Da Arden Guest House

3.0-sterrenaccommodatie
Pension in de buitenwijken van Johannesburg met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Da Arden Guest House

Eenvoudige tweepersoonskamer, gedeelde badkamer | 2 slaapkamers, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Exterieur
Comfort cottage, keuken | Privékeuken | Een koelkast
Comfort cottage, keuken | 2 slaapkamers, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Comfort cottage, keuken | Badkamer | Een haardroger, handdoeken

Beoordelingen

3,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
75 8th Avenue, Parktown North, Johannesburg, Gauteng, 2193

In de buurt

  • Rosebank Mall - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Dierentuin van Johannesburg - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Melrose Arch Shopping Centre - 5 min. rijden - 5.2 km
  • Sandton City Mall - 6 min. rijden - 4.4 km
  • Nelson Mandela Square - 7 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Johannesburg Sandton - 14 min. rijden
  • Rosebank Station - 18 min. lopen
  • Johannesburg (JNB-O.R. Tambo Intl.) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Marble Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Mugg & Bean - ‬12 min. lopen
  • ‪Perrier-Jouët Champagne Garden - ‬11 min. lopen
  • ‪Doppio Zero - ‬12 min. lopen
  • ‪Nando's - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Da Arden Guest House

Pension in de buurt van Melrose Arch Shopping Centre
Met voorzieningen zoals een terras, een tuin en een bibliotheek kom je niets tekort bij Da Arden Guest House. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Da Arden Guest House beschikken over gemakken zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verduisterende gordijnen en geluiddichte muren
  • Gemeenschappelijke keukens, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Afrikaans, Engels, Xhosa en Zoeloe

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 etage
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Eten en drinken

  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 5 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Als je na de openingstijden bij deze accommodatie aankomt, dien je op een andere locatie in te checken: [219 Avenue Parktown North.]
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen ZAR 190.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Da-Arden Guest House Guesthouse Johannesburg
Da-Arden Guest House Guesthouse
Da-Arden Guest House Johannesburg
Da-Arden Guest House Guesthouse Johannesburg
Johannesburg Da-Arden Guest House Guesthouse
Da-Arden Guest House Guesthouse
Da-Arden Guest House Johannesburg
Guesthouse Da-Arden Guest House Johannesburg
Guesthouse Da-Arden Guest House
Da Arden Guest House
Da Arden House Johannesburg
Da Arden Johannesburg
Da Arden Guest House Guesthouse
Da Arden Guest House Johannesburg
Da Arden Guest House Guesthouse Johannesburg

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Da Arden Guest House?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Da Arden Guest House te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Da Arden Guest House?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Da Arden Guest House uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Da Arden Guest House een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Da Arden Guest House?

Dit pension ligt in de buitenwijken, binnen 2 km afstand van The Zone @ Rosebank Shopping Center, Rosebank Mall en Dunkeld West Shopping Centre. Ook Zoo Lake Park en 4th Avenue Parkhurst liggen binnen 2 km afstand. Rosebank Station ligt op 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Da Arden Guest House

Beoordelingen

3,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 18 beoordelingen

4,2/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Awil

Zakenreiziger, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t even get in I would like to get my money refend
12 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Brendeline

Reisde met partner
It’s oversold - misleading marketing / the place is horrible
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible

The gate took forever to open, no way of knowing where the reception area was as there were no clear instructions where to go. A lady walked me to my room, showed her my booking & automatically told me i had not paid. Literally sat with me instead of going to check until i requested she do so thrice. No hotwater, had 2 single beds pulled together when we requested a double bed. She left with our room key, didn't knock when we requested toilet paper. No towels were provided. Left during the night. Could not handle the stay
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Ephrem

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
The property is beautiful and clean. I had I huge problem because I didn’t have a local sim, and without calling the staff you can’t enter their property as the intercom doesn’t work and once the staff let you in, they are nowhere to be found unless you call them on phone again. No Wi-Fi as well
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

NNEKA

4 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Amanda

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was wrong and we struggled to find the reception. The room looked like it hadn’t been cleaned, there was still pee in the toilet from the previous person. The furniture was also very old and out of date.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Micah

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scary place to be. We had to leave at night for another accommodation.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Nosithembiso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer

Stay at Da Arden. Battle to get in the premisses.

2 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The overall stay was terrible, lots of maintenance issues and the check-in took forever
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Xolani

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unable to check in hosts unavailable

The place was locked and wasn't able to check in couldn't get a hold of the hosts or anyone parked outside for an hour trying to get in
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ludwe

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was in s poor condition. The stuff were shocked by arrival, as if I hadn't mad the reservation a few days prior, and they needed to prepare everything once I had arrived. The cottage was rather dirty & hadn't been cleaned or opened for s few weeks. The cottage looked nothing like the pictures, the furniture was falling apart. Blinds could close properly. Once you arrive at the property as guest, you are asked to pay a deposit for both key for cottage & remote to access property, this to me seems rather ludacris. The state of the property was shocking. They didn't even provide towels for me. The shower door was unhinged, could be properly closed. The stuff rather appeared oblivious to all of the aforementioned and seemed belligerent when I started notifying about the problems the property has.
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Themba, Johannesburg

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff we unfair in dealing with the booking, chasing me to provide proof of payment when they aleady had booking and credit card confirmation from Expedia in their email. They claimed that they "usually take cash" for Expedia bookings. They also offered me a room different to the one advertised. They asked me to then pay additional fees to get an ensuite bathroom. Property is stated as 4 Star but is barely 2 star. After 3 hours of this process I decided to cancel and leave. They refused to refund me even though I had clearly not used the room. I am disgusted also at the attitude of the staff during this. Treated me with distrust, disdain and disinterest. Would not wish their 'un-bothered' service on anyone. Both Moses & Patricia were utterly rude.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing

Disappointing
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't be fooled

Upon arrival I was told the Guest house had been overbooked and as a result I could be given a room in one of the back packers dormitories. Upon inspection, the rooms were constructed by material used for cold rooms. The beds were old, squeaky and poorly maintained. The room was infested by mosquitos as well, it was a utterly deploring experience.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Siphiwe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad

The place was very bad the main gate was not working the tv not working the was no water we had to use outside bathroom it was very bad there was no pots to prepare food but when you see the place you get tempted but the place is rubbish
2 nachten verbleven in november 2018