Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Jerez & Spa

4 out of 5
Hotel Jerez & Spa
Avenida Alcalde Alvaro Domecq 35, Jerez de la Frontera, Cadiz

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 253 van 478 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 169 van 478 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 478 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 478 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 478 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel met een mooi zwembad
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Klantenservice op 18 okt 2023
Beste klant,Hartelijk dank voor uw reactie en voor het delen van uw ervaringen.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Eerlijk,Klantenservice afd.

10/10 – Uitstekend

lumaro, Weert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super friendly staff! Even with late booking extremely helpfull
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

kristien, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
super stay
Very nice pool en friendly staff! ! The city is 25 min walk and a busstop is nearby. The wifi is terrible ! Jerez is verry lovely!
11 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

L, Rotterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Aanrader
Diner geweldig; Kamers schoon en functioneel doch tekenen van onderhoud ontbreken soms. Geen parkeergeld. Geen ontbijt genomen. Suggestie: er is een Ikea in de buurt en daar kun je ook ontbijten. Centrum is een klein half uurtje lopen en is er leuk en er zijjn voldoende parkeerplaatsen. Ga (op zaterdag middag) naar de echte Spaanse (vis)restaurants. Het is er erg druk en gezellig. Tegen de prijzen voor drank kan niemand tegenop. Goede uitvalsbasis voor Cadiz en enkele plaatsen naar het noorden doch onder de rivier.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met fijn zwembad!
Prima hotel met fijn zwembad. ( helaas alleen te weinig zonnebaden bij het zwembad!) mooi locatie!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Nienke, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met uitstekende service!!
Zeer goed hotel! Erg vriendelijk personeel, mooie faciliteiten en prima ontbijt!

8/10 – Goed

Debbie, Clovis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Frühstück war soweit ok, nur das Brot fand ich enttäuschend..... Alles billige Massenware! Toilettenpapier war schrecklich!!!!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 26 apr 2024
Lieber Kunde,Wir freuen uns über Ihren Kommentar zu unserem Frühstück und bedauern, dass das Brot nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen und die Qualität unserer Produkte überprüfen, um unseren Gästen ein zufriedenstellendes Erlebnis zu bieten. Was Toilettenpapier betrifft, werden wir dieses Problem ebenfalls untersuchen, um unsere Komfortstandards zu verbessern. Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback, da es uns hilft, Verbesserungsmöglichkeiten zu identifizieren. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfenAufrichtig,Kundendienstabteilung

8/10 – Goed

Annette

Positief: Voorzieningen
schönes Zimmer mit Balkon, Lage an sechsspurigen Strassen Kreuzung, Strassenverkehr gut hörbar, im Norden der Stadt, 30 Minuten zu Fuss vom historischen Zentrum
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 12 mrt 2024
Sehr geehrte Gäste, Vielen Dank für Ihre Kommentare, Anregungen und Verbesserungsvorschläge. Das Teilen Ihrer Erlebnisse ist für uns sehr hilfreich, sie werden mit dem gesamten Hotelpersonal analysiert und an zukünftigen Qualitätsverbesserungsplänen angewendet. Wir wären Ihnen sehr dankbar, wenn Sie unserer Rezeption jegliche Vorfälle oder Wünsche während Ihres Aufenthaltes mitteilen würden. Unser Team steht Ihnen jederzeit sehr gerne zur Verfügung. Wir hoffen, Sie bald erneut bei uns als unsere Gäste begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Kundendienstabteilung.

10/10 – Uitstekend

Ricardo luis

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cómodo. Con chromecast en el televisor. Genial
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 26 feb 2024
Estimados Clientes: Muchas gracias por sus comentarios y apreciaciones, las compartiré con todo el personal del hotel ya que nos motivan para seguir trabajando en esta línea.Esperamos darles la bienvenida pronto de nuevo. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Elena N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genial
Todo perfecto
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 23 feb 2024
Estimados clientes:Le agradecemos el tiempo dedicado a comentar su experiencia y el haber elegido el Hotel Jerez para su estancia en la ciudad.Compartiré con todo el personal del hotel sus comentarios y seguro que nos animan a seguir trabajando para poder ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes.Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Antonio José

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 26 mrt 2024
Muchas gracias por su valoración.

10/10 – Uitstekend

Coloma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estancia duper
Nos agustado y todos los empleados del hotel muy amables. Lo recomiendo Y si vas con coche un aparcamiento ideal
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 23 feb 2024
Estimados Clientes: Muchas gracias por sus comentarios y apreciaciones, las compartiré con todo el personal del hotel ya que nos motivan para seguir trabajando en esta línea.Esperamos darles la bienvenida pronto de nuevo. Atentamente,

4/10 – Matig

Maria Valentina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dpto Atención al Cliente op 23 feb 2024
Estimados clientes:Le agradecemos su valoración y el haber elegido el Hotel Jerez para su estancia en la ciudad.Su apreciación nos animan a seguir trabajando para mejorar y poder ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes.Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service. Well located for the city centre.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Customer Service Department op 23 feb 2024
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,

4/10 – Matig

JESUS MANUEL

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Choose another hotel very poor for 4 stars.
It was not good. They are make up the rooms but the whole hotel needs a new look and it needs to be updated. Except the day I did the chech in, the rets of the days the stuff was not welcoming and they didn't covered my needs. Breakfast was poor quality. And please, don't go to the restaurant, the food was horrible. Croquetas very strong flavour, fish tasted old and was cooked dry, pasta was stick like a block. I'm not going to go again.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Customer service department op 23 feb 2024
Dear customer,Thank you very much for your comments and appreciations, they are very useful to us and of course we will take them into account in our plans to improve our facilities and services.We apologize for any inconvenience that we may have caused during your stay or did not meet your expectations. We take your feedback seriously and will use it to improve our services and the quality of our food. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,Customer service department

10/10 – Uitstekend

T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 23 feb 2024
Muchas gracias por su valoración. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Atentamente,Departamento de atención al cliente

10/10 – Uitstekend

Eliana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 23 feb 2024
Muchas gracias por su valoración. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Atentamente,Departamento de atención al cliente

10/10 – Uitstekend

T

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed many times will stay again
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Customer service department op 23 feb 2024
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,Customer service department

10/10 – Uitstekend

Margarita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable room. Pool good to sit around while resting. Parking was our main reason for staying here. The toilet fell over while I was using it and apart from a room change and offer to be checked out at hospital no further compensation was offered (drink or meal)
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Customer service department op 23 feb 2024
Dear Customer, Thank you very much for sharing your hotel experience. All your comments and suggestions will be taken into account in order to provide a better service. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Customer service department

10/10 – Uitstekend

PATRICIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Convenient for the Royal Stables. Very good restaurant and lovely breakfast buffet.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Customer service department op 23 feb 2024
Dear customers:Thank you very much for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Jerez & Spa.Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,Customer service department

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Customer service department op 23 feb 2024
Dear customers:Thank you very much for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Jerez & Spa.Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,Customer service department

10/10 – Uitstekend

Eduardo

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 23 feb 2024
Muchas gracias por su valoración. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Atentamente,Departamento de atención al cliente

10/10 – Uitstekend

Justine

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Customer service department op 18 okt 2023
Dear Customers,Thank you very much for your feedback, definitively very useful for us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Customer service department

8/10 – Goed

Fernando Antonino

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 18 okt 2023
Muchas gracias por su valoración

10/10 – Uitstekend

jacky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top
Au calme et bon restaurant. Personnel au top. A proximité de l'école royale d équitation.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Département du service client. op 18 okt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Cordialement,Département du service client.

10/10 – Uitstekend

José

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnels agréable et hotel parfait..
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Département du service client. op 18 okt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Cordialement,Département du service client.

6/10 – Redelijk

Stéphanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Décevant pour un 4 étoiles
Hôtel vieillot qui aurait besoin d’être rénové. Nous avions une suite très spacieuse mais dont la décoration et l’état des meubles sont vraiment abîmés. (Penderie où l’on n’a pas envie d’y mettre ses vêtements, porte de douche qui ferme avec un verrou rouillé). Plateau de courtoisie dans la chambre avec Nespresso mais les dosettes ne sont pas renouvelées tout au long du séjour. Nous avions une superbe terrasse qui elle aussi aurait eu besoin d’un peu d’entretien (grille d’évacuation complètement rongée par la rouille, transat cassé ). Je ne m’attendais pas à ce type de chambre dans un 4 étoiles Points positifs : literie en bon etat, piscine très grande et parking pour la voiture. Attention l’hôtel est très loin du centre ville. Il faut une voiture ou peut être utiliser le bus.
Transat abîmé et cassé au niveau du dossier
Verrou pour fermer la douche
Vue de la terrasse
Grille d’evacuation
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Département du service client. op 18 okt 2023
Cher client:Nous apprécions vos commentaires et le partage de vos expériences. Nous discuterons de ces informations avec notre personnel et elles nous seront très utiles pour améliorer nos services.Merci, lors de votre prochaine visite, de signaler tout incident directement à la Réception lors de votre séjour, afin que nous puissions vous proposer une solution immédiate, toute notre équipe étant à votre service.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt,Cordialement,Département du service client.

8/10 – Goed

Marcos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto! Lo unico es que no iba la puerta del baño para poder cerrarla y poder cerrar la cortina opaca para q no entre el sol. Todo lo demás genial!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dpto. Atención al Cliente op 18 okt 2023
Estimados clientes:Le agradecemos el tiempo dedicado a comentar su experiencia y el haber elegido el Hotel Jerez para su estancia en la ciudad.Compartiré con todo el personal del hotel sus comentarios y seguro que nos animan a seguir trabajando para poder ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes.Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Atentamente,Dpto. Atención al Cliente

10/10 – Uitstekend

Santiago Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dpto. Atención al Cliente op 18 okt 2023
Estimados clientes,Muchas gracias por su visita y por su tiempo en responder a esta encuesta y dejarnos por su valoración. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Atentamente,Dpto. Atención al Cliente

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxing stay
We liked the hotel very much however the room we stayed in needs a bit of upgrade for a 4 star hotel. Great location and and nice premises with a very good restaurant. Staff very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer service department op 18 okt 2023
Dear Customers,Thank you very much for your feedback, definitively very useful for us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Customer service department

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wish I was there!
2nd time staying here and just as happy. Room excellent with big, comfy bed. Great pool outside with room for lounging. Has hotel breakfast restaurant and also adjoining bar/restaurant which is truly fabulous. (Complimentary water/soft drinks in room would be a nice touch for 4* hotel as €1:70 for a bottle of water from the vending machine is a bit ridic). It’s a fair walk into town (30 mins) but it is very pleasant. There are also some bars and restaurants in the area and only 15-min walk to Corte Ingles!! An issue was pool generator kicking in early morning which wasn’t a problem last time but was this time due to poolside room. However, loved our time there and can’t wait to go back.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer service department op 18 okt 2023
Dear Customers,Thank you very much for your feedback, definitively very useful for us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Customer service department

8/10 – Goed

Jose Mª

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 18 okt 2023
Gracias por su valoración

8/10 – Goed

Mark, Jackson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice all around. The restaurant is excellent.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Customer service department op 18 okt 2023
Dear Customers,Thank you very much for your feedback, definitively very useful for us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Customer service department

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Customer service department op 18 okt 2023
Dear Customers,Thank you very much for your feedback, definitively very useful for us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Customer service department

10/10 – Uitstekend

Juan

Excelente
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 18 okt 2023
Muchas gracias por su valoración

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo esta muy adecuado
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Departamento de atención al cliente op 18 okt 2023
Muchas gracias por su valoración

10/10 – Uitstekend

Minh-Tam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons adoré notre séjour dans cet hotel: les chambres sont spacieuses et nous avons aimé la décoration de l’établissement. Notre première chambre sentait fort la cigarette et la réceptionniste nous a gentiment changé de chambre dès notre demande. La piscine extérieure est agréable et le personnel aux petits soins (merci tout particulièrement à notre adorable réceptionniste qui a fait l’effort de parler français pour mon conjoint). Le parking est gratuit et très pratique (ce qui est rare en Espagne), notamment avec l’enregistrement de la plaque qui permet de rentrer et sortir automatiquement. N’hésitez pas à prendre votre petit déjeuner: il est varié et très bon. Nous avons adoré pouvoir le prendre au bord de la piscine sur la terrasse. L’hôtel est légèrement excentré du centre mais avec une voiture, c’est très pratique. Nous vous recommandons cet hôtel pour votre séjour à Jerez!
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Département du service client. op 18 okt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Cordialement,Département du service client.

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel avec beau jardin et grande piscine.
Très bel hôtel propre et bien situé. L'arrivée en auto se fait très bien et stationnement est inclus. Ce qui est rare. Chambre et salle de bain spacieuses. Beau jardin et grande piscine pour y passer la journée. Dommage que nous y avons passé qu'une journée.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Département du service client. op 18 okt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Cordialement, Département du service client.

10/10 – Uitstekend

Hector

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dpto. Atención al Cliente op 18 okt 2023
Estimados clientes,Muchas gracias por su visita y por su tiempo en responder a esta encuesta y dejarnos por su valoración. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Atentamente,Dpto. Atención al Cliente

10/10 – Uitstekend

German

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Sanudo, Director op 25 mei 2023
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

René

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Pool angenehm, ruhige Lage trotz feria del caballo.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Sanudo, Direktor op 25 mei 2023
Lieber kunde, wir schätzen Ihre bewetung. Mit freundlichen grüssen

10/10 – Uitstekend

Liza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Sanudo, Director op 25 mei 2023
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Sanudo, Director op 25 mei 2023
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

José

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó mucho la atención recibida, todo muy limpio ,las camas muy comodas,muy recomendable.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Sañudo, Director op 25 mei 2023
Estimados Clientes: Muchas gracias por sus comentarios y apreciaciones, las compartiré con todo el personal del hotel ya que nos motivan para seguir trabajando en esta línea.Esperamos darles la bienvenida pronto de nuevo. Atentamente

8/10 – Goed

Howard

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Juan Sanudo, Director op 25 mei 2023
Dear customers:Thank you for your comments that I will share with all the hotel staff and I am sure they will also be very useful for other travellers. Looking forward to welcoming you very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel agréable et propre avec un très bon restaurant.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Juan Sañudo, Director op 28 mrt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Saludations

8/10 – Goed

Mari carmen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa algo pequeño
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Juan Sañudo, Director op 28 mrt 2023
Estimados Clientes: Muchas gracias por sus comentarios y apreciaciones, las compartiré con todo el personal del hotel, nos resultan muy útiles y por supuesto los tendremos en cuenta en nuestros planes de mejora de nuestras instalaciones y servicios.Esperamos darles la bienvenida pronto de nuevo. Atentamente

8/10 – Goed

elyane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon séjour
Hôtel très bien situé, idéal pour des visites à pied. Personnel à l'écoute, de bon conseil pour les visites et les bonnes adresses. Restaurant au top.
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Juan Sañudo, Directeur op 28 mrt 2023
Cher Client:Nous vous remercions pour vous commentaires, et d’avoir partagé vos expériences. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau bientôt,Saludations