Welimaluwa Resort

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Sigiriya

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Welimaluwa Resort

Een buitenzwembad
Een buitenzwembad
Exterieur
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een bureau, extra bedden
Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op vallei, tuin | Badkamer | Een douche, gratis toiletartikelen

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op vallei, tuin

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • 25 m²
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 3
  • 3 kingsize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rangirigama, Sigiriya, Matale, 21110

Over deze accommodatie

Welimaluwa Resort

Hoogtepunten van de accommodatie
Als je bij Welimaluwa Resort verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een bar aan het zwembad en een terras. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, diner en een kindermenu, en je geniet er van internationale gerechten. Voorzieningen zoals een koffiebar/café, een tuin en een stomerij/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een gratis lokale shuttleservice, fietsverhuur en conciërgeservices
  • Een bagageopslagruimte, barbecues en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Welimaluwa Resort zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals airconditioning en gratis mineraalwater.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 3 km afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Sigiriya

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 10.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 30 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30.00 per persoon (retour)
  • Toeslag voor extra bed: USD 30 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Welimaluwa Resort Sigiriya
Welimaluwa Resort
Welimaluwa Sigiriya
Welimaluwa
Welimaluwa Resort Dambulla
Welimaluwa Dambulla
Welimaluwa Resort Hotel
Welimaluwa Resort Sigiriya
Welimaluwa Resort Hotel Sigiriya

Veelgestelde vragen

Is Welimaluwa Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Welimaluwa Resort?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Welimaluwa Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Welimaluwa Resort?

Je kunt vanaf 10.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Welimaluwa Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Welimaluwa Resort een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 30.00 per persoon.

Waar ligt Welimaluwa Resort?

Dit hotel in Sigiriya ligt binnen 10 km afstand van Sigiriya Museum, Oude stad van Sigiriya en Pidurangala Rock. Ook Nationaal Park Minneriya en Dambulla-grottempel liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Welimaluwa Resort

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 24 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

JOHN

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

All on my own

We wrre the only guets in hotel. Near is nothing around the hotel and it goes dark around 6.30
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Saulius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

mahesh, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comfortable rooms, friendly staff, situated just off the main road

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Akiko, 東京

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

シギリヤのジェフリー・バワ(笑)

新しくオープンしたゲストハウスで、とても清潔。 水を上手く利用して、目も楽しませることを意識したデザインは、オーナーのセンスとこだわりを感じました。 頭のキレる実業家タイプのオーナーで、不遜な態度が怖いと感じる人もいるようですが、庭の木に鳥のエサ台をきちんと取り付けてあったり、珍しいピンク色の蓮の花を自慢したりする可愛らしい一面も。 サービスが行き届いているかどうか、よく目を光らせていて、情報も豊富でとても頼りになる感じがしました。 宿の回りには何もないですが、シーギリヤロックからはトゥクトゥクで、すぐの距離で不便さは感じなかったです。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE M.

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Horrible

Hotel nuevo, pero muy mal conservado, se nota que no hay mantenimiento. Ubicado a 5 km del pueblo de Sigiriya, totalmente en medio de la nada, ni siquiera el paisaje es bonito. El wifi es malísimo, sólo conectas en el pasillo, ni en la habitación, ni en el restaurante, ni en la piscina, sólo en el pasillo. Las habitaciones están sucias, en dos días no vinieron a limpiar ni a hacer las camas. La relación calidad precio la peor de todos los hoteles en los que nos alojamos durante nuestra estancia en Sri Lanka

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

1 night stay

Hotel was a little hard to find, very secluded area. Your driver might have a hard time finding them. Room was cosy, although WIFI was pretty bad. You can only get WIFI in the dining area which is 200m away from your room. No cupboard to hang clothes. We had already planned for a day trip to Minneriya National Park and their worker came and gave us their price/offer. When we rejected,he seems pretty annoyed that we didnt take their offer.

10/10 – Uitstekend

gregoire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jessica, Lebanon

Convenient Stay

We stayed here for two nights. the location of the hotel was a little confusing and it feels to be in the middle of nowhere. Compared to other hotels we saw on the road; the design and rooms of this one was pretty much better than the others. however, the food we ordered at dinner was not so great. but breakfast was exceptional. the staff were very friendly and helped with all our requests [extra pillows; towels, hair dryer]. Given the location of the place, there were too many flies and bugs [something that cannot be easily controlled by the hotel due to the location that is surrounded by trees and a pond]. Unfortunately we were unable to use the pool due to the bugs as well that got into the pool before us!

10/10 – Uitstekend

himanshu, Maidenhead

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great value

the hotels is practically in the middle of nowhere but adjacent to a 5 star resort that charges 6 times the price of this one. owner was friendly and happy to accommodate where possible. would recommend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Island Paradise that is good value for money.

Amazing location. The perfect island getaway. We picked this hotel for its value for money and definitely got that with the all inclusive package. Room was right in the water and what felt like our own secluded beach with our own hammock!

8/10 – Goed

Tina, Malmö

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfekt hotell för besök på Lions Rock

Bodde 1 natt på hotellet. Fina lagom stora rum och stort badrum. Rent och fräscht. Dock luktade det lite avlopp i badrummet. Bra tryck i duschen. Fin utsikt från balkongen. Hotellet ligger i ett härligt naturområde och från andra våningen har man på långt håll utsikt över Lions Rock. Något förvirrad personal som gärna tar beställningar men sen glömmer bort att man gjort en beställning. :-) Mycket god mat i restaurangen men dyrt i Lankesiska mått. Tuk tuk tur retur till Liobs Rock 600 Rupees. 4000 Rupiees at beträda själva Klippan och museet. Häftigt djurliv överallt i området. Såg ormar, ligger, palmekorrar, ödlor, varaner, fåglar i massor, vattenbufflar...kan varmt rekommendera detta hotell för barnfamilj, par i alla åldrar och blandade resgrupper. Poolen utnyttjade vi flera gånger under de 24 timmar vi var där. Fint!

6/10 – Redelijk

Johan, Stockholm

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

OK hotell. Ligger felplacerad på kartan

Ligger felaktigt placerat på kartan och inte alls så nära Sigiriya Rock som det ser ut. transport på ca 10 min med tuk-tuk. i övrigt ok hotell. Maten var ok men inget vidare speciell.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Plus jolie en vrai que sur les photos !

Situé à 7 km du rocher, dans la nature. Très reposant, avec un personnel toujours disponible et très gentil. Compter 200 Rs pour vous rendre au rocher en Tuk Tuk. Ils ont un restaurant convenable. Si vous souhaitez manger dans un cadre exceptionnel : l'hotel de luxe Jetwing Vil Uyana à 1km de l'hotel sert d'excellents plats. C'est plus jolie en vrai que sur les photos ! Nous le conseillons. Juste attention aux activités "Spice garden" assez attrape touriste !

8/10 – Goed

Julio, Valencia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Tranquilidad

No esta mal..muy nuevo. Dificil de encontrar. Mucha tranquilidad.El personal muy agradable y atentos. La piscina muy bien.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bad experience, no hot water and very poor service

The hotel facility first appears fine since this is a new hotel with relatively nice basic rooms and nice-looking furniture. However, there is lots of room for improvement and a very apparent lack of attention to details and customer service. We didn't have any hot water in the shower in the morning. The staff is badly trained. For example, they don't wipe table, make sure you have every thing you need. We had to constantly ask for something. Breakfast was okay but different parts came at different times with toasts totally cold and a coffee that is really not good. Our dinner was generally okay, but one dish was really not good with more fat than meat. The location and overall facility has potential, but given the service and overall experience, I would not recommend this place to any friend.

10/10 – Uitstekend

Kev, Norfolk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Highly recommended

We visited 8 hotels during our stay and the one was defiantly the best. Friendly & helpful staff, great pool area, great room, great location, great views - the nearby village of Kibissa had the nicest feel to anywhere we visited. The food in the hotel was good, tho not spectacular. If we go back to Lanka we will definitely stay here again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの方々はフレンドリーな感じで親しみやすかったのですが、ブッキングの伝達ミスのトラブルがあったせいか、オーナーの態度が威圧的に感じた。蛍が見られて良かったですよ。シーギリヤまで車で20分はかかる距離。レストランと客室が離れていて雨の時、足元がぬかるんで悪かった。朝はクジャクの鳴き声で目が覚めました。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Cho-Yuan, Taiwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Everything is good

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Would bever recommend this place

Hide this place by any means: though the property is new and staff is friendly and nice, this hotel stays in the middle of nowhere (actually in the middle on rice fiels far from close village),thus you will have the worst service for higher prices as in 4-5 * hotels. Don't repeat our mistakes - dont go there!!!! Особое замечание русским туристам: отель привлекает русских за счет русско-говорящего стафа. Проблема в том, что отель держит ланкиец, а работают на него русские, сервис вы получите абсолютно русский (или крымский, если вы понимаете о чем я): один раз содрать с туриста за убогий сервия и неважно, что потом человек не вернется. Конкретно у нас: они отменил бронирование после покупки, хотя был все оплачено, ужин стоил как в 5* отеле в Коломбо, хотя уровень был как в убогой забегаловке, воды горячей утром уже не было, в номере холод дикий и тэ дэ и тэ пэ. Русско говорящй официант любезен, все остальное - мрак мрачный. Редко (точнее почти никогда не пишу отзывы), но тут решил написать: не ездите туда, соотечественники, в Шри Ланке есть много замечательнейший мест помимо этого!!

8/10 – Goed

totthi, JAPAN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

OPENして2か月のホテル これからのサービス向上・維持に期待

(ホテル側だけでなく、Expedia側との調整不足と思いますが) ①キングサイズベッド×3 でExpedia内に掲載されているが、実際は、キング×1 or シングル×2 の2タイプしか部屋はない。3人で宿泊を検討している顧客は混乱していますのでネット掲載条件の訂正をお願いしたい。 ②Full meal + drink service で予約していたが、当日、ホテル責任者(マネジャー? オーナー?)は、予約内容を把握されていなかった。その後、Expediaに問い合わせされ、食事は夕食・朝食・昼食は提供されたが、ドリンクサービスは無かったと記憶している。 ③gogle map を参考にシギリア遺跡に近いことをメリットにホテル選定をしたのですが、地図上の位置と実際のホテルに位置が数キロ離れていた。見出しも遺跡まで0.7km、1.8kmと記載があやふや。せめて地図情報だけは正確に押さえてもらいたい。(シギリア到着直後もホテルが見つからず、結果としてホテル責任者に迎えにきてもらうことになった) ④コーヒーショップやバーがホテルに併設と記載があるが、現地にはそれらしい建物および設備は見当たらず、アルコール類は置いていなかった。 ホテル自体は、新規オープンして間もないので、備品を含め全てキレイ。アメニティ(シャンプー類やドライヤー)が置いていないのは残念だが、我慢できる範囲。プールも自然の中で泳ぐ開放感が良かったが、顧客が少ないためか、水が少々濁っていた。(宿泊翌日に清掃は行っていたが) マネジャーが、周辺のアクティビティー(アユールヴェーダ、サイクリング、シルク等のショッピング、エレファントライド、水牛の車引き散歩等)を積極的に提案してくる。スリランカ人は周辺の人のコミュニティを大事にするらしく、少々強引な印象を持つかもしれないが、日本人には決して法外な価格ではないので気楽に相談してみるのも良いかと思います。 また、シギリアからニゴンボへの交通手段の確保に困っていた時も、相談に乗ってくれました。

2/10 – Ontzettend slecht

TAT FUNG, Hong Kong

Negatief: Netheid, personeel en service

Worst Experience in Sri Lanka

We booked 1 room at 25 Sep 2015 night and needed 2 single bed. The booking showed "3 king beds" and the room showed can allow 3 persons. I expected that there will be 3 beds in the room but finally they only have 1 size of the room which can provide King bed or twins beds. It seems the hotel didn't provide the truth of their status (I find that "3 king beds" also appear in other booking website). Finally we select a twins room. We have dinner in the hotel and paid the bill but forget take the bill and keep myself. Next day when we leave, the manager and the staff said we did not pay for the dinner. The manager said all payment should be handled by him but he didn’t get money from us (but they let their staff send me the bill, not the manager himself). Finally we don't want to wait time with the unfriendly staff and that hotel and pay it again, but it really make me angry on that morning because after leaving the hotels, we double checked our money and can confirm that we really paid in last night. It seems that one of the staff saw we just leave money but not taken the bill, so he didn't submit our payment to the manager. This hotel give us the wrost experience. I never recommend this hotel to others.