compared with other hotels. Only the breakfast needed to improve. Highly recommended
5 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Chee Seng

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Room dirty
Come back after couple month , the overall environment is okay , here are some disappointed point need to improve : Too long waiting for elevator , room 3011 bed sheet dirty & smelly , many small cockroach , please improve .
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Mansur

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saya senang menginap disini nyaman dan bersih serta ramah
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Alessio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Ottima colazione Personale molto gentile Locali sempre puliti
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Chee Seng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keselesaan hotel amat berpuas hati, tetapi kebersihan sekitar hotel amat dipertingkatkan.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service was wonderful. In room TV had technical issue and was replaced quickly but there shouldn't be an issue to begin with. 110V plug in the bathroom doesn't work so I cannot use my hair straightener. Key card stopped working couple times and had to be renewed. A little bit time consuming especially when you have to go back down to the lobby from 28th floor. Wifi is quite fast and I didn't have to log back in every day which is a plus. However, everyone was friendly and we ended up extending our stay for another 3 days.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

KYUNGJUN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

KYUNGJUN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Yuan Chun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可貼近當地生活的出租公寓
附近環境落差很大, 走一段路是有便利商店 如果胃腸好是很多水溝邊的魚丸麵,沙爹,烤肉,等等, 類型出租公寓 服務員很客氣
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

コスパは普通。 ジムはあるけど、使えるレベルじゃないかと思います。
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff and great atmosphere
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

yasujijapan, Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービス、設備、ロケーション、価格共に満足できました。 特に日本人への対応は最高でした。 ありがとう。
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outside not so good. But inside is a lot better.
The service itself was great. Just when my brother checked out, they needed my credit card again which was a bothersome. I never had to use my credit card for checking out. Other then that, they upgrade the rooms so the rooms were huge and breakfast was great.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Jenny

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The decoration is old
The decoration is old, check-in speed is quite slow, spend a lot of time to wait for the lift as well.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
مكانه جميله وفندق سعرة جميله لموقعه
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Tan, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Good service , walking distance to nearby Mangga 2 Square. In dooor swimming is good enough after a long day can relax nearby pool. Spa massage is a good experience that you must try out.
7 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Masanori, 便利

Positief: Netheid
フィットネス設備の不具合
宿泊に対してはあまり不満はないのですが、フィットネスの設備が壊れていて使えないものが多く、スタッフもいなかったので使えませんでした。 せっかくフィットネス設備のあるホテルを選んだのにこれでは次回宿泊を躊躇します。 また部屋のシャワー設備も古いタイプで少し使いづらかった。
5 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Kicho

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
just so so
Check in time was long because the receptionist talk too much. there were no towel in the room.

8/10 – Goed

Kicho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
자카르타 남대문시장
자카르타에서 제일 저렴한 서민 쇼핑센터, 남대문 시장처럼 구경할 만하네요
2 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
لا تجازف
فندق سيء جدا مصاعد سيئة للغاية القصوى
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

faris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

nawaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大きな通りには面していないが
大きな通りには面していませんが、タクシー運転手の認知度も高く、アクセス面ではあまり苦労しません。朝食の種類が豊富で良かったです。
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Lokesh

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Aldo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Steve

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Old hotel with friendly staff
It was not that clean. Old hotel. But friendly staff.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Aircond not working
the aircond in my room is not cold enough eventhough twice been service by the maintenance. The view from the room is superb...

6/10 – Redelijk

TANG

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel yang bersih
lokasi yang startegik, kualiti perkhidmatan dan sajian yang dihidangkan sangat baik.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good but need improvement
I think best western mangga dua should start to renovate their room and do regulary check on the elevator. They also have to improve their breakfast menu.

8/10 – Goed

Soonjong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
깨끗한 호텔
쇼핑몰과 가까워서 쇼핑이 매우 좋음. 환풍기 소리가 조금 크니 교체가 요망 됨.

10/10 – Uitstekend

Chin Lian

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Overall is great. Very convenance to get a taxi to go everywhere.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
salah satu dr sekian banyak hotel recomended
Kamar Good, breakfest Good, pelayanan kamar standar. Kekurangan, liftnya kurang banyak, krn tamu hotel hy menggunakan 1lift Utk melayani sampai 32lantai. Lift lain emg ada, tp itu lift apartemen, terkadang klo mau cepat Sy pk lift service karyawan.
Harus sabar nunggu Lift yah..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Khee leng

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
マンガドゥアスクエアへ徒歩圏内であり、ホテルも比較的綺麗で問題ない。渋滞に巻き込まれずに空港に行けるのが何よりいい。

8/10 – Goed

chiacheng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lokesh, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Was a good stay

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad exp
Hotel is in ghetto area and don't need to be five star dirty

8/10 – Goed

BENG YUIN, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love it!
Room has king-sized bed and it was clean, spacious and air con was cold, we loved it! Mini fridge was super cold too. A little far in but ok if taking taxi (about 350 metres walk from Mangga Dua Square), and several roadside food stalls & eateries within short walk from the hotel. Downside - lifts are slow and stops at many levels. Will stay there again if we are in Jakarta.

8/10 – Goed

Shankar, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near by shopping mall and clubs
It was a good experience and nice stay near by shopping mall.

8/10 – Goed

François

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great view, good food in an above average room
We were on the 32nd floor and the view was absolutely amazing. The bed was comfortable and the breakfast was delicious. The only disagreement we had was the room cleanliness who was not up as expected.

8/10 – Goed

Cihaw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
standard aja