Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 172 van 337 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
172
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 337 beoordelingen" "
8 - Goed
139
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 337 beoordelingen" "
6 - Redelijk
18
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 337 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 337 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Business trip - price/quality OK
OK hotel, friendly people.
Booking via Expedia was simple & made the package very well in the price/quality range.
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Brendan Luttig - General Manager op 2 aug 2018
Good Morning.
Thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back when next in the area. Kind Regards
8/10 – Goed
Laura
24 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel tegenover Montecasino. Dus savonds kan je ook gewoon op pad zonder gevaar.
Laura
8/10 – Goed
Lee
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Lee
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 8 mei 2024
Dear LeeThank you for your review on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways very soon.
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impeccable service, safe clean and quiet
Food was great
Richard
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 13 apr 2024
Good day RichardThank you for your positive review. We are glad to read that you enjoyed your stay with City Lodge Hotel Fourways. We hope to welcome you back very soon.
6/10 – Redelijk
MOHIT
Zakenreiziger
1 mrt 2024
Positief: Personeel en service
City lodge fourways has been my choice for many years, however over a period of time it has not ramped up its facility. The entrance and parking area is DARK. It could get some lighting for better.
MOHIT
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 4 mrt 2024
Good day MohitThank you for your constructive feedback. We do hope that you had a pleasant stay otherwise and that you experienced the great service our hotel provides to our guests. Hoping to see you again very soon.
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient if you need to get back and forth from the nearby hospital.
Stephen
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 9 feb 2024
Good day StephenThank you for your review. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We hope you welcome you back very soon.
10/10 – Uitstekend
RAVINDREN
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAVINDREN
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 19 jan 2024
Thank you for staying with us, Ravindren. We are so glad that you had a great stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Uitstekend
pius, Las Vegas
Zakenreiziger
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice area to stay for a few days, close to a big entertainment center with lots of restaurants.
pius
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 12 jan 2024
Thank you for your feedback! We're committed to delivering exceptional experiences, and we're glad to know that we succeeded during your stay. Thank you for your encouragement, and we look forward to providing you with another excellent experience in the future!
8/10 – Goed
LYNN
Reisde met familie
2 jan 2024
Positief: Netheid
LYNN
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 12 jan 2024
Thank you for staying with us and we are so glad that you had a great stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Uitstekend
Stephen
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 12 jan 2024
Thank you for staying with us and we are so glad that you had a great stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Uitstekend
SS
Zakenreiziger
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and everything functioning . I need to find a way to get the best prices on the best app.
SS
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 12 jan 2024
Thank you for staying with us and we are so glad that you had a great stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Uitstekend
Jurgens
Zakenreiziger
17 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel 4Star
This Hotel should not be considered as a 3 star this is more of a 4 star except for the bed quality this could be a 5 star. The food was out of this world, You dont need to go out of the hotel for a awsome dining experience. Staff is helpfull and the cleanest hotel I have ever stayed in.
Jurgens
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 20 nov 2023
Dear JurgensThank you for choosing us as your preferred hotel of choice. We're overjoyed to have met your expectations on all fronts. Your kind words truly warms our hearts. We pride ourselves on our accommodating staff, hygiene and menu options, so hearing your confirmation makes it all worthwhile. We look very much forward to having the privilege of hosting you again.
8/10 – Goed
Keith
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was given a room that was facing a wall.
Keith
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 1 nov 2023
Dear KeithThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways very soon.
10/10 – Uitstekend
Guy Alain
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sympa
Guy Alain
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 30 sep 2023
Dear GuyThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back very soon to our hotel.
10/10 – Uitstekend
Guy Alain
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe
Guy Alain
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 26 sep 2023
Dear GuyThank you for your positive review on the Expedia platform. We hope you to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Guy Alain
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agréable
Guy Alain
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 26 sep 2023
Dear Guy Thank you for your positive review on the Expedia platform. We hope you to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Guy Alain
19 sep 2023
Positief: Netheid
Guy Alain
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 21 sep 2023
Good day GuyThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways very soon.
8/10 – Goed
Keith
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and proximity to all amenities like malls, medical facilities and Gautrain
Keith
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 26 sep 2023
Dear KeithThank you for your positive review on the Expedia platform. We hope you to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near future.
10/10 – Uitstekend
alejandro
Zakenreiziger
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alejandro
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 26 sep 2023
Dear AlejandroThank you for your positive review on the Expedia platform. We hope you to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near future.
8/10 – Goed
Patrick
6 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 29 aug 2023
Dear PatrickThank you for your review. We hope to welcome you back very soon.
10/10 – Uitstekend
Konzaphi
Reisde met familie
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konzaphi
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 10 jul 2023
Dear KonzaphiThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back at City Lodge Hotel Fourways in the very near future.
8/10 – Goed
DANIEL, Porter Ranch
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Was a good stay
DANIEL
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 1 jul 2023
Dear DanielThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways very soon.
10/10 – Uitstekend
Frans
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
In general excellent stay. Just found it difficult to order room service as phone not answered. Then the pricing of the soup is really expensive and the fee for room service. All the rest fantastic. Thank you
Frans
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 26 jun 2023
Dear FransThank you for your feedback regarding your recent stay and your valuable comments made.
10/10 – Uitstekend
Keorapetse
28 mei 2023
Keorapetse
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 30 mei 2023
Good day KeorapetseThank you for your positive review of City Lodge Hotel Fourways. We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 – Uitstekend
Annette, NAIROBI
Zakenreiziger
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ambience
Annette
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 30 mei 2023
Dear AnnetteThank you for your positive review of City Lodge Hotel Fourways. We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 – Uitstekend
Edrich
2 mei 2023
Edrich
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 3 mei 2023
Good day EdrichThank you for your positive review. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 – Uitstekend
A
Zakenreiziger
26 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 27 mrt 2023
Good day AThank you for your positive review on this platform. We hope to welcome you back to our beautiful hotel very soon.
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
11 mrt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quick and great
Awesome service. Thank you.
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 13 mrt 2023
Good day DanielThank you for your positive review for City Lodge Hotel Fourways. We hope to welcome you back to our beautiful establishment very soon.
8/10 – Goed
Savathrie
1 mrt 2023
Savathrie
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 3 mrt 2023
Good day SavathrieThank you for your positive review of City Lodge Hotel Fourways. We hope to welcome you back very soon!
10/10 – Uitstekend
Valencia
Zakenreiziger
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valencia
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 1 mrt 2023
Good day ValenciaThank you for your positive review on this platform. I do hope to welcome you back to our hotel very soon.
8/10 – Goed
IGNATIOS
Reisde met familie
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good. No fridge in the room though!!!
IGNATIOS
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 6 feb 2023
Good day IgnatiosThank you for your positive review. We can assist you to put a fridge in your room upon request. We look forward to welcoming you back to our hotel in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Nico
1 feb 2023
Nico
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 3 feb 2023
Good day NicoThank you for your positive review. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
8/10 – Goed
Jean
25 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 10 mrt 2023
Good day JeanThan you for your positive review. We hope to welcome you back very soon.
10/10 – Uitstekend
Danelle
12 jan 2023
Danelle
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 16 jan 2023
Good day DanelleThank you for your positive review of the hotel. We hope to welcome you back to our beautiful establishment very soon.
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met familie
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 20 dec 2022
Good day Stephen Thank you for your positive feedback. We hope to welcome you back to the hotel very soon.
10/10 – Uitstekend
Anita
17 dec 2022
Anita
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
JR
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied
Friendly staff and real clean room and bathroom.
JR
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 29 nov 2022
Good day Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to the hotel in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Mpho
Reisde met een groep
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mpho
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 5 dec 2022
Good day MphoThank you for your positive review of City Lodge Hotel Fourways. We hope to welcome you back to our beautiful hotel very soon.
10/10 – Uitstekend
Mpho
Reisde met een groep
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mpho
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 29 nov 2022
Good day Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to the hotel in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Chris
17 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place, friendly staff, lovely pool area
Chris
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 29 nov 2022
Good day Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back to the hotel in the very near future.
10/10 – Uitstekend
Ayanda
15 nov 2022
Ayanda
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 16 nov 2022
Good day AyandaThank you for your wonderful rating on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near Future.
10/10 – Uitstekend
Sandra
11 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spotless!
Sandra
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 16 nov 2022
Dear SandraThank you for your wonderful rating on this platform. We hope to welcome you back to City Lodge Hotel Fourways in the very near Future.
10/10 – Uitstekend
Megan
22 okt 2022
Megan
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 24 okt 2022
Good day MeganThank you for your review of City Lodge Hotel Fourways. We are pleased to read that you have an enjoyable stay with the hotel. We hope to welcome you back very soon.
10/10 – Uitstekend
Wayne
21 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and staff. Comfortable rooms.
Wayne
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 24 okt 2022
Good day WayneThank you for your review of City Lodge Hotel Fourways. We are pleased to read that you had an enjoyable stay. We hope to welcome you back very soon.
8/10 – Goed
Joao, Aurora
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located and safe location. Price was good and staff were very attentive and friendly.
Joao
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 11 okt 2022
Good day JoaoThank you for your review of the hotel. We look forward to accommodating you again in the near future.
8/10 – Goed
Bridgette
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room service is not a 24hr option; I requested room service over the breakfast period as I was on a TEAMS meeting with international business clients and was told i must fetch breakfast and take to my room... would have been great to have room service.
Bridgette
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 11 okt 2022
Good day BridgetteThank you for your feedback. The hotel will give it consideration for future. We hope to welcome you back to our hotel very soon.
10/10 – Uitstekend
Edmund
25 jul 2022
Edmund
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 27 jul 2022
Dear Edmund
Thank you for your review on this platform. We are very pleased that you enjoyed your stay with City Lodge Hotel Fourways. We hope to welcome you back to our beautiful establishment very soon!
10/10 – Uitstekend
Mncedisi
21 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mncedisi
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 24 mei 2022
Good day
Thank you for your review on this platform. We hope to accommodate you again very soon in the near future.
4/10 – Matig
Robyn
19 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy room location and lack of hot water to shower.
Robyn
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 11 jul 2022
Good day Robyn
Thank you for your feedback. We apologize for you the inconvenience caused during the time that we had no hot water. This has been resolved by technicians. We hope to welcome you back to our hotel in the near future.
2/10 – Ontzettend slecht
Wesley
4 mei 2022
Wesley
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Elzabe de Jager - General Manager op 7 mei 2022
Good day Wesley
Could you kindly send me an e-mail regarding your poor score with your recent stay at our property. We take all feedback very seriously and would like to know how we can improve to welcome you back during your next stay and make your visit memorable. My e-mail address is clfourways.gm@clhg.com