Lobby

Beoordelingen van Golden Tulip Khatt Springs Resort & Spa

3.5 out of 5

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 81 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

klaas, rotterrrrrdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
inchecken gaat heel langzaam, hotel is wel symphat
hotel is wel symphatiek maar zeker geen 4 sterren. Personeel is een beetje klungelig maar het is wel goed bedoeld. men zou er minder met stagaires moeten werken, zeker bij de check in counter want bij ons duurde het inklaren 45 minute, de receptionist wist duidelijk niet hoe het moest, maar er stond ook trainee op zijn naamplaatje. Hotel op zich is in de vormvan een kasteel wel een belevenis!

6/10 – Redelijk

mj, Netherlands

mooie locatie, maar niet op de Nationale Feestdag
Bij aankomst bleek dat er veel families in het hotel logeerden met kleine kinderen, de meesten uit Dubai ivm Nationale feestdag, de kinderen renden door de gangen, reden op fietjes door de lobby etc. De eerste dag was het zwembad vol kinderen, de tweede dag was het buiten werking De eerste ochtend konden we niet in de ontbijtzaal terecht: een grote heksenketel, met zelfs eten over de vloer, het ontbijt werd op de kamer gebracht Het personeel was bijzonder vriendelijk en we mochten tweemaal gratis gebruik maken van een privebad van de Hot Springs om de teleurstelling enigzins goed te maken, wij hadden nl gekozen voor dit hotel om zijn locatie, aan de rand van de bebouwing, om van de woestijn, de rust en het mooie uitzicht te genieten De kamer was netjes , de badkamer wat verouderd en bad, douche en linnen niet brandschoon,. Zeker geen 4-5 sterren

8/10 – Goed

Mohamed

good for family
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Amira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مريحه
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Eyad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful family break
Very good, only stryggled a bit with wifi service and the the limitations per guest.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Bader

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

ya7man

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bad experience
Very bad customer service and cleaning issues plus there is no parking service or valet
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Rashed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جولدن توليب خت رأس الخيمه
ممتازه وانصح الجميع بالذهاب لهذا الفندق وشكرا ..
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice place to stay in RAK.
Nice stay overall. Comfortable room. Breakfast could have been hotter and more plentiful but I came kind of late.

6/10 – Redelijk

hussam

Negatief: Netheid
No comments
We had an issue in the first day. We booked for 2 days and for personal reason we asked to cancel the second day but we didn't get any assistance either from the hotel staff side or even from the hotels.com staff side I contacted one staff from hotels.com he just collected my card number and he told me he will cancel the first booking of 2 days and make new booking for one day and the charges will be 240 dhs per day instead of 198 dhs which we booked earlier I hope this staff will not use my card for his personal use since the cancellation was not confirmed and we had to stay the 2 night's.

6/10 – Redelijk

Peter

No hot water!
The hotel is ok except there was no hot water any where in the hotel for a shower in the morning. So we had to boil the kettle numerous times in order to wash :(

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Really bad smell in the lobby like you are in kitchen , but room was clean without any smell

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad nadeem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not happy
We just enjoying location is good about your service is not Good. Because I love staying not hotels with family is 1st time I face problems in this hotel. Like WiFi with pay is show cheap mind not business mind. Your people's service very slow. No body come and clean the room till 12 30. PM . Not change the drink water. Kindly change his think I wish when I come again or my friends ask about this hotel so I give positive answer.

6/10 – Redelijk

Syed Kashif

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pool area is very bad
The hotel is situated at very good location but it is so crowdy on weekends, and the pool water was very hot, no ventalation in indoor pool.

4/10 – Matig

ayman, الامارات

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
فندق جيد بإدارة غير محترفة
خدمة متأخرة جدا جدا سواء بالدخول فقد استغرق النزول للغرف حوالي 40 دقيقة لفتح الباب بين الغرفتين حوالي ساعة ونصف لطلب اي شئ من الاستقبال تتأخر الاجابة لايوجد اي اشراف على مسبح النساء لايوجد متخصص للسبا قسم الرجال

4/10 – Matig

Ghaus

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

بو احمد

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق عائلي جيد ..
جيدة جدا .. يحتاج إلى بعض الأماكن المخصصة للأطفال.. وتجديد بعض المرافق الصحية كالساونا وغرفة البخار

8/10 – Goed

Zeiba, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfactory
Reception service was very slow. However, room service was very good. Also, I thought breakfast was included in the package that I paid for, but was asked to pay for the breakfast. Surprisingly, there was no free wifi anywhere in the hotel. Over all satisfied.

8/10 – Goed

Mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
جيد
جيده بشكل عام

8/10 – Goed

Raid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
It was so nice

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel seems good but it's not
The hotel was looking very good but it is one of the worst hotel I have stayed.

6/10 – Redelijk

MAILA

Positief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
good for weekends stay
not bad hotel

8/10 – Goed

Amr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Emad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Emad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Riyad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
for the standard room.. I could hear the neighbor.. its not sound proof.. apart from that everything is good..

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don't think that am gonna stay on it again
Its old hotel no free wireless even at the lobby , the tv is very small and old, the bed cover looking not clean or washed many time even you feel it's not changed.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice but far from town
Took long time to check in and shorten of staff at reception

6/10 – Redelijk

Mohammed, Dubai

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for honeymoon
This was my 10th stay along with my second daughter and it all began with my honeymoon...

8/10 – Goed

Uwe, Abu Dhabi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grea hotel in a magestic setting.
After a day of SCUBA diving on the UAE's East Coast, I was looking for a clean, good-value option for getting a good night's sleep, half-way to my next destination. The Golden Tulip was about a 45 minute drive from Dadna on the coast. The approach to the hotel, as well as the view is stunning. I was assigned a room on the 5th floor. Unfortunately, I arrived just as the sun was setting, but the next early morning awarded me with a fantastic view of the surroundin mountains and oasis. I did not check out the Spa, but the breakfast (not included) is pricy so I decided to give it a miss. Otherwise, the room was great and the hotel is wonderful. I would stay here again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

4/10 – Matig

Khalil, Dubai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but services need improvement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Staff is a little slow and lazy. It's not such a big place to manage and they should be doing a better job at it. Though they are friendly, the staff is slow. Overall a good experience. Recommended for a quick low budget getaway. For those who want to take a break and do nothing.

2/10 – Ontzettend slecht

aqab, Abu Dhabi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very disgusted with the following: swimming pool (no waterflow) breakfast room service absolutely slow! not equipped to be a four star, dont even have enough towels for guests!

6/10 – Redelijk

Ahmed, Egypt

It was ok but I believe they need to care about the pool because it was not clean

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
it good

8/10 – Goed

Mohammed, Abu dhabi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good one,
Good one, enjoyed

6/10 – Redelijk

Maha

Positief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Subramanyam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Raed, Lebanon

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended
One of the worst experience ever as almost none of the hotel facilities is functional and you can see clearly that the hotel didn't have a proper maintenance since years and no management as you can see clearly that some people are doing things not supposed to happen in a 4 star hotel such as playing cards in the middle of the lobby at 1:30am with loud sounds and yet neither the receptionist nor the security say anything about it

8/10 – Goed

Jerry, Philippines

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
My family and I was satisfied on the service and receptionists were very accomodating.

10/10 – Uitstekend

dr agha, beirut Lebanon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
It was a great time at the lovely day in khit with a great hospitality I will try it again

8/10 – Goed

Vivette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer