Clay Hotel Jakarta

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Grand Indonesia

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Clay Hotel Jakarta

Lobby
Accommodatievoorzieningen
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Ingang binnen
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer (No window)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Blora No. 20, Jakarta, Jakarta, 10310

In de buurt

  • Grand Indonesia - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Bundaran HI - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Winkelcentrum Plaza Indonesia - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Winkelcentrum Thamrin City - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Gelora Bung Karno stadion - 4 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Jakarta Sudirman - 5 min. lopen
  • Dukuh Atas MRT Station - 5 min. lopen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bubur Ayam Sunda - ‬2 min. lopen
  • ‪J.CO Donutes and Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪Mie Keriting Luwes - ‬4 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬8 min. lopen
  • ‪WAKI Japanese BBQ Dining - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Clay Hotel Jakarta

Hotel in de buurt van Grand Indonesia
Clay Hotel Jakarta ligt niet alleen in de buurt van Winkelcentrum Thamrin City maar beschikt ook over faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een lift, conciërgeservices en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 81 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Kedai Clay

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Clay Hotel Jakarta
Clay Jakarta
Hotel Clay
Hotel Clay Jakarta
Clay Hotel Jakarta Hotel
Clay Hotel Jakarta Jakarta
Clay Hotel Jakarta Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Clay Hotel Jakarta?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Clay Hotel Jakarta te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Clay Hotel Jakarta?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Clay Hotel Jakarta uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Clay Hotel Jakarta?

Dit hotel ligt in Menteng, binnen 10 minuten lopen van Gouden Driehoek en Grand Indonesia. Ook Bundaran HI en Winkelcentrum Plaza Indonesia liggen binnen 15 minuten lopen. Dukuh Atas MRT Station ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Jakarta Sudirman is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Clay Hotel Jakarta

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 90 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima basishotel voor als je op zoek bent naar een kamer waar je alleen hoeft te slapen en te douchen. Omdat je de rest van de tijd toch buiten de deur bent. Ligging van het hotel is prima ten opzichte van alle openbaar vervoervoorzieningen.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適でした。

2回目の滞在でしたが、快適に過ごすことができました。スタッフの対応も非常に親切でした❗なお部屋によっては窓がないところもあるためご注意を。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Boon Theng, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room but stained towel provided.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
SUDIRMAN駅、別名(空港鉄道BNICITY駅)から徒歩5分圏内です。新しいMRT地下鉄も同じ駅内に完成し、ジャカルタ中心部へのアクセスが大変便利です。価格以上のロケーションですが、室内にポットやドライヤー、USB電源がない為持参が必要でした。
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lokasi bagus

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

INTAN BAIZURA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Don

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great for the budget

For the money, I thought it was fantastic!!
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

hiroro, nagoya, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

親切な従業員

初めてのジャカルタだったので、少し心配していましたが、私の拙い英語でも、レストランの場所やタクシーの手配など親切に対応していただけました。 ホテルの中は清潔で居心地が良かった。 ドライヤーが部屋にはなかったので、20kルビーほどのデポジットで借りれました。近くにはコンビニもあって飲み物やATMも揃えることが出来ました。 あえて欠点をいうと朝に近くの寺院?からお経が聴こえてくるくらいです。ただそれも含めて快適な旅行が楽しめました。
5 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

コスパ高い❗

スタッフが親切だった。朝食は品数が少なかった。寝るだけならかなりコスパ高い。
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Stamp

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the room smells smorking although the hotel supposed to be all non smoking. Room facilities and amenities are not cleaned enough. they had over booked on my reserved room type so i got down-graded without refund on the first day. it was big disappointment because I had good experience on the last time I stayed a year ago.
4 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Atef

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unhygienic

It was not so good ..after booking I been shown a filthy room I refuse to stay there then they try hard to replace the bedding but still unhygienic .I demand refund but couldn't happend .so I had to stay one night unwilling.I think hotels should replaced Thier bed sheets so often .
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Akhmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not bad for the price

The hotel staff were very kind and helpful. There were a few problem with the room he first was The a/c would not work sometimes, the same with the WiFi. Also the power would occasionally go out.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AC NOT WORKNG GOOD, MADE COMPLAIN AND THE RECEPTION IS MORE ANGRY THEN US. FOUND IT VERY FUNNY
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Christian, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Super Lage für kleinen Preis bei solider Qualität

Man darf keine Palastzimmer bei dem Preis erwarten. Es ist ordentlich, mit Klima und Warmwasser. Der Service ist gut, Frühstück und sonstiges Essen ist qualitativ gut und die Portionen sind für Europäer groß genug. Für die, die nur im Hotel hocken wollen, ist das Hotel eher nichts, als Sprungbrett mit Fokus Übernachtung mit gutem Preis-Leistungsverhältnis würde ich es immer wieder buchen.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Yohan

1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

good stay, great staff and good location

amazing stay at your hotel. clean and comfortable. the only this is our room aircond (room 111) is not functioning. i couldn't change to other room because its full house. A slight improvement in your breakfast menu is better. we did not ask much, is just the taste is not that good. an international simple menu or your local menu is good enough is the taste is there.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good price for the value location so so but not to

Good price for the value location so so but not to far from the center stuff are very helpful and always smiling
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Hotel, Great Place

Lokasi hotel strategis dan dekat dengan pusat kota Jakarta. Akses ke hotel sangat mudah, dapat dijangkau dengan kendaraan umum seperti busway (dekat halte Tosari) dan Stasiun Sudirman. Kamar nyaman dan bersih. Menu breakfast lumayan enak.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location is good near from grand indonesia shopping center .. The breakfast is poor ..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It