The Blue House, Oldest Guest House

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families met gratis parkeerplaatsen bij het congrescentrum in Jodhpur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Blue House, Oldest Guest House

Serveert lunch en diner, zeezicht
1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Details aan de binnenkant
Interieur
Binnenplaats

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Honeymoon kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
  • 43 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familie suite, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
  • 20.0 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Moti chowk Dabgaron Street, Nai Sarak, Jodhpur, Rajasthan, 342002

In de buurt

  • Sardar-markt - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ghanta Ghar Multan - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Fort van Mehrangarh - 10 min. lopen - 0.8 km
  • Jaswant Thada - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Umaid Bhawan-paleis - 5 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation Jodhpur Junction - 15 min. lopen
  • Jodhpur (JDH) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sai Samosa - ‬4 min. lopen
  • ‪Suncity Spices - ‬5 min. lopen
  • ‪Blue Bird Cafe and Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Namaste Cafe - ‬2 min. rijden
  • ‪Bob Marley Hostel - ‬1 min. rijden

Over deze accommodatie

The Blue House, Oldest Guest House

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid bij het congrescentrum
Bij The Blue House, Oldest Guest House zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een winkelcentrum ter plaatse en een koffiebar/café. Voor actieve reizigers biedt dit hotel activiteiten zoals fietsen en paardrijden aan. Maak gebruik van de spaservices, zoals een massage of een lichaamsbehandeling. Het plaatselijke restaurant MAMA ROOF TOP serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een 24-uurs businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, fietsverhuur en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een receptieruimte en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Lakens van Egyptisch katoen, Select Comfort-bedden en donzen dekbedden
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Balkons of terrassen, aparte zitruimtes en kinderopvang

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 3 km afstand
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • MAMA ROOF TOP

Dingen om te doen

  • Designerwinkels
  • Fietsenverhuur
  • Paardrijden/paardenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (beperkt beschikbaar)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Spa

  • Lichaamsbehandelingen
  • Massages in de kamer
  • Massages voor diepe bindweefsels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Handgreep naast het toilet
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1550
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • HDTV van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 05.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient vooraf je aankomstgegevens aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 500.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 500 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: INR 500.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Blue House Guest House
Blue House Guest House Hotel
Blue House Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Guest House Jodhpur
The Blue House Guest House Jodhpur Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel
Blue House Oldest Guest House Jodhpur
Blue House Oldest Guest House
The Blue House, Oldest Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel
The Blue House, Oldest Guest House Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel Jodhpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Blue House, Oldest Guest House?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Blue House, Oldest Guest House te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Blue House, Oldest Guest House?

Je kunt inchecken vanaf: 05.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij The Blue House, Oldest Guest House uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 1000.

Biedt The Blue House, Oldest Guest House een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 500 per voertuig.

Waar ligt The Blue House, Oldest Guest House?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Jodhpur ligt vlak bij de luchthaven, vlak bij Sardar-markt, Kunj Bihari-tempel en Achal Nath Shivalaya-tempel. Ook Nai Sarak en Ghanta Ghar Multan liggen binnen 5 minuten lopen. Treinstation Jodhpur Junction ligt op 15 minuten lopen.

Beoordelingen over The Blue House, Oldest Guest House

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 67 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Charlotte Tove

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hjælpsom og vedkommende

Venligt personale-godt værelse med badeværelse, der virkede mht varmt vand og bruser. Maden var okay-var nødt til at spise der pga covid-19 som nærmede sig. De tilbød, vi kunne blive boende, hvis landet blev lukket ned. Det var en dejlig besked, men vi nåede ad omveje frem til Delhi og ud af Indien 8 dage efter udtjekning fra Blue House
5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent all the way

From the moment we checked in we were made to feel welcome by the family. We were made to feel welcome and nothing was too much trouble. Lots of private areas on their lovely balconies to relax and admire the views, oh and night eat their home cooked food too.
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
จองไว้ 2 คืนจ่ายเงินแล้วไม่ได้พัก ห้องสกปรกมาก มีเชื้อรา ยอมจ่ายเงินเพิ่มขอเปลี่ยนห้องบอกว่าไม่มี
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Megha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Blue house

It is a great place to stay. Hosts were extremely helpful and supportive of travelers. The location was good too. Food was cooked in their home kitchen and was Amazing/true to culture. Some amenities in the room were not so good ( fan/shower wasn't working, windows couldn't be opened) Overall, it's value for money.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very very good stay,one thing to bear in mind is that taxis cannot get into the small and very narrow streets in the area.We got dropped off at the railway station and got a tuc tuc.The restaurant is on the rooftop, lots of stairs.Other than that it is wonderful,great rooms,friendly people who run it and it's been in the family for generations.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very narrow street,taxis not allowed in old city,need to be in tuc tuc.Many steps to rooftop restaurant,having said that it is fantastic place to stay,family who own it are very helpful and will organise almost anything.Brilliant stay!
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here based on a recommendation and so pleased we did. Very helpful, happy and informative people at the guest house. A real family feel Food was great and the location very good to access sightseeing highlights! Would definitely recommend.
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Ioannis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Totally satisfied

I am totally satisfied!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Joy, Bangkok, Thailand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, good service, nice view, fantastic restaurant.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

No parking lot

Near market ,Fort but don’t have parking lot.staff’s very nice.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not but but...

Good until the owners had a massive fight. Cars, autos, etc Cant get to the hotel. Passage way to hotel is easily lost.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Truly unique and wonderful experience- a hotel unlike any other I've been to! An incredibly interesting building that represented the city and the neighborhood.
3 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Chammi, Canada

Negatief: Netheid, personeel en service

Soyez sur vos gardes

Tous les frais durant le séjours sont ajouter a la facture soit repas, déplacement,tour guidé et quand vient le temps de régler, les montants ne sont plus les mème, méfier vous du patron (le père) et le service est affreux.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Jodhpur

Very nice family run guesthouse.Good restaurant with amazing views
4 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

unbefriedigendes Durcheinander

Ich hatte das Blue-House wegen der tollen Lage und des tollen Ausblicks gebucht. Als ich dort ankam, hieß es, dass ich in ein anderes Hotel der Familie müsste, weil einige Gäste (wegen Krankheit) nicht auschecken konnten. Das Ausweichhotel (UMER) sollte angeblich einen besseren Standard haben, aber tatsächlich war es aus vielerlei Gründen sehr unbefriedigend (laut weil seitlich neben dem Bahnhof gelegen, Betttücher waren nicht sauber, ...). Mal wollte mir dann gratis das Frühstück anbieten, aber das war sowieso in der Buchung inclusive. Schade, da ich mich auf eine schöne rundum-Atmosphäre eingestellt hatte.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

メヘランガール城を一望できるホテル

少々込み入った立地にあること以外は快適に過ごせた。屋上からはメヘランガール城を一望できるのは良い。ホテルのオーナー家族はしっかり者なので、頼めば大体なんでも手配してくれるはず。言い値は割高なのできちんと交渉すること。
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful

Totally wonderful experience ! Amazing location in the heart of it all ! A traditional Havali with excellent service and very helpful staff . Manish helped us with everything we needed and Neetu in the blue house restaurant rooftop not only served us well but also is a very talented henna artist. I highly recommend this to anyone searching a cool and friendly experience !
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

arie, france

Positief: Netheid, comfort kamer

Un hôtel musée incroyable

Une architecture qui date dun6eme siècle, des styles de chambres très atypiques en plein cœur de la vielle ville. Une vue imprenable sur le fort de jodhpur depuis le too roof ! Un endroit magique à 3 min à pied de la célèbre Clock tower et de son bazar.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Pooja, New Delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent view and location for Jodhpur's old city

Fantastic location for those wanting to discover the old jodhpur city. Well done up rooms with modern bathrooms. Manish the owner and the lady looking after the hotel were very warm and hospitable.Only autos and rickshaws can go into the lanes. Charming place if that is the experience you're looking for.
4 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Ulla

Negatief: Personeel en service

Fint område lidt dårlig standard til prisen

Vi havde booket tre luksus værelser, men da vi ankom, havde de kun to værelser, hvoraf det ene var meget dårligt, som vi måtte presses sammen på. Først næste aften fik vi et godt værelse, de andre to var meget små. Der var meget lidt service og morgenmaden meget ensidig.
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Balazs, Manilva, Spain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location great stay

Checking in process can be a bit long but that’s just government requirement. Rooms were clean and spacious just like on their photos. Internet was a little bit of a pain, never seemed to work in our room but worked everywhere else otherwise. We had breakfast which was really nice, the terrace offered a great view of the fort. The guesthouse offered to change us money they gave a decent rate however Balaji tour behind the clock tower beats everybody in town. Check out was made simple no hidden charges and helped us contact our taxi driver. Overall great stay great location friendly people, tasty food offered, I would stay again and recommend them to anyone. Unless you can’t do the steps give them a go.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Lou, London

Negatief: Netheid, comfort kamer

Only for real low budget travellers

Unfortunately, we didn't have a great experience at the Blue Hotel. When we arrived they didn't have our booking or had double-booked us (they didn't tell us which, we were just kept waiting for ages). Either way they eventually checked us in to a cheaper room and then tried to pretend that it was the level we'd booked. It was easy to prove otherwise as plenty of pics online so then they offered to upgrade us to their 'suite' for one night (and then we'd have to move again for our second night). In my opinion this should have been the first course of action, but no matter ... The 'suite' was a windowless room not much larger than the last and though the bathroom and bedroom floor were clean, the bottom bedsheet was not. The pillow cases were torn and a bit grimy, walls unclean, no top sheet was provided to sleep under. If I was backpacking on a tight budget and had my own sleeping sheet bag I might have just sucked it up, (the tiny room we were first given looked cleaner) but as it was we left as soon as we could and found somewhere else for our second night. It was v cheap, but I value cleanliness, and natural light, (not to mention honesty) these days.
2 nachten verbleven in november 2017