Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nirvana Home





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 kingsize bed, roken laden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 kingsize bed, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Teeja mata ka mandir, Pan gali, Jodhpur, Rajasthan, 342001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kankariya Heritage
Kankariya Heritage
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 34 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 200–1000 voor volwassenen en ca. INR 200–1000 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nirvana Home Hotel Jodhpur
Nirvana Home Hotel
Nirvana Home Jodhpur
Nirvana Home Hotel
Nirvana Home Jodhpur
Nirvana Home Hotel Jodhpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nirvana Home
Beoordelingen
7,2
Goed
6,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 apr 2025
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Chris
Reisde met partner
10 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Chris
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Monique Laura
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnífico
Monique Laura
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Grace
Reisde met een groep
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
3 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Elizabeth
Reisde met een groep
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good


Elizabeth
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
KAP YUEL
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAP YUEL
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Pat, Australia
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pat
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 feb 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Jane
11 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Basic hotel, nice restaurant staff, poor bathroom
Jane
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Ian
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good staff
Ian
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Peter, Perth. West Australia
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
4 nachten verbleven in oktober 2018