Hôtel La Corniche Kamsar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Kamsar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel La Corniche Kamsar

Een buitenzwembad
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi
Ingang accommodatie
Fitnessstudio

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Standaard tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Junior tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 40 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Royal tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 55 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Au bord de la mer derrière Villa 3 Avril, Kamsar, Boke, 1255

Over deze accommodatie

Hôtel La Corniche Kamsar

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een gratis à-la-carte-ontbijt, een koffiebar/café en een restaurant kom je niets tekort bij Hôtel La Corniche Kamsar. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Koffie/thee in de lobby, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hôtel La Corniche Kamsar zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons, mini-koelkasten en waterkokers

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (140 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (71 centimeter hoog)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van EUR 50 te betalen.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel La Corniche Kamsar Hotel
Hôtel La Corniche Kamsar Kamsar
Hôtel La Corniche Kamsar Hotel Kamsar

Veelgestelde vragen

Is Hôtel La Corniche Kamsar voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 19.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel La Corniche Kamsar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hôtel La Corniche Kamsar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hôtel La Corniche Kamsar?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel La Corniche Kamsar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hôtel La Corniche Kamsar?

Dit hotel ligt in Kamsar, vlak bij het strand.

Beoordelingen over Hôtel La Corniche Kamsar

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 5 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gilles

Positief: Personeel en service
When you come to Kamsar, one doesn't expect much and is prepared not to find all amenities that are usually found in an hotel of this category. While understanding the difficulties to run an hotel with limited resources, I still expect the basic facilities such as some water to flush the toilets or warm water to take a shower (even if it is in limited supply). In the 3 days of my stay, I had to change rooms because the electricity switch was broken and I had no water, the second room was better for a while but then I had no warm water and no water to flush the toilet. I also have to mention that the sheets were stained which didn't add to my satisfaction. Another thing that needs to improve are the covers of which I wander how it is possible to use these if two people are sharing the bed. The restaurant offers good food but once again, the breakfast is not what you expect. Croissant are in short supply which means that you can take the "Parisian breakfast. If you choose to have a pineapple or mango juice, you are asked to pay extra although these juices are part of the menu and indicated for every type of breakfast. The service is also very slow as only 1 waitress is present. Another improvement point is the time when one is able to have breakfast: 7.00 a.m. This is too late, which means when you have to leave for work early, you do it without having breakfast (for which you have paid for in your reservation).Positive note: the staff is friendly.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

6 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kyle

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Samadou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2024