Fotogalerie voor Dragonfly Hotel King's Lynn





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
16 okt - 17 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Beveridge Way, Hardwick Narrow, King's Lynn, England, PE30 4NB
Over deze accommodatie
Dragonfly Hotel King's Lynn
Vergelijkbare accommodaties

The Dukes Head Hotel
The Dukes Head Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
25 okt - 26 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 12 per persoon
- Toeslag voor babybed: GBP 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kings Lynn Quality Hotel
Lynn Kings
Quality Hotel Kings
Quality Hotel Kings Lynn
Quality Kings Lynn
King's Lynn Ramada
Quality Hotel King's Lynn UK/Norfolk
Ramada Beveridge Way Kings Lynn Hotel King`s Lynn
Dragonfly Hotel King's Lynn
Dragonfly King's Lynn
Dragonfly Hotel King's Lynn UK/Norfolk
Dragonfly King's Lynn
Dragonfly Hotel King's Lynn Hotel
Dragonfly Hotel King's Lynn King's Lynn
Dragonfly Hotel King's Lynn Hotel King's Lynn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dragonfly Hotel King's Lynn
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
J, Rotterdam
23 sep 2009
Negatief: Personeel en service
Goed voor een paar nachten slapen maar niet langer
J
10/10 – Uitstekend
Ann
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Heather
Reisde met een groep
5 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Heather
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
tracey
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Voorzieningen
tracey
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karen's
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen's
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
15 aug 2025
Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Donna
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jacob Robert
22 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob Robert
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Claire
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
peter, HERNE BAY
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
peter
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Callum
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid
Callum
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Simon
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lots to like.
Simon
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kathryn
Zakenreiziger
22 jun 2025
Kathryn
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Amanda
8 jun 2025
Amanda
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Andrew
3 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Lovely hotel, breakfast was disappointing
Andrew
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Paul
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
16 apr 2025
Mark
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place food amazing
Suzanne
1 nacht verbleven in april 2025