Interieur

Beoordelingen van Golden Boutique Hotel Kemayoran

4 out of 5
Golden Boutique Hotel Kemayoran
Jl. Angkasa No. 1, Jakarta Pusat, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 25 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

M

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

D.Terpstra, Apeldoorn, Nederland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergeleken met andere hotels in Jakarta die in de middenklasse kwa prijs vallen voldoet dit hotel goed. Ik heb vaker in verschillende hotels in Jakarta gezeten en ben op enkele hotels na vaak teleur gesteld geweest over de kwaliteit en de hygiëne. Dit hotel doet het beduidend beter.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

MASATOSHI

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

ABDULLAH, QATIF

25 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Suhail

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended as its intestates with roaches
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GBHK op 20 okt 2023
Dear SuhailThank you for choosing us as your accommodation. We apologize for your inconvenience. We do control for roaches and we concern for exterminate it. We hope it will not happen again in the future. We waiting for your next stay with different experience.Thank you

8/10 – Goed

Thien

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Decent
The hotel was fine for the price. It's massive and in a decent location. Everything in the room was on the older side. There were stains all over the place. The walls were peeling. A lot of the channels on the TV were not working or had a lot of static.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Hui Ling

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Franklin

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel very dark and not much occupied in this hotel.
3 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the property is centrally located. Its is old property and not maintained well.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand hotel de style.
Grand hotel de style. Accueil et service professionnel. Belle chambre, vaste hall luxieux. Taxis à disposition dans la courre de l'hotel y compris pour un départ à l'aube pour l'aeroport. Un petit déjeuner composés de bons gateaux nous à été donné lors de notre early check out. Environs moyen, mais c'est un peu le cas de tous les quartiers de Jakarta?
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

NOBORU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice for its price.
Nice
4 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Salahuddin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Value for money
Seems to be a good location, but sometimes it was difficult to get taxis mainly due to the traffic regulations at the nearby traffic junction. No U turn allowed in the nearby traffic junction which make the motorists to drive an extra 2 km ahead to make the U turn to reach the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

adnan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nothing good to say just really bad hotel thats it
this hotel has nothing good bad way of treating the customers i cant really write everything
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Manish

Negatief: Comfort kamer
So-So
Club rooms which was supposed to be premium are too small in size. There is a small chair in the side of the bed but no-ware comparable to any 4 star hotel. Breakfast is so-so. No omelette at egg station as it was not manned?
2 nachten verbleven in augustus 2017
Thank you for your constructive feedback. We apologize for any the inconvenience caused. We will take measures to improve and serve you better for your next visit Warm Regards, Golden Boutique Hotel Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

rajesh, singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice but its old
not exactly the new kid on the block. this 10 yr old hotel can see the age. In addition the occupancy is very low. on my first two days, there was only 1 floor filled. it is a large hotel and relatively away from traffic. so it's peaceful

8/10 – Goed

Titibuku, 神奈川県

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
夜遊びにはいい立地。
Classic Hotel が徒歩圏内。 車線的に行きは徒歩、帰りはタクシーを使うと便利。 部屋自体綺麗だし、申し分なし。

6/10 – Redelijk

SATO, Manila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GYMのあるホテル
GYMが無料で使えます。運動靴を求められますが、タオルも無料で貸してくれます。恐らく、GYMを運営している会社がホテルに入っているものと思われます。

8/10 – Goed

Raden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Good place to stay in. Nice place to held conferences. The staff are so kind thru the assistance they provide.

6/10 – Redelijk

Amirthalingam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Ocampo, Puerto Rico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its a very simple hotel as any with 3 stars.
Is very near to the airport. Clean just simple Hotel

8/10 – Goed

Victor, Singapore

The hotel stay was pretty good and the condition was ok if your expectation wasn't that high. hopefully the buffet breakfast could been better