Fotogalerie voor Hotel Azzorre & Antille





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Bafile 363, Jesolo, VE, 30016
Over deze accommodatie
Hotel Azzorre & Antille
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Helvetia
Hotel Helvetia
- Op privéstrand
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 91 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 1.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Azzorre Jesolo
Hotel Azzorre Antille Jesolo
Azzorre Jesolo
Azzorre Antille Jesolo
Azzorre Antille
Hotel Azzorre & Antille Hotel
Hotel Azzorre & Antille Jesolo
Hotel Azzorre & Antille Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Azzorre & Antille
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Oana-Maria
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Oana-Maria
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ines
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ines
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Valery
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valery
21 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Per
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Per
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ana
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
10 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ariane
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariane
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Fernando
2 jun 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
christian
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
christian
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Patrizia
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrizia
7 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Diego
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diego
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Giovanni
Reisde met familie
30 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giovanni
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Carina
Reisde met familie
29 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carina
4 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Blerim
Reisde met partner
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blerim
8 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Manuel
Reisde met familie
30 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
7 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Helena
Reisde met familie
25 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helena
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Patrizia
Reisde met familie
8 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen
Patrizia
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met familie
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Anna Maria
Reisde met familie
16 jul 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Anna Maria
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met partner
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
3 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
GIUSEPPE
Reisde met familie
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GIUSEPPE
3 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Michael
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
7 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Dushyanthie
Reisde met familie
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dushyanthie
2 nachten verbleven in april 2022