Fotogalerie voor Hotel Adlon





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Adlon bevindt zich zowel naast een golfbaan als aan een privéstrand in Jesolo. Golf Pra' delle Torri is een bezoekje waard als er een activiteit op de planning staat en wie graag de populaire attracties in de omgeving wil ontdekken, kan Caribe Bay en Marina di Venezia bezoeken. Ga je met je kinderen op vakantie? Overweeg dan een bezoek aan Museo Civico di Storia Naturale di Jesolo en Gommapiuma Parco Giochi per Bambini. Ontdek de wateractiviteiten in de regio dankzij faciliteiten voor windsurfen en rondvaarten in de buurt, of trek de natuur in en ga wandel- en fietsroutes afleggen.

Via Dante Alighieri 2A a.m., Lido di Jesolo, Jesolo, VE, 30016
In de buurt
- Piazza Marconi - 1 min. lopen - 0.0 km
- Piazza Drago - 3 min. lopen - 0.3 km
- Piazza Brescia - 16 min. lopen - 1.4 km
- Piazza Milano - 3 min. rijden - 2.6 km
- Piazza Mazzini - 4 min. rijden - 2.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Ristorante Tempini - 2 min. lopen
- Orange Cafè - 1 min. lopen
- La Floridita - 1 min. lopen
- Bar Edina - 1 min. lopen
- Al Baretto - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Adlon
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Anthony
Hotel Anthony
- Op privéstrand
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
8.4 van 10, Zeer goed, 117 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 2.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15.00 voor volwassenen en ca. EUR 15.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20.00 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027019A19EVQ6GER
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Adlon Jesolo
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Hotel Jesolo
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Adlon
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Bianca
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Susanna
17 feb 2025
Upgrade
Susanna
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Anna
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Antonino
28 dec 2024
Antonino
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Lukas
Reisde met partner
1 sep 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukas
8 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
mehdi
Reisde met partner
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mehdi
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met een groep
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Xavier Alberto
10 mrt 2023
Xavier Alberto
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Luca
Reisde met familie
7 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consigliato
Luca
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Pasquale
8 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fronte mare
Pasquale
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Berdj
Reisde met partner
22 nov 2022
Berdj
6 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Lorenzo
25 apr 2022
Lorenzo
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Arlene
Reisde met partner
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arlene
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Nicolas
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hans-Jürgen
Reisde met een groep
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans-Jürgen
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Bruno
14 okt 2020
Bruno
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 okt 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Annac, firenze
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annac
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Peter
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in oktober 2019