Sopka Hotel
Hotel aan een rivier met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier laden

Junior suite, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Luxe suite, 1 slaapkamer, uitzicht op rivier laden

Luxe suite, 1 slaapkamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, uitzicht op rivier laden

Superior Twin kamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Alle foto's voor Junior suite, uitzicht op rivier laden

Junior suite, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kavkazskaya Str., 20, Khabarovsk, 680000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. RUB 850 voor volwassenen en ca. RUB 850 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: RUB 1500 per persoon (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: RUB 700.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (14 jaar en ouder) dienen bij het inchecken een geldig intern paspoort te overleggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet geaccepteerd). Voor alle Russische kinderen (onder de 14 jaar) dient bij het inchecken een geboorteakte te worden overlegd. Als een Russisch familielid of een Russische wettelijke voogd (in plaats van een ouder) met een kind onder de 14 jaar in Rusland reist, dient dat familielid of die wettelijke voogd bij het inchecken ook documentatie te overleggen om aan te tonen dat hij of zij toestemming heeft om met het kind te reizen. Buitenlandse reizigers: Volwassenen en kinderen dienen een geldig paspoort, een geldig visum en een geldige migratiekaart te overleggen bij het inchecken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Hotel Prestige Khabarovsk
Grand Prestige Khabarovsk
Sopka Hotel Khabarovsk
Sopka Khabarovsk
Sopka Hotel Hotel
Sopka Hotel Khabarovsk
Sopka Hotel Hotel Khabarovsk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sopka Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Denis
Reisde met familie
29 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Один и из лучших 4* отелей Хабаровска
Denis
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met familie
26 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natalia
28 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Roman
12 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roman
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
andrey
Zakenreiziger
19 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ороший отель
andrey
3 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Reisde met een groep
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROMI
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Anastasia, RF
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anastasia
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Yulia
23 nov 2019
Yulia
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Review
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
갠츈해요
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
YU
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
SENG HYUN
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격대비 굿
SENG HYUN
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Nami, JAPAN
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nami
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kano
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kano
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019