Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Horison Ultima Suite & Residence Rasuna Jakarta

3.5 out of 5
Horison Ultima Suite & Residence Rasuna Jakarta
Tower A - Lower Ground, Komplek, Apartemen Taman Rasuna, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 121 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jeffry Legimin

Negatief: Netheid, comfort kamer
16 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ivone

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MESHARI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Terrible experience. Only 1 lift working waited lift to come for very long and up to take stair case The inside the room does not working at all and we have to move 3 rooms in 1 day
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fung Lie

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mrs N S

9 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mareks

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

erwin

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkir mobil jauh di building seeberang , tidak ada fasilitas valet, ac berisik

4/10 – Matig

Robert

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very run down. Could be high quality and originally designed as such. But no maintenance or upgrading in decades since Horizon took it over from Aston and its all falling apart. Friendly helpful staff but room condition, facilities, restaurant a/c and lifts etc etc very poor . But fairly cheap spacious and close to centre of town.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Management op 23 nov 2022
Dear Mr.Robert,Many thanks for your feedback, we are acknowledged with your comment about our facilities.Any feedback from our valued guest especially yourself is treated as the valuable input for improving our quality of services dedicated to our guest in the future.We are looking forward to having you back soon.Have a good day,

10/10 – Uitstekend

robert n

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Yash

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Service was very poor
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love this hotel!!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

YASUJI

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
素早い対応
初日 お湯は出ない 隣室はうるさい と散々でしたが、ホテル側がすぐに対応してくれて、さらにマッサージのサービス券なども頂きマイナス評価がプラスに変わりました。モスクが隣接しており 日本人にはうるさいかもしれません。 朝食もバラエティーに富んでおり 美味しかったです。 エレベーター待ち渋滞と古いホテルなので老朽化が難点ですね
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Eng Joo

Positief: Personeel en service
A bit noisy when the mosque starts praying in the evening and morning. Location is very convenience to move around
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
同一出張中に2度目の利用だったためか、最上階の部屋を用意された。 部屋に入ろうとしたらカードが使えず荷物を持ってもう一度フロントへ。 33階は使えるエレベーターが2基であり、時間がかかった。 フロントの担当者と一緒に部屋に戻りドアを開けてもらったが、カードは使えなかった。 すぐに修理の担当を向かわせるということで部屋で待っていた。 しばらくすると担当者が2名で来て、カードが壊れているので新しいものをフロントから届けると言ってカードを持って行った。 しばらくしても誰も来ず、フロントに電話すると先ほどの修理担当が2人でやってきた。 色々調べていたが、ドアの鍵の方に問題があるとのこと、明日修理すると言われた。 それまでどうやって開けるのか聞いたところ、フロントに行ってマスターキーを持つ誰かと一緒に来て開けてもらうようにとの回答だった。 ここに至るまで長い時間がかかったとともに不自由な思いをした。
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jasal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit care to make it great
We experienced a power outage and the hotel was not prepared for this. My room was on 27th floor.. No way easy to climb. Service was good and staff was calm and nice. However, AC did not work in room. Rest was brilliant and good.
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古くて清潔ではなく使い勝手が悪い
古い上に清掃もしっかりしておらず清潔とは言えない。 30階近くまであるのにエレベーターは3基のみ、それも利用階にとまるのは2基のみでいつも待ち時間が長い。 工事中で部屋から外部への電話ができずいつまでかかるかも不明とのこと。 場所やサービスは悪くはないが、使い勝手は良くない
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Farida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Mark Allen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aston rasuna
Very nice stay,room a little on the tired side and slight smell of cigarettes. Local area quite good also.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

YU HUA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔度非常不好 到處都是螞蟻
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

JP, 日本

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
サービスやスタッフはとても良いです。 ただ トイレ床の水漏れ、キーロックの不具合、 クローゼットの自動点灯(うまく閉まらないので電気が点いたまま) などややハードの不具合が今回は多く見られました。
4 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Yuichiro

Positief: Netheid, comfort kamer
11 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!,
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Staff can not communicate well in English. Hotel quite close to the Mosque so during the night praying sould was quite noisy.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Liang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Liang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不错酒店
酒店位置很好,五分钟就是一商场,各种吃的,房间也很舒适,早餐很不错
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

MSOOUAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز جدا ويصلح للعوائل. الخليجيه
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Yonghwan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
웬만하면 딴데가세요
침대 엄청작고 화장실 더럽고 주방은 있으나 주방기기 하나도없고..대략 그럼
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Ahmed

2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not Even a Glorified Bed Breakfast!
It's a bed and breakfast. Inspite of being in their pricey 3 bedroom rooms, the overall condition of the room and hotel is not up to par. There are no hand towels, just one AC remote for 4 rooms, no floor mats in bathrooms, no proper kitchen utensils, and the housekeeping services really are SLOW. the room itself seems to be falling apart as the door also doesn't have a proper security lock and the to top it all the manager actually suggested that he would leave for some requested item in my room in my absence. Where is the security to that !! I would have appreciated the hotel to be more sophisticated or well managed considering it was close to the business district. It's not baby friendly to the point there are no ramps for strollers or wheelchairs, no baby cots or high chairs.
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

mohmmed

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Reactie van Ria Suharlan op 14 mei 2018
Dear Mr. Mohammed, Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with your kind feedback. Although we are always looking to improve, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay! Your opinion is very valuable to us. Thank you once again for your time to let us know how we could make your stay a more pleasant one. We hope to see you back on the property soon! Warmest Regards, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Mohammad

Positief: Personeel en service
Reactie van Front Office Manager op 12 apr 2018
We thank you for sharing your review of staying at Aston Rasuna Hotel. It is our goal to provide our guest exceptional service, facilities, and memorable stay! We are looking forward to welcoming you on your next visit. Thank you

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good well done - worth it.
Really good staff
Reactie van Andi op 3 apr 2018
Dear Mr. Robert, Warmest Greetings from Aston Rasuna Thank you for trusting us as your ideal place to stay in Jakarta. We are all very grateful to know that you had a pleasant stay with us, which was supported by the hospitality from our staff. They send their best regards and we all look forward to welcoming you back soon. Warm Regards, Andi Gevika Rizki General Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All very good
It is nice
Reactie van Andi op 3 apr 2018
Dear Mr. Robert, Warmest Greetings from Aston Rasuna Thank you for choosing our hotel and send us a great review. We really appreciate and keep challenge our self to served better. Have a pleasant day and look forward to welcoming you back soon. Warm Regards, Andi Gevika Rizki General Manager

6/10 – Redelijk

Tarek

Negatief: Netheid
Ikke rent
Meget dårlig rengøring af værelset. Man skulle selv bede dem om at skifte laner.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

desta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Rama

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was alright but rooms need renovating to keep up with current trend.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

tom , Saigon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in quiet oasis of the city
Good enough and not pretencious! In a good location to walk and enjoy amenities and share some quality time with local jakartan's.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Ardyan Premata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kids friendly, the room is H U G E!!!
The room is super H U G E!!!!!!! its like renting an apartment, breakfast is superb...they even provide an infocus with cartoon, crayon and colouring book for children...very nice!!! Thanks a lot !
2 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

yasuo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低❗️
予約時に飛行場到着PM11時30分ホテル到着AM0時頃と書込みし、貴社からの予約確定メールが来ていたのに、当日ホテルに行くと、本日PM20時に自動キャンセルになっていますってあり得ません。本日はもうフルですのいってんばり。自分たちの後にも同じ状況?の方がおられました。ホテルズドットコムさんを無視しているのか、ダブルブッキングだったのか解りませんが… 結果アストンラスナには泊まれす、真夜中のホテル探しさせて頂きました。 ですので、この評価とします。
3 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jelek
jelek dan kmr mandi kotor

2/10 – Ontzettend slecht

Sam, Maryland, USA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 star hotel
a big disappointment for the price it charges. room is old, not clean, nor properly equipped.

6/10 – Redelijk

ABDULRAHMAN

Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

MASA, TOKYO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は、広くて、清潔。 従業員も挨拶、接客態度も良く、安心して宿泊出来ました。 しいて言うならば、トイレの流れが少し悪く、何回も水を流しました。

6/10 – Redelijk

SIU MEI

酒店寬敞
酒店好寬敞舒適,下次會再去的。