Swiss-Belhotel Jambi

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Jambi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Swiss-Belhotel Jambi

Exterieur
Ingang binnen
Ingang binnen
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 130000 per persoon)
Deluxe Twin kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Presidentiële kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
  • 120 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe studio, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 33 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive Suite, City View

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe studio, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 33 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Business Executive

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Smart-tv
Slaapkamers
  • 100 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

President Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Studio Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Studio Queen

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Suite Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Business Executive

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Business Deluxe Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Soemantri Brojonegoro No. 1, Solok Sipin, Jambi, 36129

In de buurt

  • Museum Negeri Propinsi Jambi - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Batik Centrum - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Agung Al Falah-moskee - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Jambi Prima Mall - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Tempel van Muaro Jambi - 24 min. rijden - 27.6 km

Lokaal vervoer

  • Jambi (DJB-Sultan Taha) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pempek Selamat Sipin - ‬6 min. lopen
  • ‪Rumah Makan Sederhana - ‬2 min. lopen
  • ‪Restaurant Aneka Rasa - ‬5 min. lopen
  • ‪RM. Sri Solo - ‬8 min. lopen
  • ‪Dine and Chat - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Swiss-Belhotel Jambi

Hotel met een chique stijl
Als je bij Swiss-Belhotel Jambi verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Kies voor een verwenmomentje met aromatherapie, een gezichtsbehandeling en een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en vergaderruimtes
  • Conciërgeservices, een kluis bij de receptie en een portier/piccolo
Kamervoorzieningen
Alle 136 kamers bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en gratis kranten.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Koelkasten en strijkplanken/strijkijzers
  • Smart-televisies van 42 inch met Netflix, streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 11.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 130.000 voor volwassenen en IDR 75.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • B&B
  • Swiss-Cafe
  • The View

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Gebouwd in 2016
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 42 inch met premium digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 450000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 130000 voor volwassenen en ca. IDR 75000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 100000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 450000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Swiss-Belhotel Jambi Hotel
Swiss Belhotel Jambi
Swiss Belhotel Jambi
Swiss-Belhotel Jambi Hotel
Swiss-Belhotel Jambi Jambi
Swiss-Belhotel Jambi Hotel Jambi
Swiss Belhotel Jambi CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Is Swiss-Belhotel Jambi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Swiss-Belhotel Jambi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Swiss-Belhotel Jambi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Swiss-Belhotel Jambi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Swiss-Belhotel Jambi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Swiss-Belhotel Jambi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 100000 per voertuig.

Waar ligt Swiss-Belhotel Jambi?

Dit wellness hotel in Jambi ligt binnen 3 km afstand van Agung Al Falah-moskee, Museum Negeri Propinsi Jambi en Batik Centrum. Jambi Prima Mall ligt op 3 km.

Beoordelingen over Swiss-Belhotel Jambi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 23 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mario

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best hotel in Jambi.

Best hotel in Jambi. Totally OK internet-speed. Good cleaning and very central in Jambi.
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Habiburrahman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cukup nyaman
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Habiburrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Nathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rudy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok saja
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pg Dato Yunus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Atsushi

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was the connecting room to the next room. A family including a small kid seemed to stay at the next room. Due to the structure of the connecting room and the thin wall, I could directly hear the noise from this family at the night and very early morning. That’s very embarrassed and irritated me. So it’s better that the hotel could properly allocate the room based on the composition of the number or the purpose of stay.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yohanes B

1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, clean, comfortable, functional, well-run hotel.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
i booked for the non smoking room, and had to sign letter that i will obey the non-smoking policy, but when i entered the room it was cigarette smell. i protested and immediately got the replacement. the point is that the hotel should make sure the non-smoking room is free of smoke as well
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Elin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Below service level

Front office staff arrogan t and don't send to understand 3rd Party booking. Asking me stupid question as to when my booking was made. Eventually when they found my booking. No apology for their oversight.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Shoji, 仙台市青葉区

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックイン時間がルーズです。静かです。レストランの食事が美味しいです。昼夜はサンドイッチがおススメ。暖かいお湯が出る。
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Rius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No free breakfast

Feel disappointed about the free breakfast. It was stated when I booked this hotel there was a free breakfast. But when I came to hotel there was no free breakfast and hotel management told me that indeed this travel agent usually has a problem with free breakfast. I don’t know whether its travel agent/hotel management fault. But next time, it will be better if travel agent doesn’t trick us with “free breakfast” in fact there none. Over than that, All was good

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Wanda, knoxville, TN USA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

great Facility- inept staff

The hotel is best facility in town The staff were incompetent The staff at front desk obtuse and belligerent The restaurant food subpar The restaurant was empty- we ordered drinks and it took over an hour to get cold coffee and hot fruit juices Spoke to management several times yet staff never could get things right.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

nice hotel, strategis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

kamar nyaman dan bersih

puassss
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

james

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

After lodging in hotel

As a hotel, front crew's service mind is not good. However housekeeper is good.