Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Ommer Hotel

5 out of 5
Ommer Hotel
Selimiye Mah. No: 425, Kayseri, Kayseri

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 197 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rayshree

2 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Winkelcentrum ernaast is voor 90 % leeg waar je dus niet veel aan hebt
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Olof, Nieuwegein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte uitvalsbasis met huurauto.
Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld. Met de tram zo in het centrum. Ruime parkeerplaats en doorgaande wegen onder hand bereikbaar. Volop fruitmarkten en kleine buurtsupers nabij. Ontbijt op het terras.

8/10 – Goed

Abdi

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like the area
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Semsi Soner

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
İts perfect. Thank you expedia.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Selenay Sağlamçubukcu op 23 mrt 2024
Değerli Misafirimiz Serhat Demirci,Otelimizde konaklama sonrası gözlemleriniz neticesinde değerli vaktinizi ayırıp bizlerle paylaştığınız önemli yorumunuz için teşekkür ederiz.Otelimizde geçirdiğiniz süre esnasında hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız, size hizmet veren personelimiz için motivasyon kaynağı olmuştur. sizlerden aldığımız pozitif memnuniyetler gelecek dönemlerde Kayseri bölgesinde konaklama planlayan misafirlerimize Crown Plaza misafirperverliği ve hizmet kalitesi konusunda teşvik edici ve yol gösterici olmaktadır.Sizleri ve önereceğiniz tüm yakınlarınızı bir sonraki seyahatinizde otelimizde görmekten büyük mutluluk duyacağımızı belirtir, sağlıklı ve mutlu günler dilerizSaygılarımızla

8/10 – Goed

Fred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel aber Badekappe nicht vergessen.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmet

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Hakan

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Mehmet ali

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

RAMAZAN

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Yasin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel deneyim
Herşey çok güzeldi
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Bahaa Aldine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel and team
Super super hôtel and great team and nice view
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

stefan, st.gallen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
personal freundlich und bemüht, leider sprach fast niemand englisch oder deutsch. minibar funktionierte nicht, dafür zimmerservice ok
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Netsanet

2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ugur

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

kafi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

mohammad

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Emre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

KEIICHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Berrin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kesinlikle kalınır
Kayseri uçağımız kalmadığı için bizi bu otele aldılar. Çok güzel bir deneyimdi. O kadar yoğunluğa rağmen, hızlı c/in yaptık. Odalar çok büyük ve konforlu. Banyo temizdi. Yatak çok rahat ve çarşafla çok iyi durumda. Otelde eski bir şey yok, yeni duruyor. Kahvaltı oldukça zengindi. 6 çeşit reçel, 10 çeşit peynir (aynı peyniri çörekotu ile cesitlendirmeden) vardı. Restoran oldukça temiz. Ayrıca müşterilerin kullanımı için bilgisayar ve yazıcı da ücretsiz şekilde vardı. Her şekilde rahat ettim. Bir daha geldiğimde mutlaka kalacağım bir otel oldu. Özellikle gece resepsiyon ve güvenlik personeline bizleri mağdur etmedikleri için ayrıca teşekkür ederim.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

SONER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Cüneyt

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mihail

3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Breakfast, Okay Location
They let us check in to our room hours early, which was a huge help! The spa and indoor pool and sauna exceeded our expectations and great to relax there after a day of skiing nearby. Plenty of space in the room. The condition of the rooms is a bit older, and we wish there were robes in the room, but not a big deal. Breakfast was really nice and well prepared. A bit of a drive from restaurants, city, and skiing.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Ömer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Sayan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

filiz

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Temizliğe biraz daha önem verilmeli
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Bedir

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Gece 23:30 da otele giriş yaptım. Misafirleri karşılayacak kimse olmadığı gibi vale de yoktu. Resepsiyonda sadece bir kişi çalışıyordu ve yaklaşık yarım saat bekledim. Zira benden önce 4 kişi kayıt için bekliyordu. Nihayet odaya girdim. Geniş yataklı oda ayırtmama rağmen tek kişilik vardı. Saunanın yanındaki iki duşta çalışmıyordu. Sabah çıkış yaparken de yine vale yoktu, koskaca otel de sadece bir çalışan vardı.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Daniela

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswert
gutes Frühstück und allgemeiner Standard Ok!
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Selamettin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Temizlik konusunda olsun konfor bakımından olsun otel mükemmel
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Rifat özgür

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Geçmiş senelere kıyasla kalite ve servis gerilemiş
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Rifat özgür

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kayseri için iyi bşr otel fakat servis ve kalite önceki senelere göre gerilemiş
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Bilal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Schlaflose Nacht
Sehr schönes Hotel. Einziges Problem war dass das Zimmer 28 Grad war und die Klimaanlage nichts brachte. Nachdem wir uns beschwert haben wurde uns ein anderes Zimmer gegeben
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kişisel bakım eşyaları eklenmeli en basitinden örneğin kulak çöpü
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Kadir

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Ömer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Måske den bedste i Kayseri
Alt var super, ja alt.
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ashpak

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
They spoil my laundry clothes.no one is understad english even manager.
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Adnan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

FATIMA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020