Terras

Beoordelingen van The Acacia Hotel Jakarta

4 out of 5
The Acacia Hotel Jakarta
Jl. Kramat Raya No. 81, Menteng, Jakarta

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 30 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Rein, Meppel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in het midden van de stad
Kan er kort over zijn. Ik ken het Hotel vanuit eerdere bezoeken. Was altijd prettig er te vertoeven. In de huidige staat is het hotel slecht onderhouden en duidelijk aan een grote renovatie toe.

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anjar op 18 dec 2023
Thank you very much for your stay

10/10 – Uitstekend

Kian Huat

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Liang Soo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
cockroach seen in dining area
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Agnes, Badung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall good stay, the staff are very attentive
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel Smile receptionist All staff smiles Big room Clean hotel Very nice breakfast have everything Hot water Cool room
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Mohd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can be improved
Hotel lobby is grand, empty with not much guests for a weekend day. Restaurant food is tasty but pricey. Had a good indonesian dish for lunch. Dinner ordered steak but out of stock :( Services are good. Room is spacious, nice big bed, but only has 2 pillows, so had to ask Housekeeping to give 2 more pillows. Bathroom is very poorly stocked, for a 4 star hotel standard. Only 1 toothbrush, no rinse glass, no hand towels, no shower gels,...TV was small 32inches and TV signals very bad, more than half of the channels either have bad reception in image or sound :((( Wifi is very weak in the room and constantly got disconnected! Overall not a very good stay with lots of improvement can be done.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
バイキングの料理の上から、突然照明灯が落ちて来て、ガラスの破片が周囲に散らばっていたのを目撃。 全体的にちょっと古さを感じた。
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Fadzil

No good for price
Hotel breakfast was good, under renovation, dusty , wife very disappointed, was from orther hotel, regretted at Arcadia Hotel.
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Allen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nightmare Hotel
Terrible attitude of staff, room not according to reservation, many items broken inside room, room did not have hotel information inside. “ A total nightmare.” Never again will I stay there or recommend to others.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Room was clean and quiet. Stayed on 7th floor - clearly there is some improvement work being done in some rooms presently.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Sulaeman

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

habeeb

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Tarunkumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There only WiFi speed is very low it’s like equal to nothing.so please increase your hotel WiFi service.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Brian, Orlando

Positief: Netheid, personeel en service
Pretty good hotel
Generally pleased. Many hotels we stayed at in Southeast Asia had some things that were good, and other things that needed improvement. For example, my colleague had a strong shower flow in his room, but my room had more of a trickle. But the hotel is pleasant, and the room was acceptable.
2 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
لا يستحق السكن الحجز فيه
لا يستحق نجمتين واثاثه قديم جدا وتعامل جاف والغرف ودوراة المياة غير جيده
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
some food is good
overall this hotel is not recomemded,need to get renovation.

8/10 – Goed

Chong Hin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

4/10 – Matig

amro

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
دورة المياه الاضاءة سيئة بالاضافه للديكور سيئ
مقبوله

2/10 – Ontzettend slecht

RMA, UK

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A big disappointment!
Requested non-smoking room. No appropriate reservation made. Upgrade offered to front room overlooking street. Asked for room to rear away from traffic. Room OK but no telephone available for local calls. Engineer says system down - 2 months to repair. Management demand cash payment for all drinks, meals, laundry treating me as a criminal, despite having used this hotel for over 10 years without any such problems before. Washbasin plug jammed with basin full of water. Engineer called. Removed plug entirely, so then impossible to retain water in basin! Laundry submitted before 0900 due by 1800 same day. Mine was returned 1100 following day. Bar stock of Bintang beer ran out. A thoroughly disappointing performance redeemed only by the charm & friendliness of most staff -but not of the management unfortunately.

4/10 – Matig

warren, Singapore

Negatief: Personeel en service
Not for westerners
I only stayed one night, on first appearance you see old peeling wallpaper everywhere on the way to your room and you begin to wonder what have you gotten yourself into. On opening the door you see it's a little bit better inside. The bed and sheets were fine so I decided to stay. the power control system was hard to use I think the main problem is the bathroom. The bathroom is very old and dated and made me feel slightly dirty when using but actually the water pressure wasn't bad. I've stayed at quite a few hotels in Jakarta and for $10 more I could think of some nicer ones to stay at.

6/10 – Redelijk

Eunice

Positief: Personeel en service
Good location, nice staff, would recommend this to others

4/10 – Matig

jang, seoul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오래된 호텔
오래되고 낡은 호텔이였다. 곳곳에 부서지고 파손된 부분이 있었다. 청소가 부실하였다. 스레기통을 비우지 않고 그대로 방치 하였다. 주위의 교통 체증이 심하다.

2/10 – Ontzettend slecht

Vivianrosalia, Surabaya

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yg tdk nyaman
Hotel tua .banyak debu.lantai dll tdk terawat.pecah2

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
اقامتي انا وصلت الى جاكرتا لسياحه والمتعه و في الفندق كنت افضله لوجود مسبح واجهزة لياقه وقربه من المولات والمطاعم والا الفندق بداء يتهالك السونا عاطل والمسبح لايهتمون بنظافته والحمامات الغرف متهالكه

4/10 – Matig

Mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
وقت من الزمان وليس الا ارغب فيه

8/10 – Goed

Karl

Positief: Netheid, personeel en service
Wifi...was on and off....and only
Wifi...was on and off....and only worked in the lobby