Tower A - Lower Ground, Komplek, Apartemen Taman Rasuna, Jakarta, Jakarta
Beoordelingen
6,4
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 121 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
21
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 121 beoordelingen" "
8 - Goed
30
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 121 beoordelingen" "
6 - Redelijk
33
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 121 beoordelingen" "
4 - Matig
17
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 121 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
20
6,2/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,2/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Jeffry Legimin
15 feb 2024
Negatief: Netheid, comfort kamer
Jeffry Legimin
16 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ivone
Reisde met familie
28 jul 2023
Negatief: Netheid, comfort kamer
Ivone
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
MESHARI
12 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MESHARI
3 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 dec 2023
Negatief: Netheid, comfort kamer
Terrible experience.
Only 1 lift working waited lift to come for very long and up to take stair case
The inside the room does not working at all and we have to move 3 rooms in 1 day
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Fung Lie
17 dec 2023
Fung Lie
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mrs N S
6 dec 2023
Mrs N S
9 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mareks
Reisde met familie
5 sep 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Mareks
3 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
erwin
26 dec 2022
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkir mobil jauh di building seeberang , tidak ada fasilitas valet, ac berisik
erwin
4/10 – Matig
Robert
Reisde met partner
15 nov 2022
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very run down. Could be high quality and originally designed as such. But no maintenance or upgrading in decades since Horizon took it over from Aston and its all falling apart. Friendly helpful staff but room condition, facilities, restaurant a/c and lifts etc etc very poor .
But fairly cheap spacious and close to centre of town.
Robert
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Management op 23 nov 2022
Dear Mr.Robert,Many thanks for your feedback, we are acknowledged with your comment about our facilities.Any feedback from our valued guest especially yourself is treated as the valuable input for improving our quality of services dedicated to our guest in the future.We are looking forward to having you back soon.Have a good day,
10/10 – Uitstekend
robert n
Zakenreiziger
20 dec 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
robert n
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Yash
Zakenreiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Service was very poor
Yash
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit care to make it great
We experienced a power outage and the hotel was not prepared for this. My room was on 27th floor.. No way easy to climb.
Service was good and staff was calm and nice.
However, AC did not work in room.
Rest was brilliant and good.
Jasal
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Yuichiro
29 apr 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Yuichiro
11 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!,
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Staff can not communicate well in English.
Hotel quite close to the Mosque so during the night praying sould was quite noisy.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Liang
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liang
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Liang
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不错酒店
酒店位置很好,五分钟就是一商场,各种吃的,房间也很舒适,早餐很不错
Liang
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
MSOOUAD
3 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز جدا ويصلح للعوائل. الخليجيه
MSOOUAD
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Yonghwan
20 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
웬만하면 딴데가세요
침대 엄청작고 화장실 더럽고 주방은 있으나 주방기기 하나도없고..대략 그럼
Yonghwan
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Ahmed
29 jul 2018
Ahmed
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not Even a Glorified Bed Breakfast!
It's a bed and breakfast. Inspite of being in their pricey 3 bedroom rooms, the overall condition of the room and hotel is not up to par. There are no hand towels, just one AC remote for 4 rooms, no floor mats in bathrooms, no proper kitchen utensils, and the housekeeping services really are SLOW. the room itself seems to be falling apart as the door also doesn't have a proper security lock and the to top it all the manager actually suggested that he would leave for some requested item in my room in my absence. Where is the security to that !! I would have appreciated the hotel to be more sophisticated or well managed considering it was close to the business district. It's not baby friendly to the point there are no ramps for strollers or wheelchairs, no baby cots or high chairs.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
mohmmed
3 mei 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
mohmmed
Reactie van Ria Suharlan op 14 mei 2018
Dear Mr. Mohammed,
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with your kind feedback.
Although we are always looking to improve, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay!
Your opinion is very valuable to us. Thank you once again for your time to let us know how we could make your stay a more pleasant one.
We hope to see you back on the property soon!
Warmest Regards,
Front Office Manager
6/10 – Redelijk
Mohammad
10 apr 2018
Positief: Personeel en service
Mohammad
Reactie van Front Office Manager op 12 apr 2018
We thank you for sharing your review of staying at Aston Rasuna Hotel. It is our goal to provide our guest exceptional service, facilities, and memorable stay!
We are looking forward to welcoming you on your next visit.
Thank you
10/10 – Uitstekend
Robert
31 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good well done - worth it.
Really good staff
Robert
Reactie van Andi op 3 apr 2018
Dear Mr. Robert,
Warmest Greetings from Aston Rasuna
Thank you for trusting us as your ideal place to stay in Jakarta. We are all very grateful to know that you had a pleasant stay with us, which was supported by the hospitality from our staff.
They send their best regards and we all look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
Andi Gevika Rizki
General Manager
10/10 – Uitstekend
Robert
31 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All very good
It is nice
Robert
Reactie van Andi op 3 apr 2018
Dear Mr. Robert,
Warmest Greetings from Aston Rasuna
Thank you for choosing our hotel and send us a great review.
We really appreciate and keep challenge our self to served better.
Have a pleasant day and look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
Andi Gevika Rizki
General Manager
6/10 – Redelijk
Tarek
19 dec 2017
Negatief: Netheid
Ikke rent
Meget dårlig rengøring af værelset. Man skulle selv bede dem om at skifte laner.
Tarek
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
desta
16 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
desta
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Rama
6 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was alright but rooms need renovating to keep up with current trend.
Rama
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
tom , Saigon
14 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in quiet oasis of the city
Good enough and not pretencious! In a good location to walk and enjoy amenities and share some quality time with local jakartan's.
tom
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Ardyan Premata
22 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kids friendly, the room is H U G E!!!
The room is super H U G E!!!!!!!
its like renting an apartment, breakfast is superb...they even provide an infocus with cartoon, crayon and colouring book for children...very nice!!!
Thanks a lot !
Ardyan Premata
2 nachten verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
yasuo
21 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer