Luchtfoto

Beoordelingen van Hotel an der Hörn

3 out of 5
Hotel an der Hörn
Gablenzstraße 8, Kiel, SH

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 70 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 278 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 278 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede plek
Prima gelegen hotel, aan de rand van de binnenstad en vlakbij station. Zeer ruime kamer met de elementaire voorzieningen voor en goed verblijf. Open raam levert 's nachts wel rumoer van dieseltreinen en enthousiast toeterende machinisten.

10/10 – Uitstekend

J.G.M. (John)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel vlak bij de cruisehaven.
Voor ons was dit een uitstekend hotel voordat we de volgende dag aan onze cruise konden beginnen vanuit de haven van Kiel. Het ontbijt was zeer goed en verzorgd. Alles zeer schoon. Een prachtig zeer groot winkelcentrum ligt in de buurt met uitstekende mogelijkheden om een hapje te kunnen eten. Verder niet zoveel te doen maar dat hadden wij ook niet nodig. Voor ons een prima hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel an der Hörn is een prima hotel
Wij hadden 1 2-persoonskamer en een 3-persoonskamer. Beide kamers waren prima en we zullen zeker deze weer boeken.

8/10 – Goed

Birgit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider gab es keinen Aufzug und wir mussten in die 4 Etage.Die Tiefgarage war sehr schwierig zu erreichen und man musste sein Auto auf einer Schrägen einparken.Der Service war sehr freundlich und nett.Die Zimmer sehr groß und mit Balkon.Das Bett sehr bequem und groß
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Steen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rigtig godt til prisen , med fin afstand til citi
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Torsten

2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfekt läge för vår nöjes tripp
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Tina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist in Ordnung, allerdings ist die Rezeption an 16 Uhr nicht mehr besetzt. Danach die wenigstens eine Nummer für Notfälle hingelegt werden. War leider nicht der Fall.
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Gülten, Frankfurt

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Team beim Hörn war immer sehr freundlich, besonders der Herr an der Rezeption, klasse Betreuung. Kritik muss ich am Repertoire des Frühstücksbuffet machen, sehr wenig Gemüse, kaum Obst oder Tomaten. Honig hat auch gefehlt, wenig Abwechslung.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super. Frühstück war super. Super auswahl und es wurde nach gepackt
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Carsten ytting

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
god hotel med fin betjening
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer waren nicht wirklich sauber, Spinnweben, Staubmäuse und anderer Schmutz waren nicht zu übersehen! Vor allem in der Toilette (ich hatte noch die „Bremsspur‘‘ vom Vorgänger drin) und dahinter. Dusche veraltet, Fugen keimig, Lüftung versifft. In den Betten waren lange, dunkle Haare..hat von uns aber niemand. Wirklich wohl haben wir uns nicht gefühlt. Ein Highlight war das Frühstücksbuffet. Eine schöne Auswahl, für jeden was dabei. Auch das Personal am Morgen war sehr freundlich.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badeværelset: Der mangler lige en servicemand til at kigge det efter. Der var galt med bruseren, og der manglede en "prop" i håndvasken. Gardinet i værelse 12 hang en smule, og så kunne vi godt bruge et par stole. Kældergaragen var lidt "dum" at køre nedad, da frontspoleren stødt imod, og forårsagede en del skrammer. Ellers var Hotellet meget roligt og hyggeligt :-)!
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr, sehr gutes Frühstücksbüffet und Essen.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

THOMAS

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Ei natt
Ei natt i et slitne rom
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Johan

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Lars

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
forlænget weekend
Ligger lidt væk fra Centrum, men ok lille spadseretur derind, dejligt med balkon, dejligt med parkering i kælderen (8euro pr døgn), hyggelig bar, almindelig kedelig morgenmad,fint med store 120 cm senge, dårlige puder, meget lille brusekabine. Kiel har flere hyggelige steder, og shoppemuligheder.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Kim

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Ikke igen
Har booket vær. med 4 enkelte mands senge og kommer op til et med 2 En ommer nyt vær. Flytter. 2 senge sammen .. phu ha der var vist ikke gjort rent længe Og sådan var der også under de andre og fandt en ligther i en redte seng . Del støj fra togene og en tam morgen buffet .
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
charged me double for my stay and haven't paid me back until now despite asking me for my bank account....
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ann Christin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible hotel
Terrible hotel, no reception is unheard in a 3-star hotel!
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Typical main land Europe hotel. No lift (room 3 stairs up) and small (set in attic). No tea/ coffee making facility and poor wifi. The published "parking" was in a garage below the hotel. Very very awkward to park and very little room to get out of the parked car.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Personeel en service, comfort kamer
One night stay
Great place for a one night stay before a cruise, 5 minutes walk from the station. The rooms are a bit dated but do the job. Breakfast was ok.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Keep away
Although th trip was paid through Hotels.com, the hotel asked us to pay for the stay. When it was proved that the stay was already paid for, they refused, and still refuses, to refund the amount.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Ich telefonierte mit einem Mitarbeiter und fragte, ob es Möglich sei meinen Koffer vor dem Check in abzustellen, sei kein Problem wurde mor gesagt. Am Tag des Check ins, traff ich im Hotel ein, sagte das ich ein Zimmer gebucht habe, ich aber den ganzen Tag unterwegs sei und erst spät am Abend wieder komme, auch da wurde mir gesagt, kein Problem, stellen sie ihren Koffer einfach ab (die Rezeption war eine Bar, mein Koffer stand auch direkt an der Bar). Ich kam 23:06Uhr am Abend in das Hotel, kein guten Abend, nichts, lediglich, da haben Sie aber Glück... letzten Endes wurde mir dann gesagt, dass das Hotel ausgebucht sei und es gäbe nicht einmal eine Couch wo ich hätte schlafen können, das war die Antwort.. Mein Koffer stand nach über 13h unverändert dort, wo ich ihm abgestellt habe..
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Roar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hyggelig hotell
Kjempehyggelig betjening på et gammelt hotell med sjel.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Enkelt og greit overnattingssted til en rimelig pris . God frokost inkludert. Slitt men rent . Minus for at det ligger veldig nær et trippelt togspor ( rett utenfor vindu og balkong)
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Lars-Erik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

jean claude

Hotel moyen mais confortable.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Jacob

Positief: Netheid, comfort kamer
Vi havde brug for en enkelt overnatning. Dejligt stort værelse, med stor dobbeltseng og 2 enkeltsenge. Det manglede den sidste finish, som ret hurtigt kunne fikses. Badeværelse var ved at falde fra hinanden. WIFI kommer ikke til at virke
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Annette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big rooms, good food.
Perfect parking with the car and to have a sleep over before taking the Kiel boat back to norway. Really spacious rooms, not very new the nice enough. The personnel was very helpful and friendly :) good dinner and breakfast
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sarah, Western Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for 1 night stay before starting cruise. Breakfast was great.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Yol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Marie-Paule

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Kein Fahrstuhl, viele Treppen, für Rollstuhlfahrer ein absoluter Ausschluss. - Rezeptionspersonal: 1 Pers. sehr unfreundlich, übriges Personal genau das Gegenteil immer freundlich. - Restaurant während unseres Aufenthalts geschlossen. - Frühstück gut bis sehr gut, - Inventar im Zimmer zusammen gesucht, Typ IKEA, Duscharmatur defekt, - Fernseher falsch platziert, Programme durcheinander, kein HD
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Ole Torben

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service war super! Wie immer ! Frühstück sehr gut.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Lisbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes, sauberes und großes Zimmer. Ungestörte Nachtruhe. Sehr gute Küche und freundliche Betreuung. Leider gab es keinen Lift, aber man hat beim Hinaufttragen des Gepäcks geholfen. Würde wieder in dieses Hotel gehen.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Empfang /Rezeption sehr freundlich. Frühstück :Alles was da sein soll
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019