Abad Atrium

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Abad Atrium

Lobby
Details aan de binnenkant
Ingang binnen
Een buitenzwembad, een zwembad op het dak
Zitruimte lobby

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
28 jun - 29 jun

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Een slaapbank
  • 46 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een minibar
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een minibar
  • 24 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed of 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
M.G. Road, Kanayannur, Kerala, 682035

In de buurt

  • Marine Drive - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Bolgatty Palace - 6 min. rijden - 3.9 km
  • Spice Market - 16 min. rijden - 12.0 km
  • Mattancherry-paleis - 17 min. rijden - 12.7 km
  • Fort Kochi Beach - 18 min. rijden - 8.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Lissie - 3 min. rijden
  • Maharaja's College Station - 8 min. lopen
  • Internationale luchthaven van Cochin (COK): - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬1 min. lopen
  • ‪Pai Brothers Fast Food - ‬4 min. lopen
  • ‪Central Square Food Court - ‬2 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min. lopen
  • ‪Abad Atrium - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Abad Atrium

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in Ernakulam Central
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een koffiebar/café kom je niets tekort bij Abad Atrium. Word helemaal zen tijdens een bezoek aan de sauna of het stoombad en geniet van Ayurvedische behandelingen of een massage. Het plaatselijke restaurant Cafe Royal serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een zwembad op het dak
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en open haarden en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Royal

Dingen om te doen

  • Binnen-/buitenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Stoombad
  • Zwembad op het dak

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Massage
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 5 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 1 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 750 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 500 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 500 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor het Nieuwjaarsdag-galadiner (1 januari) per volwassene: INR 1250.00

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor babybed: INR 500 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 750 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Abad Atrium
Abad Atrium Cochin
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Hotel Cochin
Abad Atrium Hotel Kochi (Cochin), India - Kerala
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel Kochi
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kochi
Hotel Abad Atrium Kochi
Kochi Abad Atrium Hotel
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kanayannur
Abad Atrium Hotel Kanayannur

Veelgestelde vragen

Is Abad Atrium voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. De zwembaden omvatten een zwembad op het dak.

Hoeveel kost een verblijf bij Abad Atrium?

Vandaag, 27 jun. 2025, kost een verblijf bij Abad Atrium van één nacht voor twee volwassenen op 28 jun. 2025 min. € 55,79, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Abad Atrium?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Abad Atrium te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Abad Atrium?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Abad Atrium uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Abad Atrium een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar ligt Abad Atrium?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in het centrum van Kanayannur, vlak bij Centre Square Mall en Mahatma Gandhi Road. Ook Sri Ramakrishna Advaita Ashrama en Marine Drive liggen binnen 15 minuten lopen. Maharaja's College Station ligt op 8 minuten lopen en naar M. G. Road Station is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Abad Atrium

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 27 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Antony Elwin Kevin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Recommend
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Bejoy Babu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice location, clean premises and friendly staff. Great value.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Prince

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Kirti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best Hotel

We stayed over two weeks and we liked the place. Their rooms are spacious and clean.Staff is very courteous and polite in their approach especially Miss Devu. She is an asset to the organization. Their complimentary breakfast is excellent with a wide range of dishes. I would highly recommend Hotel Green Room's
7 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marie jo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Confortable et central

Excellente chaîne d hôtels au Kerala , personnel très avenant et bonne cuisine indienne
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keep like this all time... best luck for future.,,
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Nalini

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Short pleasant stay

Pleasant short stay. Arrived at 12 am and left around 11 am. Swift check in. Clean comfortable room. Variety of buffet for breakfast and swift check out
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Anupriya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A pleasant stay.

The staff are so very generous and they help a lot. The cafeteria staff very very helpful and attended us individually. The chef came personally and asked our needs and asked us do we need anything else. They made us feel very comfortable. All together a pleasant stay.
3 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Ivan, Singapore

Negatief: Personeel en service

Stay for 2 nights

Experienced twice actually! Door to room couldn't open. Requested for a change of room. Happened the same the following day. Staff were not responsive. Lost my temper and requested for attention immediately. Breakfast was decent. Room and toilet cleanliness so so.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Aditya, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Stay

The stay was really great with the rooms being really neat and clean. It is also in the city close to the KSRTC stand making travel easy to every part of Kochi and outside. The breakfast is also great.

4/10 – Matig

its not 4 star

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Whi gave them 4* ?

We stayed at Abad Atrium paying a premium price over Abad plaza and thought it will great. The only good thing is the ebterance which looks like you are entering a solid property with posh lift in the front. Taling about our room: Full of breaks, cracks on the wall, doors. Bathroom-you would not like to take a shower in it. Broken tap, again door is cracked as well. Kto my investigation, i dillaed reception and asked then why should j pay a premium price at Atrium when i can stay at much cheaper at Abad llaza. The ayaff told this is a premiuim and newly built propoerty-which to my surprise doesnt really look new. Abad plaza does looks better from outside compare to Atrium. Hotel doesnt serve alcolohilic beverages in case anyone js jit aware of this. I would definitely not go back to this hotel. Even budget hktwls are way far better than this. I checked IBIS hotel on the same lane and which looks ljke a new propoerty. Also, anything yiu ask for at Abad Atrium-pool, weighing scale you will need to go to Abad plaza. So not s oh re who gave them. 4 stars?

6/10 – Redelijk

I

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Travel desk staff were not helpful with bookings.

Dinner was not available for resident guests - blocked booked for functions and groups and guests not notified - treated very badly for the money paid.

6/10 – Redelijk

Prashanth

Negatief: Comfort kamer

I moved to another Hotel the next day at same rate

AC was not working and we had reached after a really tiring humid day trip.

6/10 – Redelijk

Dr

Clean hotel in a central location

The stay was good. Most of the staff were courteous and helpful. One of the chefs is arrogant and cannot cook. The dinner that he made for us was unpalatable. He is a blight on a good hotel like this one.

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff are not bothered when we stepped in . They should be aware that the business runs because of customers. Breakfast should improve with more items

10/10 – Uitstekend

KRIVASHNI, South Africa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

VERY IMPRESSIVE STAY

Very pleasant and helpful. Breakfast was excellent. A variety of food. Very pleasant waiters and management

8/10 – Goed

MOHAN, MALAYSIA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel very well located in Kochi

The reception staff were excellent, outstanding, very obliging The room cleaning people could be better, bit careless

10/10 – Uitstekend

Rose, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice hotel close to everything in very busy street

we spent 3 days the weather was fine we found all the transport we needed to visit the places we were interested in visiting and the hotel helped us a lot with our transport needs

6/10 – Redelijk

George, Singapore

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Just nice

Just nice for a short, quiet stay in the heart of MG Road. Generally clean rooms and service is just fine. Food is quite good. Room service was efficient. Free wi-fi is a welcome bonus.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Cochin hotel

Hotel was comfortable.service was efficient .well priced.

8/10 – Goed

Anil K V, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Abad Atrium Good experience.

The best location in Cochin. Good service too.

2/10 – Ontzettend slecht

ER, Bangalore, India

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

THE WORST EXPERIENCE WE HAVE HAD IN INDIA. STAY AW

When we tried to check in, they were extremely rude. They would not accept that we were based in Bangalore because the color of our skin. But it did not end there. They initially refused to check us in unless we produced an Indian passport, which we do not have. We are expats and although we have foreign passports, we live in India. Apparently this hotel either does not like white people or cannot understand the ex pat concept (or both). Only when a manager came down were we allowed to check in. I am still confused as to why they were so mean spirited toward us. Then they demanded more money because my wife was traveling. Our reservation was for two, but they would not accept this, so we had to pay extra for the privilege of being married. Then when we FINALLY entered our room, the room was disgusting. The carpets are soiled, the fixtures are gross, and the room smells of mildew. Our friend had to change rooms because their room smelled so strongly of smoke. When complaining the second time, they were told, "all of our rooms smell of smoke" by management. Yuck, but at least they were honest!

8/10 – Goed

Jag, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Hotel

I book the Hotel in the morning of my check in and when at the Hotel checking in was a breeze. Reception was helpful.

8/10 – Goed

anand, mumbai

Positief: Netheid, personeel en service

Good location, Good service

The location of the hotel is very convenient and marine drive is a 5 min drive. I stayed in a 2 single bed superior room. The room was comfy and pretty spacious although the bathrooms are not. The tub if for kids, i guess. Breakfast is good, not many options available. Overall a great place to stay in terms of service and quality of mgt.