ibis Kayseri
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Kocasinan
Fotogalerie voor ibis Kayseri





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
7,6 van 10
Goed
(53 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,8 van 10
Goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yenipervane Mah., Bulvari No:163, Kocasinan, Kayseri, 38110
Over deze accommodatie
ibis Kayseri
Vergelijkbare accommodaties

Novotel Kayseri
Novotel Kayseri
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 590 beoordelingen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Registratienummer van de accommodatie 11514
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Hotel Kayseri
Ibis Kayseri
ibis Kayseri Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Kayseri
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 aug 2025
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Wilhelmina Elizabeth Henrica
Reisde met een groep
12 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilhelmina Elizabeth Henrica
6 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Mitat
12 dec 2023
Mitat
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Sylvia
Reisde met een groep
18 sep 2023
Positief: Netheid
Sylvia
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Bilgin
Reisde met partner
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilgin
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Gunay
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunay
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Sibel
Reisde met partner
21 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sibel
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Seyhan
Reisde met familie
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seyhan
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
M
Reisde met familie
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
M
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Ibrahim
23 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibrahim
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Sevtap
Reisde met familie
13 okt 2021
Positief: Personeel en service
Sevtap
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Musa
18 sep 2021
Musa
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Vidya
Reisde met familie
15 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vidya
7 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Ibrahim
25 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibrahim
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Otakar
Reisde met een groep
18 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Otakar
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nestor
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nestor
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Bob, Delta
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bob
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Özer
19 aug 2025
Positief: Netheid
Özer
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Erol
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Erol
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fatma
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fatma
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kahraman
10 aug 2025
Positief: Netheid
Kahraman
2 nachten verbleven in augustus 2025








