VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een healthclub
Fotogalerie voor VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor OZONE DELUXE laden

OZONE DELUXE
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Badjassen
Alle foto's voor OZONE COMFORT laden

OZONE COMFORT
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor OZONE LUXE laden

OZONE LUXE
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jawahar Tower 29 (2-A) Light, Industrial Area, Shakun Motor Tiraha, Jodhpur, Rajasthan, 342003
Over deze accommodatie
VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Jodhpur
Fairfield by Marriott Jodhpur
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 120 beoordelingen
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 3500
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2000 (voor kinderen van 6 tot 10 jaar oud)
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 450 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 590 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 19.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er is gratis wifi in openbare ruimtes beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 2.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zone Park Jodhpur Hotel
Zone Park Jodhpur
Zone By The Park Jodhpur
VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur Hotel
VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur Jodhpur
VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur Hotel Jodhpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over VEGA by The Ozone Hotels Jodhpur
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Prashant
3 nov 2025
Prashant
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
NILESH
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NILESH
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
PRADEEP
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PRADEEP
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Clifford, Cobble Hill
Reisde met familie
18 mrt 2024
Clifford
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Suneet
9 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Suneet
10/10 – Uitstekend
Amilcar
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amilcar
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kumar
Zakenreiziger
18 sep 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kumar
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Kanhaiya, Faridabad
Reisde met familie
2 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanhaiya
2 nachten verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
J N
Zakenreiziger
21 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing specific !
J N
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Chandini
3 okt 2021
Chandini
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Govind
Zakenreiziger
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
Govind
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Rashmi Rao
2 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service and hospitality!


Rashmi Rao
2 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Anil
Zakenreiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Anil
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Roshan, Sydney
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roshan
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Govind
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel is sliiping down.
Govind
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Govind
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Comfortable stay
Govind
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Amit
13 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amit
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
rajeev
8 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
rajeev
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Subhojit, Bangalore
20 jan 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pricey for no reason
Subhojit
2 nachten verbleven in januari 2018








