The Fern Residency Jodhpur

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief 2 restaurants en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Fern Residency Jodhpur

2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Winter Green Room | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Winter Green Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Apart bad en douche
  • 24.2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hazel Suite Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Apart bad en douche
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Club kamer (The Fern)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Apart bad en douche
Designer toiletartikelen
  • 25 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1B/A, Police Line, Next To Loco Shed Rd, Ratanada, Jodhpur, Rajasthan, 342001

In de buurt

  • Nai Sarak - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Umaid Bhawan-paleis - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Ghanta Ghar Multan - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Sardar-markt - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Fort van Mehrangarh - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation Jodhpur Junction - 2 min. rijden
  • Jodhpur (JDH) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe Frespresso - ‬14 min. lopen
  • ‪J Bar - ‬12 min. lopen
  • ‪On The Rocks - ‬18 min. lopen
  • ‪Uncle Sam Pizza - ‬11 min. lopen
  • ‪Hotel Indra Inn - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

The Fern Residency Jodhpur

Hotel met een chique stijl in het stadscentrum
Bij The Fern Residency Jodhpur zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Fern Residency Jodhpur bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Ocean
  • The View

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (222 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen jonger dan 18 zijn niet toegestaan in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 18 en ouder zijn welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2239.5
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1680 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 2239.5
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 1680 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet toegelaten tot de fitnessfaciliteiten. Gasten jonger dan 17 jaar oud worden alleen toegelaten tot de fitnessruimte onder toezicht van een volwassene

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fern Jodhpur
Fern Residency Hotel Jodhpur
Fern Residency Jodhpur
Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Jodhpur
The Fern Residency Jodhpur Hotel Jodhpur

Veelgestelde vragen

Is The Fern Residency Jodhpur voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Fern Residency Jodhpur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Fern Residency Jodhpur te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Fern Residency Jodhpur?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Fern Residency Jodhpur uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Fern Residency Jodhpur?

Dit hotel ligt in het centrum van Jodhpur, binnen 2 km afstand van Jambaji Temple, Nai Sarak en Shri Ganesh Temple. Ook Sojati Gate Market en Mata-tempel liggen binnen 2 km afstand. Treinstation Jodhpur Junction ligt op 24 minuten lopen.

Beoordelingen over The Fern Residency Jodhpur

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 41 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Twinkle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable stay

Amazing experience
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Rakesh

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
I like their Hospitality!
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Naresh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional dining experience at The Fern Jodhpur! The food was delicious, showcasing local flavours, and the service was outstanding, special mention Ms Sushma & Mr Vishwas were great, Also to add Ms Rashmi at the front desk is a true ambassador of the property, The property needs to work on its maintenance and cleanliness. The furniture and other fixture are poorly maintained . the bathrooms ,window panes, are dirty. The corners have cobwebs and dirt is showed under the bed, The management needs to work on the same to give their customers a better experience
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Suraiya

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff with great kindness from beginning to the end ! At reception Rajni was so professional and helped us plan our days and guided us through out. We could not see a single mood swings ! Wow 👌 Chef “Santos” prepared our dinner with excellent taste! He was very particular to ask if we wanted something else or we would like to have our half board differently prepared. He was genuinely open minded to satisfy us ! Sushma from Darjeeling working as waitress was just a wow ! She was sooo professional and at the same time very private with without crossing her profession! This girl will go very far in her career! The waiter (do not remember his name unfortunately but he was from Varanasi was sooo helpful and nice to us. His boy like cuteness made us fall for this guy. He totally went out of his way to help us out ! The only thing we were disappointed with was the water system was very poor and needs huge maintenance. We complained every day and they fixed it temporary but after a couple of hours same problems. Another we were not satisfied with is the poor WiFi why I couldn’t work as planned. Even the staff had issues with poor WiFi that much so they hardly were able to charge our credit cards without trying over and over again.
6 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Hemant Singh

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
The room was not very clean. I expected better from a hotel that claimed themselves as 4 star. Service was very poor, had to wait for an hour just for tea packet to the room. There needs to be more attention to detail while cleaning the room and bathroom. Not worth the price paid.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sumit

2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anders

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is nice hotel with excellent rooms facing the city. My windows were facing the palace of Jodphur but they were very dirty. There is a good restaurant but if you want bottled water you have to pay cash. For some reason I don't understand why they can't charge to the room. The staff is very polite and try to solve issue. The WI-FI is very slow and it drops every 5-10 minutes. However, in my case they gave me access to another wi-fi network and this solved the problem. You need to ask however.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Tushar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall good stay in budget friendly price

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Pretty, SKOKIE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Manager Mr Bharat was very professional and caring the breakfast buffet was great and the staff was very responsive . I left behind a pearl necklace which they mailed back to me it was of no intricate value but was a gift from family and this priceless which was recognized and I was accommodated. Near the airport and not far from shopping. Great value
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Aarushi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property did not have sufficient parking, They did not have parking inside the hotel which would have been safe. When asked "is my car safe" they said yes we have cameras. What if you have cameras but my car got stolen how will the cameras actually stop my car from being stolen? The property overall was very okaish according to price that was paid. super slow service, bathroom shower door literally fell on me. Pathetic services.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Shambhulal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food (Dinner and Breakfast) was really good. Staff was welcoming and explained all pricing and charges while checking in.

2/10 – Ontzettend slecht

Prashil

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all this property is placed in a dirty location. The experience started at reception where no one available to take the luggage and the person who came to received lugguage asked me "Aap adha saman lelo baki main leta hue" in a rude way. 2. I paid extra money for an additional mattress. After calling 5 times & then fighting with reception, I got the extra mattress after 3 hrs almost at 10:30 PM. 3. I had charges for breakfast approx 2000/-. When I asked them to get my breakfast parcel i.e. 4 Sandwiches, they just handed over me 4 half pieces of sandwiches. 4. Only one small lift works, which increases wait time by minimum 5 mins. 5. Overall worst experience after paying a huge amount for a booking.

6/10 – Redelijk

Daleep K.

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poorly maintained property,not clean and linen were dirty. Not worth it compared to other places
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel of my trip. Washrooms are so small and dirty. Even rooms are stinky.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything disappointing room food everything too bad
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food, service, rooms, location etc and so on and so on
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keine 3 Sterne wert

Das Hotel verdient keine 3 Sterne. Wir haben 2 Club Zimmer mit Zugang zur Club Lounge gebucht, diese sollte den Zugang zur Business Lounge ermöglichen, die es wohl noch nie gegeben hat und Zimmer mit Sicht auf das Fort, das wir auch nicht erhielten. Morgens gab es kein warmes Wasser und kein Druck, somit mussten wir den Tag schön erfrischt starten. Das Frühstück ist sehr übersichtlich und für Europäer fast nichts kontinentales ausser Toast und undefinierbare Marmelade. Als Entschädigung für die überbezahlten Zimmer hat man uns ein Abendessen geboten, dass vom Chef persönlich zubereitet wurde (5 Gänge) vom Feinsten. Der Chef war bereits Koch auf der Princess Cruise Line und hat das Dinner mit sehr viel Liebe und Phantasie zubereitet. Ein riesen Lob darauf. Er hat damit etwas von der schlechten Hotel Qualität wett gemacht
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Raja!

Nice clean amenities!
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Keziah, Jodhpur india

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nice and clean, very comfortable bed and tea and coffee in the room. The only downside was the 6am dance music wake up call from the gym and building works. The pool needed a net over to stop it being used as a pigeon watering station. The food was excellent and staff very helpful.
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Rahul

Negatief: Netheid
Good location but average hotel
1 nacht verbleven in november 2018