Nacht 1 veel lawaai op de gang om 2 uur snachts. Volledige gang staat staat buiten hun kamer door stroom panne, staf is niet in staat om mensen te kalmeren en naar de lobby te begeleiden. Het enige wat ze konden doen was hierbij zich te excuseren zonder het probleem te verhelpen, dit nadat ik zelf naar de receptie was gegaan om erover te klagen. Ochtend 2 waren ze al om 7 uur de gang aan het stofzuigen. Dag 3 werd mijn vrouw haar iPhone gestolen van de kamer tijdens het verversen van het linnen terwijl wij aan het ontbijten waren, na klagen aan de receptie hebben ze die terug gevonden in de “wasmand”. Een zachtgekookt of gepocheerd eitje blijkt ook een te moeilijke opdracht, deze waren elke keer uitgekookt. Bij uitchecken ook nog eens teveel betaald, had nochtans zelf alle rekeningen bijgehouden en opgeteld. Kortom we hebben heel veel sorry gehoord maar er was niemand die de problemen kon oplossen. Ze hebben nog veel te leren.
Aja en er was ook een dakterras maar het was niet mogelijk om er te eten ondanks dat het onderste terras volzet was.
Er waren ook vriendelijke personeelsleden en het hotel was proper.