la Kasbah
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Fotogalerie voor la Kasbah





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenue Ibn El Jazzar-Cité La Mosquée, Kairouan, Kairouan Governate, 3100
Over deze accommodatie
la Kasbah
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Continental
Hotel Continental
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 142 beoordelingen
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.57 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 31 mei
t/m 01 september
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kasbah
Hotel La Kasbah
Hotel La Kasbah Kairouan
La Kasbah
La Kasbah Kairouan
La Kasbah Hotel
Hotel Kasbah Kairouan
Hotel Kasbah Kairouan
Hotel Kasbah
Kasbah Kairouan
Hotel Hotel La Kasbah Kairouan
Kairouan Hotel La Kasbah Hotel
Hotel Hotel La Kasbah
Hotel La Kasbah Kairouan
La Kasbah Hotel
La Kasbah Kairouan
Kasbah
la Kasbah Hotel
Hotel La Kasbah
la Kasbah Kairouan
la Kasbah Hotel Kairouan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over la Kasbah
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 nov 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Paul, Kortrijk
3 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
efficiënte receptie
Paul
10/10 – Uitstekend
juan Ignacio Cuesta
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
juan Ignacio Cuesta
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marco Luigi
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Marco Luigi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andolfo
21 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andolfo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hikaru
11 aug 2025
Hikaru
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Khaled
4 aug 2025
Khaled
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GAB
17 jul 2025
GAB
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nicole
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid
Nicole
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz
27 jun 2025
Luiz
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mohammed, Austin
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Soumeya
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soumeya
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Marcello
1 jun 2025
Marcello
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Dimple
Reisde met familie
26 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dimple
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
özgür
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
özgür
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
dora
22 mei 2025
dora
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ammar, Toronto
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ammar
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Cristiano
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristiano
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jason
10 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prestation conforme à nos attentes.

Isabelle
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
hong
31 dec 2024
hong
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Pasquale
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Pasquale
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met een groep
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in november 2024



