Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Mir'Amor Hotel - Ultra All Inclusive

Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Standard Single Room with Balcony Mountain or Pool View
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Standard Twin Room with Balcony Mountain or Pool View
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Standard Double Room with Balcony Mountain or Pool View
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Grand Mir'Amor Hotel - Ultra All Inclusive bevindt zich zowel in de bergen als vlak bij een privéstrand in Kemer. Phaselis-museum en Ruïnes van Phaselis zijn een paar bijzondere bezienswaardigheden om te bezoeken. Wil je liever iets actiefs doen in de omgeving? Dan kun je bij Jachthaven van Kemer en Olympos-kabelbaan van Tahtalı terecht. Ook een bezoek aan Ayisigi-strand en -park en Themapark Yörük is sterk aanbevolen.Doe mee aan een leuke wateractiviteit, zoals rondvaarten, of geniet van de buitenlucht en ga mountainbiken.

Kiris Mahallesi, Kiris Caddesi 92, Kemer, Antalya, 7980
In de buurt
- Jachthaven van Kemer - 8 min. rijden - 6.4 km
- Openbaar Strand Merkez Bati van Kemer - 9 min. rijden - 6.4 km
- Ayisigi-strand en -park - 9 min. rijden - 6.8 km
- Themapark Yörük - 9 min. rijden - 6.8 km
- Ruïnes van Phaselis - 16 min. rijden - 9.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Maxx Royal Kemer Latino Restaurant - 9 min. lopen
- Alva Donna Snack Restaurant - 6 min. lopen
- AKKA Alinda Lobby Bar - 7 min. lopen
- Akka Alinda Restaurant - 8 min. lopen
- Maxx Royal Emerald Members Club - 9 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 6)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 15 april
t/m 11 november
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Mir'Amor Hotel Kemer
Grand Mir'Amor Hotel
Grand Mir'Amor Kemer
Grand Mir'Amor Hotel All Inclusive Kemer
Grand Mir'Amor Hotel All Inclusive
Grand Mir'Amor All Inclusive Kemer
Grand Mir'Amor All Inclusive
All-inclusive property Grand Mir'Amor Hotel - All Inclusive
Grand Mir'Amor Hotel - All Inclusive Kemer
Grand Mir'Amor Hotel
Grand Mir'amor Inclusive Kemer
Grand Mir'Amor Hotel
Mir'amor Ultra Inclusive Kemer
Grand Mir'Amor Hotel All Inclusive
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Mir'Amor Hotel - Ultra All Inclusive
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Gulsan
24 jun 2024
Gulsan
4 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Fatih
4 mei 2023
Fatih
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Jan
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Jan
28 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Mehmet Kaan
11 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Servis malesef çok kötü.
Mehmet Kaan
6 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Syed mujtaba
8 nov 2022
Syed mujtaba
6/10 – Redelijk
Mohammadreza
11 okt 2022
Mohammadreza
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Julia
20 aug 2022
Julia
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Dea
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dea
8 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Emine
6 aug 2022
Emine
7 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
AICHA
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AICHA
11 nachten verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Farag
Reisde met een groep
19 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farag
8 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
NASRATULLAH
8 jul 2022
NASRATULLAH
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Mohammed
Reisde met een groep
18 jun 2022
Un peu déçu mais hôtel bien
Mohammed
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Yasemin
Reisde met een groep
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Solide Mitellklasse mit schönen Pools +Strandnähe
Yasemin
6 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Irina
4 jun 2022
Irina
9 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Victoria
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Victoria
6 nachten verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Alaa
25 apr 2022
Alaa
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Irina
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отель хорошего качества
Irina
2/10 – Ontzettend slecht
CAN ESER
24 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gidilmez uzak durun
CAN ESER
8/10 – Goed
Aleksandr, Санкт-Петербург
3 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Достойный отель за такие деньги

Aleksandr
8/10 – Goed
Caglar
19 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer