Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk

Zitruimte lobby
Lounge
Premier suite | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Vergaderfaciliteit
Buitenzwembad

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite, 1 kingsize bed (Santika)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 45 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Hayam Wuruk No. 125, Jakarta, 11180

In de buurt

  • Mangga Dua - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Istiqlal moskee - 4 min. rijden - 4.6 km
  • Jakarta International Expo - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Winkelcentrum Central Park - 6 min. rijden - 5.4 km
  • Nationaal Monument - 8 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Dukuh Atas MRT Station - 7 min. rijden
  • Station Jakarta Mangga Besar - 16 min. lopen
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bakmi Felix - ‬3 min. lopen
  • ‪Bubur Aguan - ‬4 min. lopen
  • ‪Super Suikiaw - ‬2 min. lopen
  • ‪Suisse Bakery - ‬2 min. lopen
  • ‪Bakso A Kiaw 99 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk

Hotel met een chique stijl in de buurt van Grand Indonesia
Bij Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), meertalig personeel en huwelijksservices
  • Een kluis bij de receptie, een balzaal en een 24-uurs receptie
  • 5 vergaderruimtes, conciërgeservices en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle 271 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Club Premiere Lounge
  • Kicir Kicir

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 5 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 22 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 400000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk Jakarta
Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk
Santika Premiere Hayam Wuruk Jakarta
Santika Premiere Hayam Wuruk
Santika Premiere Hayam Wuruk
Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk Hotel
Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk Jakarta
Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk Hotel Jakarta
Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk?

Dit hotel ligt in Oud Jakarta, binnen 15 minuten lopen van Plaza Glodok, Lokasari Plaza en Pancoran Chinatown Point. Ook Historisch Museum van Jakarta en Taman Fatahillah liggen binnen 2 km afstand. Station Jakarta Mangga Besar ligt op 16 minuten lopen en naar Station Jakarta Kota is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Santika Premiere Hayam Wuruk

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 106 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 272 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 272 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dingeman

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Breakfast is good. Room, bathroom faucets need upgrades/repair, window gap with street noise coming in..
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed hotel, zeker voor die prijs

Prima hotel, uitgebreid ontbijt. Prijs/kwaliteit uitstekend! Goede uitvalsbasis voor bezichtiging van de oude stad.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Arend

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

New Hotel with good price/quality ratio

This Hotel is relatively new. What surprised me that the water taps in the shower were very old fashioned as you could not set the temperate and needed minutes to find the right combination hot/cold water. Also there was no indication what the hot or cold water tap was. In the room there was only 1 chair so not everybody could sit in a 2 person’s bedroom. Remarkable was also that at the elevator hall one needed to push on both sides independently to call for the elevator. System was not integrated. Breakfast had a very large choice but quality/taste was mediocre.

6/10 – Redelijk

ronny

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I felt very welcomed

Spacious room with great view. Unfortunately, the water heater did not work in my room. Breakfast spread was excellent - a good mix of cuisines.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Walter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing staff.

The staff made staying at this hotel special. I arrived early to this hotel before I stared my tour to adjust to the time change of 12 hours. The hotel was quite and the beds very comfortable.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

UMEZAWA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフはすばらしいです。 ランドリーは5ピースで 100,000ルピアでした。 使ってはいませんが 安いと思います。 自分はジムを利用しましたが スタッフがいなかったので 寂しい気がしました。
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Albert, Orange

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is very helpful and friendly.,The hotel is a little outdated.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

TAKAMASA

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

??

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
硬體極差
5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Akito

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Imelda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Lars Park Nielsen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good and comfortable hotel, reasonably priced

Straight forward stay, no fuss
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Walter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It was fairly good, the hotel was located near bus stop. Near restaurants and shops.
10 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Altaf raise, Narre Warren south

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sky bar closed
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and comfortable

Clean and comfortable
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Kicho

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not bad with that price

Shower room is a little small. In general it is satisfying as that price. Breakfast was good. Employee was kind.
3 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Chun Wing

Reisde met familie
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Ghafur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Kevin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

公务地点佳

一切都还可以。
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I have been staying in this hotel for many years now (5+ years) because it is closed to my parent's' house. I feel it is a good value hotel. Facility, particularly the room is clean, though a bit small. Breakfast has many options, though the food is just okay. In my recent stay in January 2020, I found the towels are a bit dirty (grayish, not white color) and worn out.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

にっく

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
年末で混み合っていたが、スタッフはそれに動じることなく、ゆっくり(?)動いていた。
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

AmyMa, Taiwan

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
All the shower towel are extremely old and not clean enough. I can see stains on it from previous use. The hotel amenity is ok but lack of cleanliness.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019