Casino

Beoordelingen van Peermont Mondior At Emperors Palace

4 out of 5
Peermont Mondior At Emperors Palace
64 Jones Road, Kempton Park, Gauteng

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 279 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis upgrade naar het 5 sterren resort ernaast. Zeer goede service op alle vlakken
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Met name gericht op casino.
Ik was hier voor een zaken trip. Met name de buitenkant doet het goed. Binnen is het redelijk standaard tot goed voor een zaken hotel. Niet echt is op aan te merken maar met name volume. Wel last (lawaai) van de snelweg of vliegveld. Het openbare gedeelte tussen de hotels in (food court en casino) is wel prachtig. Het lijkt net of je buiten in Italie loopt. Er is geen reden om extern te gaan eten of vertier.
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Hotel Manager op 27 okt 2018
Dear Marcel, Thank you for your positive feedback. We hope that the noise was not to troublesome and that you managed to get some rest. We hope that we will be able to welcome you back to the Peermont Mondior when you visit South Africa and Johannesburg again. Kind Regards Jean

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zaken reis Juli 2018
een fijn hotel, dicht bij de luchthaven, veilig en verbonden aan goede uitgaansmogelijkheden. Door het feit dat dit hotel verbonden is met Emperors palace, een centrum met casino, bars, goede restaurants en winkels, is het niet noodzakelijk om vervoer te hebben om toch de avond goed te kunnen invullen. Het hotel beschikt over een shuttle die om de 20 minute naar en van de luchthaven rijdt. Het ontbijt is buffet vorm maar wel van geode kwaliteit met veel keuze mogelijkheden. Al met al een fijn hotel om een aantal dagen te verblijven.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van JH op 31 jul 2018
Dear Paul, Thank you so much for your positive feedback. We are glad to know that you enjoyed your stay and find the facilities on offer to be convenient. Looking forward to having you back at the Mondior. Regards Jean Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Arwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Hotel Manager op 26 apr 2018
Good Day We see that your response came back blank, could you please let us know if there was anything that needed attention.

10/10 – Uitstekend

MARY ANN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely beautiful. Great service, comfortable rooms, great breakfast. Walk to many restaurants. Close to the airport
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MARY ANN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is elegant! Comfortable and clean. Great breakfast every morning, beautiful garden/pool area just the other side of the casino. Many choices to eat and drink. Best of all is the awesome service in every area of the property. I really enjoyed my stay.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quality of service was excellent. Staff is fantastic. Rooms were fantastic. Everything about the facility and grounds are outstanding.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Robert

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good value, excellent hotel amenities, highly recommend.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast... 10 minutes drive from JNB airport.. Lot of restaurants next to hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

EMMALINE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bed bugs/dust mite dilemma
Our check was at 3pm, we arrived at 4pm to find out that the rooms were not ready yet. We were asked to return at 5pm and to our disappointment had to wait another 30mins for the reception to receive feedback from housekeeping. Eventually we checked in, and was told maintenance will be coming to fix a leaking handbasin. We walked through the passages that reeked of tobacco smoke!! Rooms are tiny for the price we paid; the worst experience was the tiny little bites we endured soonest we slept on the beds which was most uncomfortable, too soft and wobbly mattress with very thin duvet ; clearly poor quality linen! Hardly slept through the night due to the severe scratching from the dust mites or bed bugs as we couldn’t hear or see one mosquito.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower head had not been cleaned in years! At breakfast found hair in several of the dishes. Other than that, the stay was OK.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

MINORU

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioner in the room doesn't work well.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Olivier

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good breakfast and location for my purpose (close to airport, to RSA office and CP premises). Availability of diverse resto options at Emperor Palace. Just difficult to access the pool as have to go for a long walk
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Raheel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

craig

13 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

HAKAN

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fawwaz

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Duncan Sean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel room was clean and well maintained
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Neil

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
First 3 hours after arriving the aircon wasn’t working on a 30° day. At night the speakers outside the main entrance and outside my window and by the lifts played music until 4 in the morning despite multiple visits to the front desk- no sleep! Room next door ordered room service and the tray was left on the floor outside for 24 hours - dirty
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eduard

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
+ : emplacement et navette aéroport très pratiques, superbe petit déjeuner, chambres très correctes, personnels de l'hôtel et du complexe formidables - : certaines chambres peuvent être bruyantes en raison de la proximité d'une autoroute Enfin, et ce n'est pas négligeable, le complexe Emperor et ses multiples restaurants permettent aux voyageurs d'affaires (et aux autres) de séjourner en toute sécurité.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emperors Palace mondior Hotel
Room OK.. Bit tired but has everything including fridge. Tea/coffee making. Iron. TV etc and full bath with shower. Excellent bedding and pillows. Great pool at 5 star sister hotel.. Spent a lovely
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs a better air conditioning Showers need maintenance
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quick response to my reservation booking. My guest were well taken care of
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Norman

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Minette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fun, convenient hotel for a JNB transit.
Quick shuttle ride to hotel, although it filled up quickly on a Saturday. Check-in process was quick and staff is friendly. The casino and surrounding restaurants are fantastic as well as the buffet breakfast. We’ve stayed here around 5 times now while transiting through JNB and always had a great experience.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

stefano

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel da migliorare
Tutto ok per un breve soggiorno non distante dall'aeroporto. Solo due punti negativi: - Bus per aeroporto non in orario - Personale che urla al mattino disturbando chi dorme
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Douglas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Milimo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 22 nov 2019
Good day Andrew, Thank you for staying with us and for rating us!! Hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Wilma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 22 nov 2019
Good day Wilma, Thank you for staying with us and for rating us!! Hope to see you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Every time I stay the showers always leak on the floors so you need plenty of towels to mop the water up. The extraction fan in the bath room is very noisy and it runs all the time making it very noisy at night. Everything else was fine. Thanks
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Teboho op 6 nov 2019
Good Day Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our survey, we appreciate the feedback and we are sorry to hear about your experience with our room. The project of replacing all our shower doors has started and we hope to complete it by early next year. We hope to welcome you back soon. Kind regards Teboho Mokoena Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Totally unacceptable
It was dreadful I reported to the front desk that the air conditioning was not working. They said they would report it to maintenance to come and fix it. At 9.15pm I went in person to the front desk they assured me that it would be fixed. I asked for another room as it was unbearably hot. We waited until 10.30pm and the air conditioning still hadn't been sorted. For the amount of money that was paid the situation was completely and utterly unacceptable.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Mondior Hotel. op 27 sep 2019
Good Morning John Thank you for your support and for completing our E-Guest Survey. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused during your stay. Relevant department has been notified about the matter in order to investigate further and ensure that it doesn't happen again.. As we work together towards these improvements, we sincerely hope that this particular experience does not jeopardize our valuable relationship. We hope to welcome you back in the near future. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right next to casino with at least 12 restaurants, perfect stopover place. Clean and comfy bed, great water pressure!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Mondior op 27 sep 2019
Dear Valued guest. Thank you for choosing the Peermont Mondior Hotel. We are so pleased to hear that your stay was a great one and that you had exciting times and a relaxing stay. We hope to welcome you back to the Peermont Mondior again soon. Regards.

10/10 – Uitstekend

Jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mondior op 17 sep 2019
Thanks for the great feedback. We glad you had a wonderful stay !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The staff of the hotel was the best part. always trying to help and making sure I have everything that I need. Very flexible and always welcoming.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 6 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your awesome feedback. It’s great to hear you enjoyed your stay with us. Take care and see you soon

2/10 – Ontzettend slecht

Cecilia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor case management
I was charged twice for my room. No one would give me a receipt or come forward with a truthful explanation on what happened. If there is a trainee who has made errors this should be communicated to clients . I now have to wait for 7-14 days for a refund.
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Nolwazi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 2 aug 2019
Dear Nolwazi, Thank you for staying with us and for an awesome rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Nice Hotel but not in a super shape anymore esp. the rooms! Heating system in the winter month not really working so be prepared for colder rooms
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 2 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. I am glad you appreciated the hotel and its offerings. I have noted your comments regarding the refurbishment and rest assured, together with the team will look at how we can further enhance the look and feel of the hotel. Take care and see you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not again
Visited for a convention. For that it was the practical choice. The breakfast was good and the personell was friendly and attentive. However the room is old, smelly and very noisy.
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Teboho Mokoena op 30 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. Clearly we have not delivered a memorable stay for you. Please accept my sincerest apologies. I have shared your feedback with the team so we can all improve. Hope to see you soon