Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Regendouche
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Lcd-tv van 45 inch met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Theezakjes/oploskoffie
Meer
Airconditioning
Individueel ingericht
Individuele aankleding
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 16
Uitchecken
Uitchecken voor 10.30 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
KGOGOMODUMO LODGE Lodge
KGOGOMODUMO LODGE Kanye
KGOGOMODUMO LODGE Lodge Kanye
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Kgogomodumo Lodge?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Kgogomodumo Lodge te parkeren?
Bij Kgogomodumo Lodge kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Kgogomodumo Lodge?
Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Kgogomodumo Lodge uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.
Waar ligt Kgogomodumo Lodge?
Deze lodge in Kanye ligt op 34,9 km van Mokolodi Nature Reserve.
Beoordelingen over Kgogomodumo Lodge
Beoordelingen
6,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 1 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 1 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
4,0/10
Netheid
2,0/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2021
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Worst experience
They have the worst management team and no coordination whatsoever. We were given a room that wasn’t ready upon our arrival and nothing in the room was working. The shower and tub were dirty and management claimed that was their usual condition, which we had to be told only after raising a complaint. Our booking was supposed to include a free breakfast which was never provided. Management excepted us to pay twice even though we showed proof of payment via the app online, second time being on arrival at the lodge.