Happy Hotel Manaíra
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Strand van Tambaú
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Happy Hotel Manaíra





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Slaapkamers
Een privébadkamer
Mobiele toegangssleutel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rede Andrade Solmar
Rede Andrade Solmar
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Je dient de borgsom binnen 72 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: BRL 15.00 per dag
- Toeslag voor huisdieren: BRL 30.00 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: BRL 120.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Happy Hotel Manaíra
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ELISANDRA
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ELISANDRA
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer



Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gleicimara
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gleicimara
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michell
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michell
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amamos tudo
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Alessandro
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decepcionado com atendentes da Recepçãp
Alessandro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Onofre
19 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Onofre
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel
Francisco
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Michel
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marcos
10 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcos
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Heliarkim Junio
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem na média
Heliarkim Junio
6 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
helio da silva vieira
Reisde met familie
5 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
helio da silva vieira
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Michele
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Michele
6 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
André
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Edson
23 feb 2025
Edson
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
RODRIGO
Zakenreiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RODRIGO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jose Luiz
15 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reclamação
Jose Luiz
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Alcinei l
Reisde met familie
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alcinei l
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito confortável
Carlos
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rosilene S
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avaliação Happy Hotel Manaíra
Rosilene S
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Josean
Reisde met familie
27 jan 2025
Negatief: Personeel en service
Josean
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
rogerio
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
rogerio
3 nachten verbleven in november 2024