Astromare
Strandpret in een seizoensgebonden buitenzwembad, dicht bij Piazza Brescia
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe suite, bijgebouw laden

Luxe suite, bijgebouw
Hoogtepunten
Terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Piazza Manzoni 8-9, Jesolo, VE, 30017
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Eden
Hotel Eden
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 135 beoordelingen
De prijs is € 166
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 1.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Astromare
Astromare Hotel
Astromare Hotel Jesolo
Astromare Jesolo
Astromare Hotel
Astromare Jesolo
Astromare Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Astromare
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Sonia
Reisde met familie en kleine kinderen
5 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Sonia
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Jan
Reisde met familie
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Claire, UK
12 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Angelo
3 aug 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
zum schlafen reicht es
Angelo
9 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Heléne, Stockholm
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heléne
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 sep 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Verena, Lana
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Verena
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Rosa
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Rosa
7 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Natalja
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel ist zu empfehlen
Natalja
19 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra frukost men smutsigt hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
DAVIDE
3 jul 2018
Positief: Comfort kamer
DAVIDE
3 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Emma, Mühldorf
17 jun 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kann man, sollte aber nicht ein zweites Mal
Emma
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Lorenz, Bayern
2 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut für die Vorsaison
Lorenz
2 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
September vacation



Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Dennis
8 aug 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Dennis
9 nachten verbleven in juli 2017