The Blue House, Oldest Guest House
Hotel voor families met gratis parkeerplaatsen bij het congrescentrum in Jodhpur
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Blue House, Oldest Guest House





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Honeymoon kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Alle foto's voor Familie suite, 1 tweepersoonsbed laden

Familie suite, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Executive kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Moti chowk Dabgaron Street, Nai Sarak, Jodhpur, Rajasthan, 342002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kuchaman Haveli
Kuchaman Haveli
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
6.0 van 10, 11 beoordelingen
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 500 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: INR 500.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue House Guest House
Blue House Guest House Hotel
Blue House Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Guest House Jodhpur
The Blue House Guest House Jodhpur Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel Jodhpur
Blue House Oldest Guest House Hotel
Blue House Oldest Guest House Jodhpur
Blue House Oldest Guest House
The Blue House, Oldest Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel
The Blue House, Oldest Guest House Jodhpur
The Blue House, Oldest Guest House Hotel Jodhpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Blue House, Oldest Guest House
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met een groep
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent all the way
Mark
3 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Megha
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blue house
Megha
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Ioannis
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Totally satisfied
Ioannis
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Joy, Bangkok, Thailand
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joy
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 aug 2018
Positief: Personeel en service
No parking lot
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Paul
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not but but...
Paul
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Chammi, Canada
18 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Soyez sur vos gardes
Chammi
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
antonio
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jodhpur
antonio
4 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 feb 2018
unbefriedigendes Durcheinander
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
メヘランガール城を一望できるホテル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
B
29 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful
B
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
arie, france
6 jan 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Un hôtel musée incroyable
arie
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Pooja, New Delhi
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent view and location for Jodhpur's old city
Pooja
4 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Ulla
31 dec 2017
Negatief: Personeel en service
Fint område lidt dårlig standard til prisen
Ulla
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Balazs, Manilva, Spain
23 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location great stay
Balazs
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Lou, London
20 nov 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
Only for real low budget travellers
Lou
2 nachten verbleven in november 2017