Lichaamsbehandelingen, hotstone-massages, diepe bindweefselmassages

Beoordelingen van Mirax Boutique Hotel

4 out of 5
Mirax Boutique Hotel
Moskovskiy Av 86-a, Kharkiv

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 89 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Hendrik, Kootstertille (Frl.)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mijn verblijf van 6 dagen/5 nachten...
Het betreft een vrij nieuw pand dat gebouwd is 2012. Ik heb het verblijf als bijzonder aangenaam ervaren; smakelijk ontbijt en uitstekende service met goed Engels sprekend personeel. Ook de kamer was smaakvol ingericht en het bed was comfortabel. Het is een hotel dat luxe uitstraalt tegen een alleszins acceptabele prijs. De hotelkamers zijn op de 2e verdieping en het restaurant op de bovenste (5e) verdieping maar dit is zowel met de trap als de lift goed bereikbaar. Onder het hotel is een supermarkt waar vrijwel alles verkrijgbaar is al is het assortiment niet heel erg groot en het personeel spreekt er geen Engels. Zijn er ook minpuntjes? Ja, 2 punten die ik enigszins storend vond; 1: het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg waardoor er nogal wat geluid van verkeer op de hotelkamer hoorbaar is. 2: het hotel ligt eigenlijk net iets vanaf het centrum waardoor men vrijwel altijd een beroep moet doen op een taxi. Helaas spreken ook de meeste taxichauffeurs geen Engels maar daar staat tegenover dat men via de receptie van het hotel een taxi kan regelen en de prijzen voor het vervoer zijn meer dan acceptabel.
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Mirax Boutique Hotel. op 26 jun 2018
Dear Hendrik! Thank You for the warm words, we feel happy for the fact that You enjoyed the staying in our hotel. We are glad that you mentioned a special style of the rooms. We apologize for some inconveniences but we hope it didn't make Your staying less satisfactory. Hope to see You again!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met lekker ontbijt
Goed verblijf gehad de rest van de stad was minder maar hotel was top
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van mirax op 2 dec 2017
Dear guest! We thank you for such a nice review we are very pleased that you have formed a good impression of our hotel.Best regards, Mirax Boutique Hotel

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay. Really good service.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Good hotel let down by poor cleaning service
Hotel room was nice, food was good, restaurant service good, no daily room cleaning, was charged for dry cleaning even though the room was only cleaned and serviced once in a four day stay, charged for water which I didn’t take from mini bar. no receipt for any extra charges. Overall the hotel was good, just let down by poor cleaning service who seemed lazy. Pity as I’d probably would have used this hotel again as it was not a bad location for tram to city and store next door, unlikely to book again unless a good deal comes up.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Claus Borg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

taras, NC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome place but make sure to take a king or queen bed and skip option to stack two beds together it is not comfortable at all.
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 26 jan 2021
Taras, thanks for your feedback!

8/10 – Goed

Kateryna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Yegor

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Хорошо, но...
Бронировал два номера стандарт и полу-люкс. Номер с повышенным комфортом разочаровал. Было холодно, отсутовала заявленная массажная ванна, завтрак подали с пластмассовыми приборами в отличии от стандарта. Так же в отеле подобного класса должна быть питьевая вода. В остальном все было хорошо и соответствовало заявленному.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 26 jan 2021
Спасибо за отзыв, Егор! Мы ценим Ваше мнение и приносим извинения за доставленные неудобства. В номерах есть бутылированная вода, которая предоставляется в расчете 1 бутылка на 1 гостя в сутки, также по запросу гостя администратор приносит воду в графине. Отопление можно регулировать или пользоваться дополнительным источником тепла в виде кондиционера и обогревателя. Надеемся, что следующий визит будет более комфортный для Вас!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little hotel and breakfast service. Fun design. The only sub-standard issue is the location. If it's near where you want to be, or you're happy using Uber regularly, than I would recommend this hotel. It's far from the get-to-know-Kharkiv spots and on a Friday evening there isn't a restaurant open in the evening nearby.
4 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Fatih

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and Safety
The hotel is near the metro station . You can easily go to the centre in 2 stations.The staff was very kind and friendly. Especially Miss Kate helped me so much. The breakfast is good.The rooms are clean and tidy. The most important thing in the hotel is safety i think.The doors closed at night and 24 hours reception opens the main door in seconds when you arrive. Thank you Mirax Hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 19 aug 2020
Fatih, thanks for your amazing feedback! We will be glad to see you again! Best regards, Mirax Boutique Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

13 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Presque parfait
Parfait à l’exception , d'une absence totale de la possibilité de mise a disposition d'une chaise basique avec dossier en cas de problème de dos Dommage le reste Impeccable
11 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mirax Boutique Hotel. op 24 mrt 2020
Thanks for your feedback! We will take into account your comments! We look forward to seeing you again! With regards , Mirax Boutique Hotel.

8/10 – Goed

mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ything is OK except breakfast. You eat from the choices .i had to eat sandwich with cheese and omelette 4 mornings. Decorating is nice
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 24 mrt 2020
Thanks for your feedback! We look forward to seeing you again! Regards, Mirax Boutique Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you, ..........................................
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like : Friendly staff, location (close to underground) Dislike : Room practicaly without fresh air (window built very high on the wall), limited duration of warn water in the bathroom (obsolete warming equipment ?)
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Amanda, Lincoln

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic boutique hotel close to Metallist stadiu
Great boutique hotel. 20 min walk into town or 3 min walk to nearest metro/tram stop. 10 min walk to Metallist Stadium. Rooms are spacious and well maintained. WiFi is quick and reliable. Breakfast is local cuisine' cooked to order and sets you up for the day. Area is quiet so not a lot of bars/ restaurants nearby. Staff are extremely helpful. 3rd time we have stayed and will definitely use again. Local taxi from airport is between 200-250 krvna (Local currency) be sure to agree price first. Use taxi outside to get a fair price.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 2 okt 2019
Mrs. Amanda, thank you for your feedback! We will be glad to see you again. Sincerely, Mirax Boutique Hotel

8/10 – Goed

Joseph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rough start- great stay
I had a little difficulty with the registration person on the first evening. The refrigerator would not work and I have already purchased some things I need for my diet. She made it sound like it had been broken for some time, so I questioned why it had not been repaired. She replied curtly, "No one else has complained." Needless to say, I didn't appreciate that much at all. The refrigerator was working the next day. The staff the other days were terrific and Lena in the breakfast area was superb!
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
n/a i can not say anything for this hotel, please try and ask someone else
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la struttura è molto bella, personale gentile, posizione abbastanza comoda:ci sono diverse fermate del tram vicino la struttura dalle quali è possibile arrivare in varie zone della città, c'è anche una stazione della metro vicino l'hotel ma è scomoda poiché non ci sono macchine dove poter cambiare soldi per comprare i biglietti. Abbiamo avuto un problema con la cena nel giorno del arrivo ma è stato risolto subito. Il menù della cene è molto povero, con pochi piatti e poca scelta. Inoltre per ogni pasto bisognava ordinare in anticipo i piatti scelti e comunicalo al personale. Tutto sommato ci siamo trovati bene.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Bernice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Hande

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place amazing dinner
Booked for a suite room it was lovely very clean dinner was perfect very delicious 😊will return definitely back lovely place
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
I stayed at this hotel a year ago, I had an excellent memory. I came back this year, but I found that the quality is no longer the same. The corridor leading to my room has been turned into a service storage: a trolley, a ladder, the laundry basket. This for all four days I stayed. The bedroom door had a broken lock, and the lock was remedied with an emergency solution. The breakfast attendant was distracted: an omelette requested without ham was served instead with ham ... Too bad, this hotel deserves more ...
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great boutique hotel
Hotel hardware and software were top notch for the price paid. Very friendly, helpful and accommodating staff. Room fully stocked. Hotel has a unique character, truly living up to its boutique title.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

VINCENT/SVITLAN, OTTAWA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I stayed nearly 2 weeks at this hotel. This hotel offers incredible comfort for Kharkiv. Good location (close to metro), grocery store on first floor, state of the art gym on 4 th floor and a wonderful restaurant on the 5 th floor. Best breakfast with good choice. The room was extremely clean and room service excellent. The staff were friendly and helpful. This is a fairly new building and there seems to be some unresolved issues with hot water to the rooms. It requires several minutes to arrive to the faucets. Also our arrival was complicated by the staff's request that we issue a second credit card payment for our entire stay because they had not received our payment from Expedia. I refused but they let us stay anyway promising to get in touch with Expedia to sort out this problem which they dis the next day. Overall excellent experience, highly recommended, we are already planning to return to this hotel on our next trip to Ukraine.
13 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 29 mrt 2019
Dear Vincent, thank you for such a great opinion of our hotel! We are very glad that you enjoyed your staying with us. It's a pleasure to know that you point out all the facilities we provide as well as the work of our team. Looking forward to seeing you again! Best wishes, Mirax Boutique Hotel

8/10 – Goed

Jakob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very pleasant stay.
This hotel is very good, friendly staff and different but nice decor. English language skills are lacking but the staff is patient and helpful. The elevator to the gym and restaurant is thru what looks like a fire exit, so a bit hard to notice. Perhaps the staff told me but I did not notice this.
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Very good hotel, will use again
7 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Tolga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!!!
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Your best accommodation at Kharkiv
Best hotel to stay in Kharkiv This my 2nd time check in same hotel at Kharkiv. Nice stuff, nice gym.... when I back Kharkiv love book same hotel))
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Yusuf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique
Je conseille +++ service parfait à prix réduit vive l'Ukraine ❤️
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 17 nov 2018
we thank you for such a wonderful review about our hotel. It is very important for us to know that you were completely satisfied with the services provided and the professionalism of our staff. We will be happy to welcome you again to the Mirax Boutique Hotel. With best regards, the team of the hotel "Mirax Boutique Hotel"

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for the football stadium.
The location for the footbll stadium was ideal and got access to the metro. The staff we're very friendly abd helpful. The rooms we're fantastic for the price, would recommend for the future.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 17 nov 2018
we thank you for such a wonderful review about our hotel. It is very important for us to know that you were completely satisfied with the services provided and the professionalism of our staff. We will be happy to welcome you again to the Mirax Boutique Hotel. With best regards, the team of the hotel "Mirax Boutique Hotel"

8/10 – Goed

Björn

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Saknade toapapper ,problem med wifi
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mirax op 17 nov 2018
Thank you for choosing the Mirax Hotel. We are pleased to know that you have pleasant impressions from staying in our hotel. We apologize for the inconvenience, we will definitely take the necessary measures to eliminate the shortcomings. Looking forward to seeing you again! Regards, Mirax Boutique Hotel Team

8/10 – Goed

eyup enes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
one of the best hotels i’ve stayed in kharkiv
very helpful reception. reasonable price.good breakfast.clean rooms. market downstairs and walking distance to metro station. everything was good.
7 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

sema

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gayet iyi
metroya , otobuse yakin.otele cok yakin yerel cok buyuk alisveris yeri var . otelin altinda market olmasida ayrica bir avantaj.
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I really enjoyed being in this hotel it was not long way from center good staff.
13 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Calogero, Roma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'albergo si presenta molto bene. Pulizia al massimo, personale cortese e disponibile per qualsiasi informazione. Dotazione nelle camere completa, compresi gli accappatoi ed un bricco elettrico per chi desidera farsi un thè o un caffè. Bene anche gli articoli di cortesia nel bagno. Purtroppo, per noi italiani, la mancanza del bidet è sempre un problema risolvibile comunque con una doccia. La colazione, compresa nel prezzo della camera è abbondante, consumabile nella terrazza dell'albergo.
5 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Mayank, New York USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel In Kharkov.
This is the best hotel in town with reasonable price. The Hotel Staff is Best. Especially Receptionist Ms. Marina is the BEST one. She is helping customer with courteously and professionally. The hotel location is very good and on the first floor you can buy fruits and vegetables the best is you can go there in ANY weather in short and slipper. And on the 4th Floor you get a Gym access without charge. I am very much pleased with this hotel staff and everything.
6 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Osman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirax otel konforum adı
Kharkıv de kalabileceğiniz en konfırlu otel. Güleryüzlü ve iyi İngilizce konuşan personel. Daha iyi bir otel bulmanız çok zor. Sabah kahvaltıdındaki çeşit hiçbir yerde yok. Ücretsiz şnternet hizmetşde mevcut.
Reactie van Mirax Boutique Hotel. op 4 mei 2018
Dear Guest! Thank you for your review of stay in Mirax Boutique Hotel. We are very pleased to hear the positive feedback from our guests. We hope that you will return to us again!

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a very pleasant stay. The staff tried to communicate in English with me, Would happily stay here again next time I come to Kharkov
Reactie van Mirax Boutique Hotel op 19 apr 2018
Dear Graham! We are grateful for a high point from you. Thank you for your attention and kind words. Our team will be grateful and happy to see you more and more at our place. Best regards, Mirax Boutique Hotel

8/10 – Goed

AL, Petawawa, ON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel.
Good hotel with friendly staff who had adequate command of the English language. The staff were always polite and helpful. The décor of the hotel was a little over the top, by North American standards, but it showed that the hotel is trying to look modern and fashionable. Also of note is that the room was considerably larger than others offered in Western Europe. The location of the hotel was a fair distance from the downtown core, but it was close to a subway station. The only real downfall or complaint would be the availability of hot water for showers. On several occasions the water for showering was mild at best and downright cold on several mornings. This may actually be a problem with the country's energy and not necessarily the fault of the hotel.
6 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mirax Boutigue Hotel op 23 mrt 2018
Dear Mr. AL! Thank you for your review! We tried to do everything possible that you feel comfortable staing in our hotel. We hope you will visit us again and we will make even more efforts to ensure that you have only positive emotions. Best regards!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel til prisen
Virkelig høj kvalitet til prisen. Fint fitnesscenter og hyggelig restaurant med god mad og lave priser. Meget hjælpsomt personale.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Mirax Boutique Hotel. op 23 mrt 2018
Dear Anonymous, thank You for good comment. It's very pleasure to hear. We will be waiting for You again in our hotel. Best wishes!

4/10 – Matig

Alperen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Low quality hotel
When I got to the room, the smell of mariuhana did not come out.Not changing towels for 3 days. Reception will not be around late hours. On the last day I made breakfast at 11, lasted until 12. I came to the room and the reception started every 10 minutes said "get out, other customer wait in"
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mirax Boutigue Hote op 21 mrt 2018
Dear,Mr. Alperen! Thank you for your review! Best regards, Mirax Boutigue Hotel!

10/10 – Uitstekend

Moni, Pescara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consigliato.
A 15 minuti a piedi da centro, supermercato vicino, zona tranquilla, personale gentile.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Administrator op 4 mrt 2018
Thank you for choosing our hotel! We are very pleased that you appreciated the comfort of our place. Hope to see You again! Best wishes, Mirax Boutique Hotel

10/10 – Uitstekend

Daniel Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A wonderful and pleasant stay. We had a such great evening and the breakfast was also very great. The Service Team were very helpfull and has good english skills. Thank you!!!
1 nacht verbleven in november 2017
Dear Daniel Gerard, thank You for good comment. It's very pleasure to hear. We will be waiting for You again in our hotel. Best wishes, Mirax Boutique Hotel.