Koffie en/of koffiezetapparaat

Beoordelingen van elaya hotel kevelaer

elaya hotel kevelaer
Hüls 19, Kevelaer

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 68 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ranjen

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette mooie kamers, goede service, fijne bedden
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Kadir

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette hotel
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Berry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer en zeer schoon voor een goede prijs en dicht bij het centrum
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Malti

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was netjes, schoon en het bed was uitstekend. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Ibo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Gewoon perfect. Mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Arie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Rilano op 15 sep 2022
Lieber Arie,vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die Höchstbewertung mit 10 Punkten. Wie schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Gern bis bald, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Rick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Rudolph

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend verblijf in een prima hotel. Jong hotel met moderne, strakke kamers.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rilano op 7 jul 2022
Geachte Rudolph, bedankt voor je lovende beoordeling over ons Rilano 24/7 Hotel Kevelaer. We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf, en we hopen u heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Hugo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke bemensing die keurig belde hoe laat ik in ging checken die avond. Leuke bar onder het hotel voor de rest prima hotel voor een overnachting onderweg,
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Rilano op 10 jun 2022
Geachte Hugo, bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van onze prima hotel. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Graag tot ziens, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Kim

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Rilano op 10 jun 2022
Liebe Kim, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die Top-Bewertung mit 10 von 10 Punkten. Ihre Zufriedenheit ist unser schönstes Lob und die beste Motivation. Bitte besuchen Sie uns bald wieder. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel, schoon en netjes
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Rilano op 19 mei 2022
Geachte Brenda, hartelijk dank voor uw recente verblijf een voor het achterlaten van uw enthousiaste review. We waarderen uw feedback zeer en zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was super
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Josiane

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rilano
Zeer nette en grote kamer , enkel.was het bed voor onze zoon niet opgemaakt. Helaas was er in het hotel niemand meer aanwezig om dit nog te doen . Geen dekens dus enkel een slaapzetel . Hij heeft de nacht dus tussen ons doorgebracht. Ze hebben zich wel uitgebreid verontschuldigd en ons een ontbijt aangeboden van het hotel . Zeer rustige buurt , met een mooi achterliggend plein en brasserie.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is a brand new hotel and stayed there the 4th night they where open. Rooms are fantastic and have just one recommendation and that is to improve very quickly the sound of the flat TV which is enclosed in a fancy box at the wall. Result is a really bad sound quality and spoken words are not good to follow. They should furthermore change the adress at the site Hotel.com The navigation did sent me in the middel of nowhere somewhere in the fields.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Gemma

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location for traveling to the airport, however, I would highly recommend booking a taxi well in advance as when we arrived all local services said they were full. Luckily the hotel reception team could be reach via phone and managed to find another company for us.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 8 apr 2024
Dear Gemma, thank you for choosing us and leaving an excellent review. We love that you enjoyed the perfect location and are pleased that our courteous staff was able to support you. We appreciate your business and are already looking forward to your next visit. Best regards, Isabell from elaya hotel kevelaer

6/10 – Redelijk

Nana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejligt sted med god morgenmad. Dejligt værelse, god beliggenhed. Eneste minus er, det nærmest er umuligt at få fat i en receptionist da de kommer og går på specielle tidspunkter. Vi har glemt en ting på hotellet og 3 dage efter bliver vi stadig kastet rundt for at komme i kontakt med en personale, da de ikke er til at træffe på hotellet 😮‍💨
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 8 apr 2024
Kære Nana, mange tak for dit ophold. Vi er glade for, at du nød vores dejlige sted med god morgenmad, dejligt værelse med god beliggenhed. Vi beklager ulejligheden i forbindelse med dine glemte ejendele. Vi vil gøre det bedre ved næste besøg. Med venlig hilsen, Isabell fra elaya hotel kevelaer

8/10 – Goed

Sebastian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer war sauber, die Handtücher rochen aber sehr modrig. Leider funktionierte die Klimaanlage nicht richtig. Nachts war es sehr warm im Zimmer. Trotzdem ein schönes Hotel in direkter Nähe zum Irrland.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 8 apr 2024
Lieber Sebastian, vielen Dank für Ihren Besuch und die anschließende Bewertung hier auf expedia. Wunderbar, dass Ihnen unser schönes Hotel in guter Lage gefallen hat. Leider wurde Ihr Gesamteindruck etwas getrübt; wir versichern Ihnen, dass Sie selbstverständlich jederzeit frische Handtücher und eine funktionierende Klimaanlage erwarten können. Wir bedauern die Unannehmlichkeiten und empfehlen Ihnen gern, bei einem hoffentlich nächsten Aufenthalt unsere freundlichen Empfangsmitarbeiter direkt vor Ort anzusprechen. Wir werden mit Freude eine Lösung anbieten, die Ihre Zeit bei uns zu einer rundum gelungenen macht. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein toller Aufenthalt in Kevelaer. Es war ruhig, tolle Betten, modernes Ambiente, tolle Düfte. Ebenso waren wir positiv überrascht von der schönen Lage am sehr gepflegten Sole Garten und dem sehr gepflegten Städtchen.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 26 mrt 2024
Lieber Christian, vielen Dank für Ihren Besuch und die hervorragende Bewertung hier auf expedia. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt hatten, dass Sie die Ruhe, die tollen Betten, das moderne Ambiente, die tollen Düfte und die schöne Lage rundum genossen haben. Gern begrüßen wir Sie bald wieder. Herzliche Grüße, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Yannick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Bestens Positiv überrascht
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 26 mrt 2024
Lieber Yannick, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und hier auf expedia Ihre wunderbare Bewertung mit uns teilen. Wir freuen uns, dass während Ihres Aufenthalts alles bestens war, und wir Sie positiv überraschen konnten. Gern auf eine neue Gelegenheit. Mit besten Grüßen, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 26 mrt 2024
Liebe Simone, vielen Dank für Ihren Besuch und die Top-Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt rundum gelungen war und hoffen, Sie bald wiederzusehen. Mit besten Grüßen, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Philipp-Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 26 mrt 2024
Lieber Philipp-Alexander, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die ausgezeichnete Bewertung hier auf expedia. Es ist herrlich zu sehen, dass wir rundum begeistert haben, und wir freuen uns schon jetzt auf ein baldiges Wiedersehen. Viele Grüße, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne & saubere Zimmer; Rezeption nachts nicht besetzt, aber Schlüsselausgabe per Code funktioniert gut; eine kostenlose Flasche Wasser auf dem Zimmer fehlt leider, ansonsten aber ein ausgezeichnetes Hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van elaya hotel kevelaer op 26 mrt 2024
Lieber Peter, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die tolle Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns, dass Sie die modernen, sauberen Zimmer in unserem ausgezeichneten Hotel genossen haben. Dafür, dass die Rezeption in Kevelaer nicht rund um die Uhr besetzt ist, funktioniert der Service mit der Schlüsselausgabe per Code in der Regel einwandfrei. So soll es sein. Eine Flasche Wasser auf dem Zimmer gibt es zwar nicht, aber wir stellen auf jedem Zimmer ein Tetra Pak mit stillem Wasser kostenfrei zur Verfügung. Es tut uns leid, falls es gefehlt hat. Bitte sprechen Sie uns gern vor Ort, falls Sie Fragen haben oder etwas vermissen. Unsere freundlichen Empfangsmitarbeiter helfen Ihnen mit Freude weiter, damit jeder Besuch ein rundum gelungener sein kann. Kommen Sie bitte recht bald wieder. Viele Grüße, Ihre Isabell vom elaya hotel kevelaer

10/10 – Uitstekend

Peter Kaare

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine moderne værelser og lækker morgenbuffet.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mostafa

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Bartoutouh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly reception and stylish rooms but without a fridge))
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fint hotel
Super fint hotel alt set nyt ud. Gode rum. Alt i alt super fint👍
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel
Das Personal war sehr nett und das Zimmer war sauber und gemütlich.Alles super
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Simone

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Parkmöglichkeiten, sauberes Zimmer, netter Empfang
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jochen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Zimmer mit toller Aussicht auf den Solepark. Die Rezeption ist allerdings nicht so besetzt wie angegeben. Aber es war trotzdem ein sehr schöner Aufenthalt.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut, gerne wieder
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Kirsten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne, sehr saubere Zimmer, leider ohne Minibar
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ahmed

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Herri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and room!!

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Mitarbeiter*innen und die Aussicht auf den Solegarten ist super. Besonders hervorzuhgeben ist das im Haus ansässige Restaurant Venga. Auch hier... tolle Mitarbeiter*innen, hervorragendes Essen und eine Super angenehme Atmosphäre.

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel - stilvolle Zimmer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Chaeyeon

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Detlef

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette Unterkunft , neue Zimmer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Rilano op 15 sep 2022
Lieber Detlef, vielen Dank für Ihren Besuch und die tolle Bewertung mit 5 vollen Punkten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Mit besten Grüßen, Isabell Peters - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Gerhard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern allein ist nicht alles!
Schönes neues und modernes Hotel; die Zimmer sind aber für Geschäftsreisende unpraktisch, da es keinen vernünftigen Tisch zum Arbeiten gibt. Außerdem ist auch das offene Bad nicht jedermanns Sache. Das Frühstück ist für 13€ etwas mau und selbst der Wunsch nach einem Spiegelei ist zuviel das Guten!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Rilano op 15 sep 2022
Lieber Gerhard, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren. Gern hätten wir Sie rundum zufrieden gestellt und hoffen, dass Sie uns eine neue Gelegenheit hierzu geben. Da Sie Wert legen auf ein separates Bad, empfehlen wir Ihnen eine unserer Suiten. Unsere freundlichen Mitarbeiter helfen Ihnen gern dabei, den für Sie passenden Zimmertypen zu finden. Die Kritik an der Frühstücksauswahl geben wir weiter an das Nachbarrestaurant Venga. Mit besten Grüßen, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Trang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Rilano op 7 jul 2022
Dear guest, thanks to you for staying with us and thanks for leaving a great score of 10 points. Hope it won't be too long till you're back at Rilano 24/7 Hotel Kevelaer. Best Regards, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
netter Service, sauberes Zimmer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Julie

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Rilano op 7 jul 2022
Liebe Julie, vielen Dank für 10 von 10 Punkten für Ihren kürzlichen Besuch in unserem Rilano 24/7 Hotel Kevelaer. Wir freuen uns, dass Sie sich so wohl gefühlt haben und begrüßen Sie herzlich gern bald wieder. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations