Exterieur

Beoordelingen van Best Western Senayan

3.5 out of 5
Best Western Senayan
Jalan Asia Afrika Pintu IX, Gelora Senayan, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 34 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Rachsid

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Shinnosuke

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

silanee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

KOJI

4 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

richard

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
First arrived and had requested a non smoking room. I paid a premium price for two nights. Got to the room and it reeked of smoke. Staff changed the room to a family room with three beds. No problem there really, but what was the problem is sewer gas was coming out of the bathroom floor drain. No matter how much water I put down the drain the sewer gas still came up and filled the bathroom and the room. It was miserable. Told staff but hotel was booked solid. Had to live with is. Staff was awesome but the room totally was dissipointing.
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Rachsid

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Yuki

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

32, 日本

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
予約完了後に「すべての部屋に窓がありません」というメッセージが来ますので、キャンセル不可の予約は注意した方が良いです。アクセスはとても良いですが、排水溝の臭いがきつく、換気も悪いのでデリケートな方にはオススメ出来ません。
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good but many issues to be considered
heck in was fast, room size was ok. Location was good as it is within walking distance to 2 nice malls . I have some points which should be highlighted; there is no window in the room, AC was not that cold, and the bathroom is not safe as there is steps within the bathroom that need extra caution to avoid falling down especially after taking a shower.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
- Location is good and convenient. - Price is good. - Shower - no hot water on 1st day/night. - The toilet roll holder is so far from the toilet bowl. - The towel rack should be fixed on the wall in the shower area NOT above the toilet bowl esp when it is lose and about to drop out of the wall.
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Roy, Dallas, TX

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is good, staff is friendly. The room has no windows , so I'm concerned about safety.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Helmi op 9 sep 2019
Dear Mr Roy, Warmest greeting from Best Western Senayan. Thank you for your kind feedback especially for our staff and service during your stay. We hope it would be our motivation to always do our best service. Thank you for your concerned, it would be our responsibility to keep maintain safety and comfort for our guest. We are very happy happy if we can welcome your return stay in the nearest future. Best Regards, Helmi Junaidi General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Helmi op 9 sep 2019
Dear our respected guest, Warmest greeting from Best Western Senayan, Thank you for your kind feedback. It would be our motivation to always maintain our service and facilities in a good quality. We hope we can welcome you again in the nearest future. Best Regards, Helmi Junaidi General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめしません
おすすめしません。7階に宿泊。部屋には窓もなく、冷蔵庫もありませんでした。シャワールームからは悪臭が漂い、換気扇をかけても消えませんでした。ホテルと運動施設が一体になっているようで、夜10時くらいまで騒がしかったです。防音も最低。レストランはホテルの建物にはなく、少し移動した二階にあります。立地は便利でとてもいいのですが、ホテルがダメです。星で言ったら1つ。
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Helmi op 31 jul 2019
Dear our respected guest, Warmest greeting from Best Western Senayan, Thank you for choosing us as hotel accommodation in Jakarta. Related to the issue of the window, our hotel is located in the middle of the mall building so that it only has a limited number of windows rooms and full occupied. Through the reviews you provided, we have coordinated with the team to check rooms regularly. Your feedback is very meaningful for us to continue to pay attention to our room facilities to avoid similar things. We hope this will not be an obstacle to return and enjoying our facilities and services at Best Western Senayan. Best regards, Helmi Junaidi General Manager

8/10 – Goed

YUJI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Helmi op 12 jul 2019
Dear Mr Yuji, Warmest greeting from Best Western Senayan, Thank you for kind feedback. We are very happy to know your satisfy during stay at Best Western Senayan. Your feedback is our motivation to keep maintain our service and facilities in a good quality. We looking forward for your return stay in the nearest future. Best Regards, Helmi Junaidi General Manager

8/10 – Goed

Dann, Beppu, Japan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
a nice hotel, just next to shopping mall and close to MRT station
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Helmi op 12 jul 2019
Dear Mr/Mrs. Dann, Warmest greeting from Best Western Senayan, Thank you for kind feedback. We are very happy to know your satisfy during stay at Best Western Senayan. We hope you are enjoy your trip in Jakarta. We looking forward for your return stay in the nearest future. Best Regards, Helmi Junaidi General Manager

8/10 – Goed

Ivy, Malaysia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent friendly service; near to shopping malls; The lighting in the toilet room very bad.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baru pertama nginep disini, kamarnya ga kedap suara, ada yg lwt or buka pintu kmr sebelah kedengeran bgt, mandi jam 10 pagi air panas ga panas apa krn banyak yg pake jd mengakibatkan ga panas, restonya misah dr hotelnya jd mesti keluar dl dr reception, utk restonya station telur n waffle, waffle ga pernah ada stok, saya minta telur rebus ¹/² matang, dijwb sm mba nya blh tp lama sekitar 15 menit, 20 menitan saya balik lg n tanya, mba malah nanya telur mata sapi yah? Mulailah saya kesal saya minta rebus n dgm santainya dia blg blm nanti yah, yaiyalah blm wong blm dibikin drtd..lain kali station omelet ini kan paling favo dipagi hari tlg yg tugas org nya yg sigap n cekatan, bs manfaatin 2 tungku sekaligus jgn yg lelet kyk gini mba nya. Agak males sih nginep disni lg kl ga terpaksa bangettttt.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Helmi op 10 mei 2019
Kepada tamu kami YTH, Salam hangat dari Best Western Senayan Jakarta . . . Terima kasih telah memilih kami sebagai tempat menginap Kami sangat menghargai ulasan bapak/ibu dimana hal tersebut sangat membantu kemajuan pelayanan Best Western Senayan yang terus menerus. Terkait dengan keluhan dan masukkan Bapak / Ibu menyangkut pelayanan saat pemesanan telur dan kedepan kami akan pastikan tidak ada peserta magang yang sendirian melayani permintaan tamu dan harus didampingi oleh karyawan, Selama ini demikian selalu didampingi dan karena sesuatu dan lain hal seperti nya saat itu team magang sedang sendirian karena saat ini kami memberikan leluasa kepada peserta magang untuk belajar berani melayani permintaan tamu. Menyangkut air panas di kamar mandi yg memerlukan waktu lama untuk panas karena pemakaian saat tingkat hunian tinggi sehingga berbagi, sesegera mungkin kami akan menambahkan jumlah tekanan dan volume water heater Terhadap kondisi kamar tidak kedap suara, kami sedang melakukan progress pemasangan alat kedap suara namun karena tingkat hunian yg saat lalu dan hingga sekarang masih tinggi sehingga team teknisi project kami harus bertahap menyelesaikan kondisi kedap suara tsb. Sekali lagi, saya atas nama management Best Western Senayan mengucapkan banyak terima kasih atas masukan bapak / ibu yg sangat berguna demi kebaikan pelayan hotel tercinta. Berkenan kiranya kami dapat mengakomodasi kedatangan ibu / bapak kembali untuk menginap dan saya secara pribadi dan karyawan akan menemui ibu / bapak pada saat kedatangan. Salam hormat Helmi Junaidi, General Manager

8/10 – Goed

Yi-Ting

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體而言不錯
地理位置不錯,該棟大樓樓下就有些商店,鄰近百貨公司。 房間冷氣不太強,頂多不熱、不悶。房間及浴室有些灰塵,但不至於髒。 早餐的餐廳在大樓的另一側,需下到一樓才可到達。
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

PCR, Earth

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
冷蔵庫の設置無し、ホテルエレベータが動作不能、断続的な停電。
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

PCR, Earth

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーション抜群でした。只、室内の設備が古く、冷蔵庫が無いのには驚いた。冷蔵庫を設置してほしい。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Nice hotel next to Plaza Senayan Shopping Center and Senayan City Shopping center
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Helmi Junaidi - GM Best Western Senayan op 26 jan 2019
Dear our respected guest, Warm greetings from Best Western Senayan. Thank you for choosing us as your accommodation in Jakarta. We would like to express our gratitude for your kind appreciation. We hope our strategic location can facilitate you to reach any destinations around us. We look forward for your return stay in the nearest future. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Helmi Junaidi - GM Best Western Senayan op 26 jan 2019
Dear our respected guest, Thank you for your great rate for us. We hope we can maintain our best facilities and service for our guest convenience during stay in Best Western Senayan. Warm Regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accessible location
Great short vacation stay!
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, but hotel is quite old. Room got no windows and the toilet drainage is poor, toilet will flood if you take a long shower. Cafe food is decent.
4 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
สวิทซ์เสียบบัตรที่เป็นคัทเอ้าท์ไฟเสีย ไฟติดๆดับๆตลอดเวลา รูปที่โชว์ในเวปมีหน้าต่าง แต่ห้องพักจริงๆไม่มี ห้องอาหารเช้า เดินไกลมาก สับสนมาก ไม่มีป้ายบอก ต้องใช้วิธีฟังเสียงช้อน-ส้อม อาหารให้เลือกกินน้อยมาก ไม่มีป้ายภาษาอังกฤษบอกด้วย ว่า อะไรเป็นอะไร พนักงานบริการดีครับ โรงแรมอยู่ในตัวห้าง แต่ห้างนี้ มีแค่ แมคโดนัลให้กิน แต่ใกล้ห้างใหญ่ๆ หาของกินได้สะดวก
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Wai Hing

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and New Hotel
It is new hotel. Everywhere is clean and no bad smell. The hotel occupies 3 whole floors with plenty of rooms and in a shopping building. Lobby is at ground floor with its own lift to the rooms. The room space is enough and the toilet is big. The bed is comfort and all the towers are clean. Air conditioner and shower are ok. All accessories such as toothbrush, bath gel...are provided. Hairdryer and clean electric kettle are provided. Different kinds of tea bags are provided too. Mirrors in the room are more than enough. Room is bright. Hanging place for clothes are enough. The wifi is still ok but I use my own SIM card. There is one step between the bath and washing hand basin but with same colour tiles inside the toilet. So better be careful during walk in and walk out because you may forget the step. There is no window for my double bed room because the side facing outside is in the big toilet. Inside the toilet is bright and there is glass which may not be open. The breakfast is good. Only 20 seconds walking from lobby to the restaurant in the same building. They change most of the food every day so I am not boring. Toast, fried egg, Indonesia food, congee...etc. There is 24 hours McDonald in the same building. Three big shopping centres with different restaurants are nearby from 5 to 10 minutes walking distance. Gate 5 entrance of GBK is 8 to 10 minutes walk. All the staffs are very nice and willing to help. I sure will be back in next time.
6 nachten verbleven in augustus 2018