Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Jadran





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Satellietzenders
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Satellietzenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Olanda, 172, Jesolo, Veneto, 30016
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 1.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jadran Hotel Jesolo
Jadran Jesolo
Jadran Hotel LIDO DI JESOLO
Jadran LIDO DI JESOLO
Hotel Jadran LIDO DI JESOLO
Hotel Jadran Jesolo
Hotel Jadran Hotel
Hotel Jadran Jesolo
Hotel Jadran Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Jadran
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 aug 2022
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Sorin
Reisde met familie en kleine kinderen
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sorin
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Halil
14 aug 2022
Halil
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Rolf Grouleff
Reisde met familie
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rolf Grouleff
9 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Lars Petter
Reisde met familie
6 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rent og pent. Gode frokoster, hyggelig personale.
Lars Petter
7 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Klaus
Reisde met familie
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Klaus
7 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Heike
Reisde met een groep
22 aug 2021
Positief: Personeel en service
Heike
6 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met familie
22 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es lohnt sich wirklich
Claudia
6 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fint men slidt

John
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Christian
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Christian
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Stefan
21 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
11 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Nedeljko
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedeljko
9 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Aniko
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aniko
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Atle
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atle
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Monika
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monika
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Therese
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Therese
6 nachten verbleven in juli 2018