Kiosk voor inchecken/uitchecken

Beoordelingen van Grand Picasso Hotel

3.5 out of 5
Grand Picasso Hotel
Kebon Kacang 9 No.4 , Tanah Abang, Jakarta, DKI Jakarta

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 36 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

H

Schoon hotel, dicht bij Grand Indonesia Mall 3 min. lopen, Onbijt matig, staf is vreindelijk en snel service
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Masazumi

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シーツが毎日交換されていない。 スタッフよサービス良し。朝食ビュッフェは、美味しかった。
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kyoung Sub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
환기만 잘되면 모든게 만점인거 같습니다
청소도 빨리해주고 엘리베이터도 고객카드가없으면 운행도 안되고 좋았습니다만 객실에 창문을 열지 못해 환기가 안되어 아쉬웠습니다!! 환기가 안되는 상태에서 청소까지!! 다른건 모두 좋았습니다!! 조식도 6시~10시까지 시간도 넉넉하고 좋아요
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jakarta 2024
3 night stay , highly recommended hotel stayed in junior suite as originally booked executive room which was too small if were stuck in room because of rain ,so happy with everything in the room , Also staff very friendly and help with all requests.
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Li Ling

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kebersihan kamar tidur
Kamar banyak debu, semut di dinding kamar mandi, tempat tidur, TV kabur, telepon di kamar tidur tidak bisa berfungsi
5 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Dale

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Dale

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay. Highly recommend
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Nor Azhar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sugito

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Great price, location and honest staffs
It was fine with good price and location! The staffs are honest as we left our cellphone and they kept it for us and gave back to us when we came back.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ani op 3 mrt 2020
Dear Mr.Sugito Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. Happy to hear you comfort with our service. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
値段も安く、とても綺麗
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ani op 3 mrt 2020
Dear Mr/Mrs. Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
avoid booking
aircon not working well and wifi is so slow...
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ani op 3 mrt 2020
Dear Mr/Mrs.Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. We are really sorry for the inconvenient and we will noted your advice to improve our service in the future. Thank you for your advice. We are looking forward to welcoming you Back. Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in the heart of Jakarta
Nice hotel in the heart of Jakarta. Clean and comfortable room. Modern hotel with nice eating area. Nice buffet breakfast. Very helpful and friendly staff. Across the road from Grand Indonesia Mall.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ani - Guest Relation op 3 mrt 2020
Dear Mr.Robert. Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. Happy to hear you comfort with our service and facilities. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

ヒラバ, 流山市

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
グランドインドネシアモールから近く便利なロケーションだが屋台が多く歩くのに大変。ホテルは比較的、新しくきれい。朝食もわりと良い。
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Ani - Guest Relation op 3 mrt 2020
Dear Mr/Mrs. Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. Happy to hear you comfort with our service. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Anne-Guest Relation op 23 apr 2019
Dear Mr/Mrs. Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も綺麗で過ごしやすく満足
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Anne op 2 mei 2019
Dear Mr/Mrs. Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. Happy to hear you comfort with our service. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They do not accomodate addition of food,drinks bill to the final room bill which is a bit of concern for a foreign traveller as there is sometimes crunch of IDR a guest may have and needs time for dollars exchange..
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Anne- Relation op 22 apr 2019
Dear Mr/Mrs Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. We are really sorry and will noted your advice to improve our service in the future. Thank you for your advice. We are looking forward to welcoming you Back. Regards, Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Luigi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon albergo
Albero posizionato vicino i migliori centri commerciali di Jakarta. Camera pulita, materasso comodo e ottimi cuscini, Colazione molto varia. WI FI super veloce. Personale gentile e molto cordiale. Mi è piaciuto molto stare in questo albergo.
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Anne-Relation op 22 apr 2019
Dear Mr. Buon Albergo Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. Happy to hear you comfort with our service. We are looking forward to welcoming you again in the future. Regards, Hotel Management

6/10 – Redelijk

Mohammed

Positief: Netheid
It is okay.
The hotel is not a 4 star hotel. The breakfast pass as okay. The room is small but clean. The staff lack English speaking capabilities. Overall the hotel was okay. I enjoyed the location most as it was close to Grand Indonesia Mall. I would be on the fence to consider it next time. The wifi was on and off
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Anne-Relation op 22 apr 2019
Dear Mr.Mohammad Thank you for taking the time to share your review of Grand Picasso Hotel. We are really sorry for the inconvenient and we will noted your advice to improve our service in the future. Thank you for your advice. We are looking forward to welcoming you Back. Regards, Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Siti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dekat dengan thamrin city..grand indonesia..indo maret (kedai runcit)jalan kaki saja.. Layanan staff yg bagus.. Mudah untuk d minta bantuan.. Pelbagai makanan untuk sarapan.. Hotel ini berhadapan dengan Ana Hotel..
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Anne-Relation op 22 apr 2019
Dear Mrs. Sitti Terima kasih telah meluangkan waktu untuk membagikan ulasan Anda tentang Grand Picasso Hotel. Senang mendengar anda nyaman dengan Pelayanan kami. Kami harap dapat menyambut kedatangan anda kembali. Hormat kami Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hinta-laatusuhde kohdallaan
Hotellin hinta-laatusuhde majoituksen osalta oli erinomainen. Kaikkialla oli siistiä ja huone oli mukava. Sijainti loi mahdollisuuden tutustua Jakartaan suhteellisen pienellä vaivalla. Ruoka oli suurin pettymyksemme. Aamiainen ok, muuten kannattaa syödä hotellin ulkopuolella.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Misun

생각만큼 기대하여 갔지만 체크인부터 2실로 숙박료 1실만 결재하였다고 옥신각신 첫인상부터 이미지흐림
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地に問題あり。 早朝と夕方に大きな音で近くスピーカーからコーランが流れ、非常にうるさく睡眠のさまたげになります。
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
価格を考えると掘り出し物です。
価格を考慮すると部屋の清潔さ、サービスは日本国内の7千円前後のビジネスホテルと何ら遜色はありません。ただこればかりはインドネシアの国内事情なのでやむを得ないのですが車の音がうるさいです。徒歩圏に大きなショッピングモールがあり買い物は便利です。12時チェックアウトとありますが、なぜか11時30分頃にチェックアウトを急かす電話がフロントからありました。そしてクローゼット内のハンガーがなぜか上着をかけられるタイプのものだけでパンツをかけられるタイプのものがありませんでした。とはいえ、全体的な従業員の対応も良く、英語でのコミュニケーションは取れます。(日本語は通じません)
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

liss, SG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lovely hotel that's located near Grand Indonesia. Feel safe with good secuirty presence and alert staff
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무좋아요:)
너무 만족했습니다. 다음에 꼭 다시 사용하고 싶네요.
6 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Thomas, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy new hotel in a pretty good location
Even though the room was amller than expected, it was considered cosy. I requested for room with window, but they were all taken. Pretty good location with 3 huge malls in front. Wish the shampoo dispenser can work better as each pump comes with only 1 drop. I would need to pump 20 times to wash my hair. Breakfast could be improved as well.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
첫 날 공항철도에서 내려서 도보로 찾아가서 죽는 줄 알았습니다...돈 좀 내서 택시 타겠어요!ㅋ담번엔! 전반적으로 만족했는데 둘 째날 공사 소리에 잠을 못 잤습니다! 물론 9시 정도였지만 9시 넘어서 까지 자고싶은 사람은 어쩌라는 건지...쩝...마지막날도 공사 또 진행:((( 그거 빼고는 조식 먹을만 하고 좋았습니다. 중심가 mall이랑 가까운 것도 좋음:)
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Chuleeprang

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel very near to Grand Indonesia Mall. However I requested non-smoking room and still smelling come into my room.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money!
Good location. Friendly service, clean and comfortable. Room is not large but price quality ratio is very good! Good value for money
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

SUNIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and very conveniently located
Overall everything about this hotel is very good. The staff, hotel room, the location....Ofcourse the rooms are small size but the low room rate makes up for it. Only bad point is the hotel restaurant. The food taste is very average. Although there are several food options around the hotel, but sometimes after a long tiring day, you just want to grab something at the hotel itself. But overall very pleasant stay. The staff at all levels were very polite and helpful
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2018