Business tweepersoonskamer | Een bureau, geluiddichte muren, babybedden, extra bedden

Beoordelingen van Hotel Pellmühle

Hotel Pellmühle
Mühlenstraße 55, Jever

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 29 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jaap

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kleinschalig hotel. Nette kamers, goede service en uitstekend ontbijt. Jever is een vriendelijk stadje. Parkeren bij het hotel was geen probleem.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Paul, winterspelt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Roelof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel leuk gelegen in een leuk dorpje
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Waldemar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ja!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Martin Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehr Pension als Hotel - aber ganz ok.
Das Hotel war einfach und für eine Übernachtung ganz ok. Das Frühstück war gering in der Auswahl, aber ausreichend. WLan hat prima funktioniert. Insgesamt hat es mehr von einer Pension, als einem Hotel.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Hildemarie

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bernhard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück super alles sehr sauber. Personal sehr freundlich
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jens

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Matthias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage. Abwicklung des Frühstücks sehr gut; Coronakonform
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel Pellmühle op 24 okt 2019
Danke für die tolle Bewertung!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gemütliches freundliches Hotel, zentral gelegen. Die Zimmer sind wie in jedem Hotel ausgestattet, sauber und ordentlich. Zum Frühstück gab es eine Auswahl an Brot, Brötchen und Belägen, Müslis...so dass eigentlich für jeden was dabei ist .
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Heidrun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut
Ein sehr ruhiges angenehmes Haus, sehr gutes Frühstück und überaus freundliches Personal.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Michaela Waßmuth op 3 aug 2019
Es freut uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns im Haus hatten. Vielen Dank für das tolle feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal, musste noch am Tag der Anreise meine Buchung ändern (Verkürzung), das war überhaupt kein Problem. Vielen Dank dafür nochmal. Zimmer war sehr sauber, Bett hervorragend. Insgesamt sehr gut, leider war der Lärm der Straße bei offenem Fenster etwas unangenehm.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Michaela Waßmuth op 31 jul 2019
Vielen Dank für das nette feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage des Hotels. Sauber und ordentlich. Frühstück war okay. Leider nur eine Servicekraft für alles Frühstücksgäste. Nicht genügend Tische im Frühstücksraum für alle Gäste. Es kam zu Wartezeiten.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Michaela Waßmuth op 31 jul 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir werden uns darum bemühen, unseren Frühstücksservice weiter zu optimieren. Ihr Team vom Hotel Pellmühle

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
It’s the place I always stay in Jever. Reliable, clean, unpretentious, quiet, 10 mins walk to the centre of town
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevlig vistelse
Rent och snyggt, familjärt. Bra läge. God frukost, bra service. Det som drog ned betyget var att rummet luktade gammal cigarettrök.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gemütlich, Stadtbahn, ruhig, sauber, großes Zimmer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Sehr ruhiges, sauberes Zimmer mit einem Standard Frühstücksbuffet zu einem guten Preis.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haben wieder reserviert! Freuen uns jetzt schon auf einen neuen Besuch
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van M. Waßmuth, Hotel Pellmühle op 5 dec 2018
Vielen Dank, für das nette Feedback!

8/10 – Goed

Kerstin, Hannover

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel in zentraler Lage
Freundlicher Empfang Liebevoll zu Ostern dekoriert Parkplätze vorhanden, die teilweise etwas eng sind Großes modernes Zimmer, bequemes Bett Großes Bad mit Dusche und Fön Einen Schrank oder gar Safe gibt es leider nicht (nur ein Regal+Kleiderstangen) Flachbild-TV Sehr gutes Frühstück Personal sehr freundlich Man ist in ca. 10 Min zu Fuß im Zentrum
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pellmule
Mycket fint gues house, rent och fint trevlig personal som pratar engelska, bra frukost. Jever är en mycket mysig liten stad Rummet saknar både kyl och vattenkokare ett litet minus