Waterpark

Beoordelingen van Daima Biz Hotel - Dolusu Aquapark Access

5 out of 5
Daima Biz Hotel - Dolusu Aquapark Access
Kiris Mahallesi, Sahil Caddesi, Kemer, Antalya

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 26 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

umit, rotterdqm

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie was goed maar hotel en personeel zeer slec
Enige mooie was dat het strand vlakbij het hotel is,verder zeer zeer slecht.
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Alp

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible Stay at Daima Biz Hotel (5 star Hotel?)
Two seperated bed, very small and dirty room that is not seen at the web site of the hotel and agent's web sites...be careful about this hotel! If you have any problem should know that no one is going to help you. The hotel stuff will recomend you to communicate with your agent (like hotels.com or expedia etc). They have 2 diffrent type of building. One good one bad. If the good full then you be in the bad but you can not know which one are you going to be..because only good one in the web sites... I have very bad experience with this hotel. I dont recomended.. Hotels.com should do its job and protect its customer's satisfaction before earning money. Easy comes easy go!
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Azeddine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

TATIANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Dmitry

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Dmitry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Mahmut, Schweiz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Hotel war unhiygenisch, die essen waren nicht frisch, ca. 80 % war immer die gleihe essen. Nach ca. 20 min.. Sind die essen schon kalt gewesen, hat kein mikrowele so etwas. Die geschir war nie sauber, Am zimmer war nicht immer neue handtuch, seife oder wc papiere dabei.
12 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Huseyin, Turkey

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van nihal yıldız op 25 okt 2018
değerlendirme için teşekkür ederiz sizi ve değerli ailenizi ağırlamaktan mutluluk duyarız

6/10 – Redelijk

Mutteea

3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Ahmet

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Herşey dahil değildi. Arılar vardı heryer
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr Eintönig
Essen und Program keine Abwechslung. Hotelanlage braucht eine Grundreinigung, die Anlage ist ziemlich ungepflegt, die Wãnde, Boden und die Aufzüge werden wohl kaum geputzt. Gegen Personal ist nichts zu sagen, immer freundlich. Aber sehr wahrscheinlich wird an Grundreinigung gespart. Nie wieder!!!
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

G, Chicago

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food is mediocre, staff looks miserable and some are very rude. Hotel needs serious upkeep. The room was not very clean and fixtures were not working. Broken light, faulty shower head and leaking tub.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Murat

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
В первый раз в Кирише.
Отель отличный,но человеческий фактор все портит как всегда. Чистота в номерах и в отеле оставляет желать лучшего. А так кристально чистое море, отличные аниматоры и программы, еда вкусная и разнообразная. Отдельное спасибо сотрудникам на ресепшене Мурату и Расиму!
9 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Nikolaj, Basildon

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Need repair in 4411 it’s captain suite jacuzzi it’s still leaking after 3 times repair, in public toilets will be great to have changing room o something there to change baby pampers,
8 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

marco911

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
avis
une semaine de vacances dans un 5 étoiles qui n'en fait réellement que 2 en France pour la partie hôtellerie et pire pour les repas avec des buffets plus que bizarre et mal repartis. Il faut être présent directement a l'ouverture des repas car sinon vous n'aurez plus que les restes et ils ne seront pas forcement agréables!!! Réellement le SEUL point positif de cet hôtel c'est les piscines qui sont grandes et bien entretenues pour le reste si vous voulez y aller c'est votre choix.
8 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

kristina

Positief: Personeel en service, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2017
dear kristina, Thank you for choosing our hotel. your views are important to us. we will happily welcome you again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017
dear guest, Thank you for choosing our hotel. your views are important to us. we will happily welcome you again

2/10 – Ontzettend slecht

Senol

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat bir konaklama geçirdik emeği geçen herkese teşekkürler.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familj resa
Ett fint resort med all enclusive ,allt var super bra med renlighet, bekvämlighet och service.
4 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Ilhan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
När jag ska checka in då tog de jätte långt tid sen när vi kommer in i rummet det va ostädat finns inte en ända handduk de va nästan samma mat varge dag vi va där tre dagar ingen har städar varan rum på tre dagar jätte dåligt cervis jag och min familj va inte nöjda de gick inte ens sova på deras sängar spesiell mina barn så jag kräver tillbaka mina pengar. Mvh Ilhan
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Наталья, Новосибирск

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отдых!
Отель семейный, все удобно расположено. вся территория цветет, все ухожена. Анимация для деток хорошая, Спасибо девачкам огромное.
9 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

BAYRAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sahili güzel. Otel 5 uzerinden 4.
Otel güzel. Sahil güzel. Odalar rahat. Hoş olmayan şey şuydu. Reception'daki bayana çıkış işlemi yaparken sorduk." Öğlen yemek yiyip gidebilir miyiz ?"diye. Check out işlemini 11.30 da yani yarım saat geç yaptık. sağolsunlar zaman konusunda yardımcı oldular. Ancak bir yemeği çok gördüler. Öğle yemeginden faydalanamayacagimizi soylediler. Hemen bileklikler kesildi. Reception'daki bu davranış dışında herşeyi sevdik.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unun stay...everything is bad in hotel.
How is this hotel have 5 stars. Everything is bad. Room, conditions, foods, drinks....etc.....very very bad....

8/10 – Goed

MUSTAFA

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Odalar iyi temizlenmiyor.
7312 nolu odada ailemle ve 1.5 yaşında torunumuzla kaldık.Oda iyi temizlenmemiş.Tekrar temizlenmesi gerekli diye söyledik 2 saat sonra temizlendi.Çalışan ofluyarak pofluyara bu işten bıktığını söyleyerek çıktı.Birde kaydımızı resepsiyona yaptırırken cocuk yatağı istedik.3 saat sonra tel açtım tekrar söyledim.Gelen giden yok.Tekrar resepsiyona indim.Görevli arkadaş bir yeri aradı tekrar oraya söyledi.3 gece orada kaldık cocuk yatağı gelmedi.2016 da bu otelde kaldım harikaydı.İnşallah bu eksikliler giderilir.Daha yazacağım çok şey var..

10/10 – Uitstekend

Iuliia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель!
Отличный отель! Территория огромная, отдыхали уже второй раз там. Попали на закрытие отеля, людей мало, тишина и красота!!! Спасибо персоналу за хороший отдых