Happy Hotel Manaíra

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Strand van Tambaú

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Happy Hotel Manaíra

Terras
Terras
Receptie
Terras
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Superior kamer

9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Happy Hotel Manaíra ligt in de wijk Manaíra in João Pessoa. Museu José Lins do Rego en Teatro Santa Roza vormen twee culturele hoogtepunten en reizigers die lekker een middagje willen winkelen zijn bij MAG Shopping en Handicraft Market aan het juiste adres. Arruda Camara Park en Botanische tuinen van João Pessoa zijn ook zeker het bezoeken waard.
Kaart
Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000

In de buurt

  • Strand van Manaíra - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Strand van Tambaú - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Cabo Branco Beach - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Tamandare Beeldhouwwerk - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Winkelcentrum Manaíra - 3 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Jardim Camboinha Station - 15 min. rijden
  • Joao Pessoa (JPA-Presidente Castro Pinto Intl.) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪V2 - Windcenter - ‬1 min. lopen
  • ‪Limone & Capperi Trattoria - ‬4 min. lopen
  • ‪Le Víssimo - ‬4 min. lopen
  • ‪Vila Gourmet - ‬1 min. lopen
  • ‪Arc Restaurante - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Happy Hotel Manaíra

Hotel in de buurt van Strand van Tambaú
Happy Hotel Manaíra biedt faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet en een dakterras aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Happy Hotel Manaíra zijn voorzien van faciliteiten zoals gratis wifi.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximaal 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (BRL 15 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Buiten

  • Dakterras

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Meer

  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen BRL 30.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 15 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen BRL 120.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Je dient de borgsom binnen 72 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: BRL 15.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 30.00 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor extra bed: BRL 120.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa

Veelgestelde vragen

Is Happy Hotel Manaíra voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Happy Hotel Manaíra?

Ja, bij dit hotel zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 15 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van BRL 30.00 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Happy Hotel Manaíra te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van BRL 15.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Happy Hotel Manaíra?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Happy Hotel Manaíra uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Happy Hotel Manaíra?

Dit hotel ligt in Manaíra, binnen 15 minuten lopen van Strand van Manaíra en Strand van Tambaú. Ook MAG Shopping en Zonnegroet Monument liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Happy Hotel Manaíra

8,4

Zeer goed

8,8

Netheid

7,4

Voorzieningen

8,4

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 253 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 253 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Damiao Bernardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelência

Excelente localização e funcionários muito educados e gentis
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ygo

Reisde met familie
Positief: Netheid

Hotel com um bom custo benefício

Bom hotel pelo custo benefício. Boas acomodações, ótima localização, deixando um pouco a desejar o café da manhã.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

sergio, Ilha de Itamaracá

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muito bom. ... voltarei mais vezes ... recomendo
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gostei bastante

Muito boa!!! ótimas instalações, atendimento, café da manhã.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Eduarda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia maravilhosa voltarei novamente!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ELISANDRA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bem localizado;
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Vaneza Aparecida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel com manutenção muito ruim, sem TV e sem água quente por 1 dia. Lâmpadas que não acendem na acomodação. Alguns recepcionistas nada cordiais. A localização é boa, mas deixa a desejar como hotel, já que funciona como flat e moradia, tudo misturado.
8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jesane dantas A Oliveira

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Manoel Gomes

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

JORGE LUIZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa a hospedagem, café bom, local limpo.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

CRISLAINY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Fabio

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quarto silencioso e confortável. Custo benefício bom.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mauro

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

CLARISSA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nossa estadia foi maravilhosa, estavis em uma mine lua de mel. E se fosse para escolher, escolheria novamente o Happy Manaira. A Unica coisa que deixou um pouco a desejar foi a qualidade do colchão.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sonaly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel muito bom mais os funcionários da recepção muito mal educado cara feia abuso
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

EDILSON

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

giovanna

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

WASHINGTON

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ione Maria

Positief: Personeel en service

Gentileza e presteza no bem estar dos hóspedes

6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Danillo

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ADALBERTO C LEITE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Genaldo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruim

Atendimento da Recepção ruim, o pessoal mal responde um bom dia, o quarto que colocaram agente estava com a tomada próxima a cama solta com fio exposto, pedi para trocar de quarto mas acho que a recepcionista não gostou muito pois a mesma disse que não tinha como levar a chave pra gente ver o outro quarto pq estava só na recepção e pediu que agente descesse para pegar a chave, então meu esposo desceu e foi pegar a chave de outro quarto já que o que colocaram agente estava com a única tomada que tinha no quarto estava com o fio descascado piscina não tinha como usar porque estava em manutenção mais só foi avisado na chegada, coisa que achei muito errado, quero parabenizar as meninas da limpeza e as meninas do café da manhã muito educadas
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Larissa

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Diego

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025