Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 26 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 26 beoordelingen" "
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 26 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 26 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 26 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
5,4/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
umit, rotterdqm
16 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie was goed maar hotel en personeel zeer slec
Enige mooie was dat het strand vlakbij het hotel is,verder zeer zeer slecht.
umit
5 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Alp
Reisde met familie
4 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible Stay at Daima Biz Hotel (5 star Hotel?)
Two seperated bed, very small and dirty room that is not seen at the web site of the hotel and agent's web sites...be careful about this hotel! If you have any problem should know that no one is going to help you. The hotel stuff will recomend you to communicate with your agent (like hotels.com or expedia etc). They have 2 diffrent type of building. One good one bad. If the good full then you be in the bad but you can not know which one are you going to be..because only good one in the web sites...
I have very bad experience with this hotel. I dont recomended..
Hotels.com should do its job and protect its customer's satisfaction before earning money. Easy comes easy go!
Alp
4 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Azeddine
26 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azeddine
12 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
TATIANA
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TATIANA
9 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Dmitry
9 jun 2019
Positief: Comfort kamer
Dmitry
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Dmitry
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dmitry
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Mahmut, Schweiz
14 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Hotel war unhiygenisch, die essen waren nicht frisch, ca. 80 % war immer die gleihe essen. Nach ca. 20 min.. Sind die essen schon kalt gewesen, hat kein mikrowele so etwas. Die geschir war nie sauber, Am zimmer war nicht immer neue handtuch, seife oder wc papiere dabei.
Mahmut
12 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Huseyin, Turkey
26 aug 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Huseyin
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van nihal yıldız op 25 okt 2018
değerlendirme için teşekkür ederiz sizi ve değerli ailenizi ağırlamaktan mutluluk duyarız
6/10 – Redelijk
Mutteea
13 aug 2018
Mutteea
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Ahmet
1 aug 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Herşey dahil değildi. Arılar vardı heryer
Ahmet
4 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr Eintönig
Essen und Program keine Abwechslung. Hotelanlage braucht eine Grundreinigung, die Anlage ist ziemlich ungepflegt, die Wãnde, Boden und die Aufzüge werden wohl kaum geputzt. Gegen Personal ist nichts zu sagen, immer freundlich. Aber sehr wahrscheinlich wird an Grundreinigung gespart. Nie wieder!!!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
G, Chicago
22 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food is mediocre, staff looks miserable and some are very rude. Hotel needs serious upkeep. The room was not very clean and fixtures were not working. Broken light, faulty shower head and leaking tub.
G
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Murat
27 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
В первый раз в Кирише.
Отель отличный,но человеческий фактор все портит как всегда. Чистота в номерах и в отеле оставляет желать лучшего. А так кристально чистое море, отличные аниматоры и программы, еда вкусная и разнообразная. Отдельное спасибо сотрудникам на ресепшене Мурату и Расиму!
Murat
9 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Nikolaj, Basildon
2 jun 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Need repair in 4411 it’s captain suite jacuzzi it’s still leaking after 3 times repair, in public toilets will be great to have changing room o something there to change baby pampers,
Nikolaj
8 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
marco911
23 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
avis
une semaine de vacances dans un 5 étoiles qui n'en fait réellement que 2 en France pour la partie hôtellerie et pire pour les repas avec des buffets plus que bizarre et mal repartis. Il faut être présent directement a l'ouverture des repas car sinon vous n'aurez plus que les restes et ils ne seront pas forcement agréables!!!
Réellement le SEUL point positif de cet hôtel c'est les piscines qui sont grandes et bien entretenues pour le reste si vous voulez y aller c'est votre choix.
marco911
8 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
kristina
11 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
kristina
7 nachten verbleven in oktober 2017
dear kristina,
Thank you for choosing our hotel.
your views are important to us.
we will happily welcome you again
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
dear guest,
Thank you for choosing our hotel.
your views are important to us.
we will happily welcome you again
2/10 – Ontzettend slecht
Senol
6 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat bir konaklama geçirdik emeği geçen herkese teşekkürler.
Senol
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familj resa
Ett fint resort med all enclusive ,allt var super bra med renlighet, bekvämlighet och service.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Ilhan
16 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
När jag ska checka in då tog de jätte långt tid sen när vi kommer in i rummet det va ostädat finns inte en ända handduk de va nästan samma mat varge dag vi va där tre dagar ingen har städar varan rum på tre dagar jätte dåligt cervis jag och min familj va inte nöjda de gick inte ens sova på deras sängar spesiell mina barn så jag kräver tillbaka mina pengar. Mvh Ilhan
Ilhan
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Наталья, Новосибирск
9 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отдых!
Отель семейный, все удобно расположено. вся территория цветет, все ухожена. Анимация для деток хорошая, Спасибо девачкам огромное.
Наталья
9 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
BAYRAM
29 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sahili güzel. Otel 5 uzerinden 4.
Otel güzel. Sahil güzel. Odalar rahat.
Hoş olmayan şey şuydu. Reception'daki bayana çıkış işlemi yaparken sorduk." Öğlen yemek yiyip gidebilir miyiz ?"diye. Check out işlemini 11.30 da yani yarım saat geç yaptık. sağolsunlar zaman konusunda yardımcı oldular. Ancak bir yemeği çok gördüler. Öğle yemeginden faydalanamayacagimizi soylediler. Hemen bileklikler kesildi.
Reception'daki bu davranış dışında herşeyi sevdik.
BAYRAM
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unun stay...everything is bad in hotel.
How is this hotel have 5 stars. Everything is bad. Room, conditions, foods, drinks....etc.....very very bad....
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
MUSTAFA
22 mei 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Odalar iyi temizlenmiyor.
7312 nolu odada ailemle ve 1.5 yaşında torunumuzla kaldık.Oda iyi temizlenmemiş.Tekrar temizlenmesi gerekli diye söyledik 2 saat sonra temizlendi.Çalışan ofluyarak pofluyara bu işten bıktığını söyleyerek çıktı.Birde kaydımızı resepsiyona yaptırırken cocuk yatağı istedik.3 saat sonra tel açtım tekrar söyledim.Gelen giden yok.Tekrar resepsiyona indim.Görevli arkadaş bir yeri aradı tekrar oraya söyledi.3 gece orada kaldık cocuk yatağı gelmedi.2016 da bu otelde kaldım harikaydı.İnşallah bu eksikliler giderilir.Daha yazacağım çok şey var..
MUSTAFA
10/10 – Uitstekend
Iuliia
17 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель!
Отличный отель! Территория огромная, отдыхали уже второй раз там. Попали на закрытие отеля, людей мало, тишина и красота!!! Спасибо персоналу за хороший отдых