Bruiloft binnen

Beoordelingen van Millennium Hotel Sirih Jakarta

4 out of 5
Millennium Hotel Sirih Jakarta
Jl H Fachrudin 3, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 265 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 752 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Richard, Leiden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima locatie, beetje vergane glorie. Staff en restaurant zijn top. Wel value for money.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van tedi op 25 feb 2024
Dear Richard,Thank you for your feedback while staying with us recently.We hope the opportunity to have your return visit one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 – Goed

Yanti

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Goed
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Reservation Dept op 9 mei 2022
Dear Value Guest Warnest greeting to you Thank you for your recent stay We really appreciate your review Hope to welcoming you back in the future visit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
+ ligging van hotel is goed, vlakbij uitvalswegen - schoonmaken kamer kan beter
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Judith op 26 okt 2019
Dear Value Guest Thank you for your recent stay and feed back We are noted the high lighted pertaining the room cleanliness Hope to be at your services in the manner of your are wish to Kind regards, Judith, Duty Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Het was ok maar niet zo denderend, ik ben een paar eerder geweest naar millenium en ik keek ernaar toe om buiten te zitten achter bij t restaurant enjoying the view maar ze hebben de tafel weggehaald en ipv hebben ze een smoking area van gemaakt dus ik was heel erg teleurgesteld. Toen ik 2 a 3 jaar eerder bij millenium logeerde kwamen we buiten en konden we daar een drankje doen en in de avond genieten van de view, ik vond het gewoon zonde. Ik hoop dat ze deze keer wel een plek hebben met tafel en stoelen dan millenieun Top zijn.
10 nachten verbleven in april 2019
Reactie van tedi op 14 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your review pertaining your recent stay with us. Please be assured that your concern is noted for our future reference. Hope the chance to your return visit in not too distant time. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 – Goed

N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, centrally, good internet, could walk to Sabang. Sometimes at breakfast conference guests and company groups seem more important then private guests or holidaymakers. They pay more per person, so Millennium staff, do not tuck them away.
8 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Tedi op 31 dec 2018
Dear N, Thank you for reviewing us during your recent visit. We really appreciate your comment and be assured that all of our guests are important to be served equally. Look forward to your return visit soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van tedi op 26 nov 2018
Dear Valued Guest, Thank you for giving us full score. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van tedi op 5 nov 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van tedi op 29 okt 2018
Dear Valued Guest, We thank you for your rating and hope to be of service to you again very soon. Best regards, Teguh Pribadi Front Office Manager

8/10 – Goed

borsalino, moordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker in het centrum en een relax hotel maar wel van alle gemakken voorzien
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Tedi op 5 dec 2017
Dear Borsalino, This is to acknowledge your review and thank you for staying with us. Best Regards, Teguh Pribadi Front Office Manaer

10/10 – Uitstekend

lauris, bandung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
very friendly People. hotel rooms where very nice. locatin was not too bad as a taxi is easily arranged
1 nacht verbleven in juli 2017
Dear Valued Guest, Greetings from Millennium Hotel Sirih Jakarta! Thank you for taking the time to post and share your experience during your stay with us recently. Thank you for your kind words about the quality of our service and guestrooms. We look forward to the opportunity to be of service to you again in the not so distant future. Annas, Duty Manager

10/10 – Uitstekend

johan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Jakarta niks aan. 1 dag is genoeg. Hotel is dichtbij mall en nationale plein

8/10 – Goed

Justin, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor goede prijs
Het Millennium hotel is een fijn hotel dat vlakbij het nationale monument is gelegen. Kamers maken een gedegen indruk, zijn ruim en verzorging is goed. Maak vooral gebruik van de gym, het zwembad en de Spa area die zit 'verstopt' achter de kleedkamers. Daarnaast is het fijn dat alle taxi chauffeurs de naam van het hotel kennen (geen overbodige luxe in een stad als Jakarta) en is het hotel heel behulpzaam in het regelen omtrent vervoer etc. Aan te raden voor je overnachtingen, zowel voor plezier als zakelijk!

8/10 – Goed

Peter, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel

8/10 – Goed

Peter, Leiderdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel hotel.
Goed hotel. Gunstig gelegen bij de shopping mail.Uitstekende service! Prima verblijf voor het bezoeken van de stad. De 4 sterren van het hotel zijn het zeker verdient. Ook zeker geschikt voor zakelijk gebruik.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Ouder echtpaar, Alkmaar, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Door tariefstelling ook zomers interessant.
Uitstekende, ruime kamer. Het enige minpunt was dat er nauwelijks informatie werd verstrekt over de faciliteiten zoals openlucht zwembad op de 4e etage. Zeer aantrekkelijk tarief in de zomervakantie voor niet- zakenmensen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Clean hotel, friendly staff, good food.

6/10 – Redelijk

Marjolein, Breda, Nederland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Gemiddeld hotel
We hadden airport-service geregeld, maar die stond er niet. Verder werd bij aankomst zonder overleg de mini-bar gesloten, je moest een aanbetaling doen van 1.5mln Rph. De sushi in het Japans restaurant op de 2e verdieping was erg lekker. Alleen zat er verder niemand in het restaurant.

6/10 – Redelijk

Bharat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
First there was a cockroach in the bathroom. Then it had a strong cigarette smell even though the staff claimed all rooms are non smoking. Then we had a lift failure one day.. The concierge guy Satria quite rude.. anyway!! Overall it could be a better experience..
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Annas op 23 mei 2024
Dear Mr. Bharat,Thank you for taking the time to share your feedback while staying with us recently. On the other hand, it is sad to learn that your stay was less than you expectations and please allow me to apologize for all the inconvenience have caused you. Be assured that we have addressed the issue to the respective Department for improvement. Regards,Annas. Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Zachary

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Judith op 1 mei 2024
Dear Zachary,Warmest Greeting from Millennium Hotel Sirih Jakarta.Thank you for your full score.We look forward to welcoming you back Sincere regardsJudith, Duty Manager

6/10 – Redelijk

Buky

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van tedi op 6 mei 2024
Dear Buky,Thank you for giving us the rating.We look forward to being of service to you again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Harold, Stillwater

Negatief: Netheid
Long hair on the toilet when i checked in. AC in this hotel is not great.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tedi op 3 mrt 2024
Dear Harold,Please accept our sincere apologize for the unpleasant experience you had during your recent stay with us.Your valuable feedback is taken a note and be assured that corrective action will be put in place for evaluation.Meantime, we hope the opportunity to welcoming you back and able to serve you in the manner which you have every right to expect.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Bin Miskam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel with very attentive staffs, good managerial personnels. Dedicated duty managers Pak Annas & team. Approachable Bell services & Convierge's. Good ambience Cafe Sirih with quality bfast. Security ops 24/7 with well mannered Protection Officers. Spacious pool & gym area. Very large lobby. 4 elevators. Strategically located property. Highly recommended. 1334 Suzanna & Azman Singapore City Singapore
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van tedi op 15 feb 2024
Dear Bin Miskam,Thank you for your kind words and excited to learn that we have met your expectations.We look forward to your return visit one day soon.Kind Regards,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 – Goed

Achmad Izuddin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelige personale slik at du føler deg velkommen
Millenium Sirih Hotel Jakarta er ikke et nytt hotell, men det er velholdt. De ansatte er hyggelige og hjelpsomme. Jeg hadde noen ting med badet som jeg ville ha fikset (tett vask, bytte av dusjhode) og det ble fikset med en gang uten spørsmål. De ansatte på frokostbuffeten er hyggelige og slo gjerne en prat med gjestene slik at de kan føle seg som hjemme. Alt i alt hyggelig opphold
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Romi op 29 jan 2024
Dear Mr. Achmad IzuddinGreeting from Millennium Hotel Sirih Jakarta.Thank you for your feedback and glad to learn that we have met your expectations.We all look forward to welcoming you back here at Millennium Hotel Sirih Jakarta.Regards.

10/10 – Uitstekend

Marthen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van tedi op 18 jan 2024
Dear Marthen,Thank you for the full rating given while staying with us recently.We look forward to be of service to you again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Charlie

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Very nice
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van tedi op 15 jan 2024
Dear Charlie,Thank you for the full score given while staying with us recently.We look forward to being of service to you again.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

WONKOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tedi op 18 dec 2023
Dear Wonkoo, Thank you for the full rating given while staying in our hotel recently.Please do come to visit us again.In appreciation,Teguh PribadiFfront Office Manager

10/10 – Uitstekend

BIN PADILLAH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will stay again in this hotel.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tedi op 6 dec 2023
Dear Bin Padillah,Thank you for the full score given and we all look forward to welcoming you back here someday soon.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 – Goed

Doris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tedi op 6 dec 2023
Dear Doris,Thank you for the rating given.Please do come to visit us again.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Henry

Positief: Netheid, personeel en service
the gym is poorly equipped with rusty and limited equipments and no sanitation.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tedi op 27 nov 2023
Dear Mr. Henry,Thank you for your review. However allow me to apologize for the quality and sanitation in the gym area, be assured that this have addressed to the respective department for evaluation and improvement.We still hope the chance to host you back here and serve you in the manner which you have every right to expect.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Service!
I can’t not express into words how much I loved our stay at this hotel. The staff were absolutely incredible! We had issues with our flight and my husband got a bit of heat stroke and they went above and beyond to help us with both situations. They responded to my WhatsApp messages so fast and were always willing to help out. If you are remotely thinking about booking a room please do. The rooms are lovely, the staff just make it an incredible experience. I highly recommend this hotel and would stay here again in a heart beat.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tedi op 22 nov 2023
Dear Maria,Thank you for your kind words and thrilled to know that we have exceeded your expectations.It is a true pleasure hosting you and on behalf of all our Ladies and Gentlemen, I look forward to welcoming you back soon for another memorable holidays here with us.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Darrell, Seattle

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tedi op 8 dec 2023
Dear Darrell,Thank you for giving us full score.We look forward to your return visit one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 – Goed

IIN

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tedi op 16 nov 2023
Dear Iin,Thank you for the rating you have posted online during your recent stay in our hotel.Please do come to visit us again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

8/10 – Goed

Kunio, Hoffman Estates

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tedi op 6 dec 2023
Dear Kunio,Thank you for the rating given.Please do come to visit us again.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

ROYAL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annas op 11 nov 2023
Thank you for the full score given and really appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back here at Millennium Hotel Sirih Jakarta.Regards,Annas. Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Raghunath

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annas op 10 nov 2023
Dear Raghunath,Greeting from Millennium Hotel Sirih Jakarta,Thank you for your full rating given to us.It was our pleasure hosting you .We look forward to welcoming you back here one day soon.Regards.Annas. Duty Manager

10/10 – Uitstekend

MAMORU

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hilman op 10 nov 2023
Dear Mamoru,Thank you for your feedback and appreciate full rating given to us. It was our pleasure hosting you for the first time. We look forward to welcoming you back here one day soon.Regards,Hilman, Duty Manager

10/10 – Uitstekend

ROHIT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent !
I stayed in this hotel for the first time, and my overall experience was wonderful. Will come again !
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tedi op 18 okt 2023
Dear Rohit,Thank you for your feedback and appreciate full rating given to us.It was our pleasure hosting you for the first time.We look forward to welcoming you back here one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Dariusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Comfortable rooms, swimming pool, gym, sauna. Central location. Very good.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tedi op 16 okt 2023
Dear Dariusz,Thank you for your feedback and appreciate the full score given.Please do come to visit us again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Yasushi

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Tedi op 13 okt 2023
Dear Yasushi,Thank you for the rating given.Please do come to visit us again.Sincerely.Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Risa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Great place for solo, family with kids, couples
This was my second time to stay at this hotel in Jakarta. The location of this hotel is excellent if you are taking Gambir station. It is about 10 minutes and it is not expensive to take a Bluebird taxi (around Rp40,000) from and to this hotel. One of the biggest malls in Jakarta, Plaza Indonesia and Grand Indonesia is about 5-7 min by car. You will like this hotel if you enjoy old decor and style. There are many cheap thin-wall hotels in Jakarta. You will NOT enjoy the loud noise of the Islam prayer call (4 a.m.). You will not have a noise problem at this hotel and have a restful night.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Tedi op 25 sep 2023
Dear Ms. risa,It was our pleasure hosting you back here for the second time and really excited to learn that we have met your expectations.Thank you for sharing your recent experience and we all hope the chance to be of service to you again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

KYOUNGMIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고였어요. 다음에 인도네시아에 오게 된다면 이곳에서 묵을거에요.
19 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Tedi op 25 sep 2023
Dear Kyoungmin,Thank you for the full score given and really appreciate your feedback.Please do come to visit us again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Larry

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hilman, Duty Manager op 17 sep 2023
Dear Larry,Thank you for sharing your pleasant review and full score. We truly appreciate your valuable scoreRegards,

10/10 – Uitstekend

LAY CHOO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stays in this hotel every time I am in Jakarta. Very friendly staff and the room is big and clean. value for money.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tedi op 15 sep 2023
Dear Lay Choo,Thank you for your feedback and it was our pleasure hosting you.We look forward to your return in not too distant future visits.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Vriska

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Tedi op 2 okt 2023
Thank you for giving us full rating while staying in our hotel.We look forward to welcoming you back here one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min@SG
Everything very good, from check-in to check-out. Service is very good and attentive. The food is delicious too. We will definitely come back again.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Tedi op 5 sep 2023
Dear Min@SG,Thank you for the feedback and we are much gratifying to learn that your recent stay were up to your expectations.Please do come to visit us again.In appreciation,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Rubia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa a estadia. Excelente hotel e excelente localização!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Judith, Duty Manager op 5 sep 2023
Dear RubiaThanks for the full reviewWe look forward to welcoming you in the future

6/10 – Redelijk

DAE JONG

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tedi op 25 sep 2023
Dear Dae Jong,Thank you for the score given.Please do come to visit us again.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Yoshiaki

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are all kind and good impression.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Judith, Duty Manager op 27 aug 2023
Dear YoshiakiThanks for your full score and particular comment to the hotel staffWe look forward to welcome you in the future

10/10 – Uitstekend

FUMIAKI

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Tedi op 28 aug 2023
Thank you for giving us full score.We hope to see you back here one day soon.Sincerely,Teguh PribadiFront Office Manager