Exterieur

Beoordelingen van ibis Kaunas Centre

3.5 out of 5
ibis Kaunas Centre
Vytauto Pr. 28, Kaunas

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 231 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 544 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Zeer basic, sfeerloos hotel. Heeft geen bijzondere uitstraling of kenmerken waardoor het herinnerenswaardif wordt.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standaard Ibis. Goed, netjes en comfortabel hotel.
Prima hotel. Standaard zoals |Ibis overal is. Weliswaar geen charmehotel maar je weet wat je krijgt. Goede comfortabele kamers, schoon en een en prima ontbijt (al vanaf 06.30 uur). Ligt wel wat verder van de oude stad.
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Gert

Positief: Personeel en service
Fijn voor enkele dagen, maar geen volledige week.
De medewerkers zijn steeds bereid je te helpen, een dikke pluim dus. De superior kamer zou ik gewoon basis kamer noemen, aangezien ze geen overbodige luxe heeft: een kleine oude tv, opgelapte gordijnen en je hoort de buren door de muren. Het probleem zit vooral bij de eetruimte die te klein is. Op drukke momenten (weekends en als er grote groepen logeren) zijn er niet genoeg zitplaatsen en zijn er niet genoeg glazen om uit te drinken tijdens het ontbijt. Het restaurant van het hotel is geen aanrader.
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Berger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in a clean hotel !
Very nice staff and nice building ! Good facilities
12 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Roel, Voerendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibis is no nonsense prima.
Goed hotel zonder poespas, prima ontbijt! Goeie prijs kwaliteit verhouding. Locatie in de buurt van lange autovrije winkelstraat maar niet in buurt oude centrumpunt Kaunas

6/10 – Redelijk

Gerard, Liempde

Positief: Netheid

8/10 – Goed

Wim van Leeuwen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel aangenaam hotel met vriendelijke mensen
Het verblijf was heel aangenaam. Ik reis veel maar eindelijk een hotelkamer in lichte houttinten i.p.v. de eeuwig klassieke donkere kamerinrichtingen.

6/10 – Redelijk

Pekka

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Everyting was good, but we asked to awake up at 5.00 am. This is the third time when you promise to wake up us, but no action. Our bus lived at 5.50 am we knew what will happen and took our own alarm with us.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Minna

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marko

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Regina

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Get what you pay for…
Was decent enough for what I paid. Shower tiles showed signs of mould. No electrical sockets next to bed or next to mirror as wanted to dry hair after shower. (Luckily the wire reached closest to it). Breakfast was nice with plenty to choose from. Staff need to crack a smile from time to time.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

ESER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really enough for a 3 star stay :)
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Kristin Waitz

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyggelig betjening, veldig rikholdig og god frokost, fint rom. Hadde rom mot gaten, mye støy derfra, grunnet dårlig fungerende aircondition måtte vinduet åpnes iblant (for varmt i rommet)
4 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

esra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resepsiyondaki laura çok güleryüzlü yardımsever ve İngilizce biliyor ona yemekler güzel lokasyon güzel kahvaltı güzel 👍 The recepcionist Laura very friendly helpful ; otel has good location ; food quality is enough; Very easy to trabsport to eweywhere; near the bus station ; it is the good choice for stay
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Neringa op 12 sep 2022
Dear esra, Thank you very much for leaving a positive feedback. It is very pleasant to hear about our receptionist Laura and her kindness. I will definitely forward your words to her and I am sure she will be happy :) It is amazing to hear about food quality. Thank you again for sharing your experience with us. It is very important for us.Kind regards,Deputy manager Neringa

4/10 – Matig

Mazvydas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very dissapointing
Breakfast was horrible. Bathroom needs big repair.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Neringa op 24 aug 2022
Dear Mazvydas, thank you very much for your review. I am sorry to hear about the breakfast. We are trying to serve a variety of fresh products. The bathroom is in our plans. Thank you for telling us about your experience and I have hope that you will give us opportunity to better serve you in the future. Sincerely, deputy manager Neringa

6/10 – Redelijk

Antti

Positief: Personeel en service
Some issues with cleanliness, otherwise fine
Completely fine for the price. Cleanliness was not the best and some other little things could have been better but for 60€ per night I am not complaining.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Neringa op 19 aug 2022
Dear Antti, Thank you very much for your response about your stay at ibis Kaunas hotel. I am glad to hear that almost everything was OK. Please accept my sincerest apology for the cleanliness issues. I am very thankful for your understanding. I hope it will not stop to choose our hotel in the future. Thank you again for sharing your feedback with us.Kind regards, deputy manager Neringa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value place a little further from the old town. The woman working at the reception(unfortunately forgot her name) was super helpful! Taught us how to use the local public transport apps. Breakfast basic, not bad. Room was cosy with space to put luggage easily. 3.5/5
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Neringa op 19 aug 2022
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience at ibis Kaunas hotel. I am happy to read about helpful staff at the reception. I am sorry that you forgot the name:) but will find out who it was :) Thank you again for your feedback and I hope to welcome you back in the future.Kind regards, deputy manager Neringa

8/10 – Goed

Marttin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Neringa op 24 aug 2022
Dear Marttin, Thank you for taking your time for leaving a response about your stay at ibis Kaunas hotel. I am glad to know that your experience was pleasant. I hope the next stay will be more pleasant. Thank you again for your feedback.Kind regards, deputy manager Neringa

4/10 – Matig

Jose

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Los cuartos que me asignaron eran de no fumadores, pero el olor a tabaco era espantoso. Cambié un par de veces, pero el problema persistió. Los vasos del baño estaban sucios
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Neringa op 24 aug 2022
Dear Jose, I appreciate your time spending on leaving a review. I am sorry to hear about the smell and glasses. Your feedback is very important -we will learn from and use to improve. Thank you very much for sharing your experience with us.Sincerely, deputy manager Neringa

6/10 – Redelijk

Leshan, Poughkeepsie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The beds are not stable and very uncomfortable.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ralph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Get what you pay for
Simple and inexpensive
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van GM op 7 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Aiste Cistoviene General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean + pleasant hotel in Kaunas
Ibis Kaunas Centre is a good basic hotel. It is adjacent to the bus station, so convenient if you are arriving by bus. The walk to Freedom Alley and then on to the Old Town is not long and the hotel is close to a nice park and to the very interesting Sugihara House museum. I might recommend asking for a room facing the back because the street in front of the hotel is noisy. The breakfast was modest but good and the staff is professional and pleasant.
2 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Fernando

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Kristin Waitz

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Eirik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location by the bus and train station and not too far from the city center of Kaunas. Ok breakfast and rooms,but could hear noise from neighbouring rooms. Overall,ok for a night or two.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Covid har skylden
Overnattingen var ok, men minus på lukket resturang.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Timo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smooth and easy
Everything was smooth and easy. Great that it had parking as well
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Needed a place to stay at over the night. The bed was comfy, the water pressure in the shower was quite bad, no batteries in the tv remote and thats all I had time to experience. Breakfast not so funny to look at. Just slept, ate breakfast and left.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

avi

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I would like to complain about the hotel in the booking I paid for, it says double room and double bed..the room I received was not double as it says on your website when I asked why I was told that the reference is to the size of the bed and not the size of the room .....This is a serious deception of the public and I demand to get the money I extracted back and I will not sue Expedia for misleading advertising
5 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Jarkko

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Andrej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enklare hotell. En fräscht och ok läge.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

johan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotell in Kaunas
Great hotel, Nice room
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Salla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Arvi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiljainen perushuone
Olin tyytyväinen kokonaisuuteen, huone oli hiljainen, sänky hyvä ja pimennysverhoilla sai huoneen täysin pimeäksi. Huonettani ei kuitenkaan siivottu kahden yön majoitukseni aikana. Plussaa siitä että aikaisen lähdön yhteydessä järjestyi aamupala matkalle mukaan. Sijainti bussiasemassa kiinni, juna-asemalle n. 5min kävely.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Greta V. op 4 sep 2020
Dear Natalia, thank you for sharing your experience about your stay. I am glad to hear you liked the room you where staying but about the cleaning - on this Corona time we clean rooms only upon request in reception. If receptionist did not inform you about this upon check in - i am very sorry. I strongly agree with you about hotel's location - it is very comfortable for guest who travel by buses or trains. Thank you once again and i hope you will chose again our hotel when staying in Kaunas. Best regards, front office manager, Greta V.

8/10 – Goed

Martina

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Siv

7 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Receptionist was rude. Told me i could park my car but number on gate would not work.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Neringa op 24 mrt 2020
Dear Anonymous, thank you for your response. I am sorry to hear about receptionist. I think there was a misunderstanding about parking, and this have made your accommodation very inconvenienced. I hope you will give us one more opportunity to serve you better in near future. Kind regards, deputy manager Neringa K.

4/10 – Matig

IP LAM

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
smoking into and wall is poor at sound proof
my room is at 2nd floor, you can smell someone smoking there, the wall is weak at sound proof, you can hear people speaking and even coughing at the room next to you, it is very noisy, they speak very loud , it was 11:30pm and then, i can smell the other guest smoking,and the smoke get into my room, i cannot sleep , i asked the staff to change my room at 12:00 mid night, then she arranged another twin bed room at 3rd floor, then problem solved.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Neringa op 24 mrt 2020
Dear Guest, thank you for your time leaving a review about your stay. Yes, we have some rooms, where the guest can smoke. I am sorry, that because of that your stay was uncomfortable. I am happy, that receptionist changed the room and after your stay was better. Please accept my sincerest apologize for all inconveniences caused. I hope that after all, you will still choose our hotel in the future. Kind regards, deputy manager Neringa K.

8/10 – Goed

Gil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
כמו תמיד זול ונוח. הבעיה הייתה ריח של כלבים במעלית וממסדרונות אבל חוץ מזבץה איביס תמיד אחלה
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Neringa op 24 mrt 2020
Dear Gil, thank you for your review. At that time we had many dogs and the weather was also not friendly. Despite we was trying to refresh the air, still the smell in the corridors and lifts was unchanged. Please accept my sincerest apologize for this matter. I hope this situation will not disturb you to choose our hotel in the future. Kind regards, deputy manager Neringa K.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kummallista oli että huoneessa ei ollut roskista eikä myöskään käsi/kasvopyyhettä vaan pelkät kylpypyyhkeet. Huone oli myös jäätävän kylmä eikä lämmennyt vaikka koneet huusivat täysillä. Piti siis kovaa meteliä. Naapurihuoneessa oli lämmin, mutta siellä ei toiminut laitteet ollenkaan.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Drukke weg
Goedkoop hotel, gelegen aan een drukke weg. Helaas hoor je het verkeer de hele nachten zou het ontbijt iets beter kunnen.
4 nachten verbleven in januari 2020