AKZENT Hotel Goldner Hirsch
Hotel met gratis ontbijt en een lokale shuttleservice in Kamenz
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AKZENT Hotel Goldner Hirsch





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, niet-roken laden

Comfort tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, niet-roken laden

Klassieke tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer, niet-roken laden

Klassieke eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer, niet-roken laden

Comfort eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Markt 10, Kamenz, 01917
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akzent Goldner Hirsch Kamenz
Akzent Goldner Hirsch
AKZENT Hotel Goldner Hirsch Kamenz
Akzent Goldner Hirsch Kamenz
AKZENT Hotel Goldner Hirsch Hotel
AKZENT Hotel Goldner Hirsch Kamenz
AKZENT Hotel Goldner Hirsch Hotel Kamenz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AKZENT Hotel Goldner Hirsch
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel - Highly Recommend
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Joerg
Reisde met partner
6 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joerg
8/10 – Goed
Claudia Sabine
Reisde met partner
2 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia Sabine
8/10 – Goed
Alexander
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alexander
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Ralf
Reisde met een groep
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Würde ich wieder nutzen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met partner
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
zdenka
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
zdenka
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Savic
26 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Goldner Hirsch

Savic
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Hans Adrian
Zakenreiziger
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans Adrian
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Frank
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Olli
Reisde met een groep
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olli
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Zakenreiziger
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beim nächsten mal gerne wieder
Benjamin
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Sascha
Zakenreiziger
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sascha
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Lars
Zakenreiziger
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Andreas
Zakenreiziger
2 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Alexander
Zakenreiziger
14 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Alexander
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
8 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zu empfehlen
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Henry
28 aug 2020
Henry
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Siegmar
Zakenreiziger
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siegmar
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019