Serveert ontbijt en diner

Beoordelingen van elaya hotel kleve

4 out of 5
elaya hotel kleve
Bensdorpstr 3, Kleve, NW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 312 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 312 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 312 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 312 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 312 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Even wennen aan een kamer zonder aparte badkamer. Want zowel douche als wastafel zijn in de kamer zelf. Gelukkig wel het toilet achter een deur! Toilet was overigens vrij smerig. Lichaamssappen dropen van deur en deurpost. Prima bed. Jammer van de slechte kussens Ontbijt erg uithebreid in een fijne ruimte.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van elaya hotel kleve op 18 mrt 2024
Beste Marielle, hartelijk dank voor uw bezoek aan elaya hotel kleve. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden was over de netheid van de kamer. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Let op: We hebben ook kamers met een aparte badkamer. Vraag hier de volgende keer naar. Met vriendelijke groeten, Isabell van elaya hotel kleve

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers groot, schoon en goed ingericht. Mis alleen koffie/thee op de kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van elaya hotel kleve op 18 mrt 2024
Beste Marcel,hartelijk dank voor uw bezoek aan elaya hotel kleve. We zijn blij om te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad en dat u heeft genoten van de groote, goed ingericht kamers. Daar zijn we trots op en we stellen uw feedback zeer op prijs.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten, Isabell van elaya hotel kleve

8/10 – Goed

G.F.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoy!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van elaya hotel kleve op 30 jan 2024
Dear G.F.,thank you very much for your stay at elaya hotel kleve. We enjoyed your bright comment and recommendation and thank you for sharing your review with other travelers.We hope that you will visit us again soon. Kind regards, Isabell from elaya hotel kleve

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van elaya hotel kleve op 9 jan 2024
Lieber Marcel, vielen Dank für Ihren Besuch und die Top-Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und begrüßen Sie gern bald wieder. Herzliche Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Roland

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 9 jan 2024
Lieber Roland, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und Ihren Aufenthalt mit tollen 8 von 10 Punkten bewerten. Gern begrüßen wir Sie bald wieder. Beste Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Michel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 9 jan 2024
Lieber Michel, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die herrliche Bewertung mit 4 wunderbaren Punkten von 5. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben. Kommen Sie recht bald wieder. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Shower only hot hot hot. Reaction from People from the hotel and how they solved it was okay. I'll be back.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 10 jan 2024
Dear Michael, thank you for choosing our hotel and leaving a review. We love that you could enjoy the helpful service, that solved the problem with the shower immediately. Please accept our apologies for the inconvenience. It is our greatest pleasure to provide our guests with a seamless stay, so we are delighted to read that you will be back. We appreciate your business and are already looking forward to your next visit. Best regards, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 18 dec 2023
Lieber Roland, vielen Dank für Ihren Besuch und die ausgezeichnete Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistern konnten und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen im elaya hotel kleve. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Cindy

Reisde met partner
Op zich een prima hotel,de prijs en wat je qua kamer krijgt viel ons wat tegen. Jammer dat je nog apart moet betalen voor de parkeergarage, dan zou een service moeten zijn. Eem paar details die ons opviel was, entree niet zo netjes, Tweepersoonsbed opgemaakt voor 1 persoon, de lamp en tv hingen enorm scheef en het gordijn hing niet aan alle haakjes.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 14 dec 2023
Beste Cindy, wij willen u graag bedanken voor uw eerlijk beoordeling en het delen van uw algehele ervaring in ons hotel. De gegeven score voor ons team wordt zeer gewaardeerd, omdat zij hun best doen om geweldige momenten te creëren voor al onze gasten tijdens hun verblijf. We begrijpen dat ons concept niet voor iedereen geschikt is en vinden het jammer om te lezen dat dit voor u het geval was. Ik hoop dat u een geweldige tijd heeft gehad in Kleve tijdens uw verblijf, ongeacht de ongemakken die u heeft gehad in ons hotel. Wij wensen u een veilige reis en wensen u een fijne dag verder. Het beste, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 14 dec 2023
Lieber Roland, vielen Dank für Ihren Besuch und die herrliche Bewertung im Anschluss. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 14 dec 2023
Lieber Rob, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns mit tollen 5 von 5 Punkten bewerten. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistert haben und begrüßen Sie gern bald wieder im elaya hotel kleve. Viele Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We waren te vroeg maar deed toch moeite om ons al in te checken top en vriendelijk
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 14 dec 2023
Beste Vincent,wij willen u graag bedanken voor uw geweldige beoordeling en voor het delen van uw algehele positieve ervaring in ons hotel. Uw waardering voor ons team wordt zeer gewaardeerd, omdat zij hun best doen om geweldige ervaringen te creëren voor al onze gasten. Wij wensen u een veilige reis naar uw volgende bestemming en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Het allerbeste, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Laetitia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We lost our daughter’s stuffed animal and they did everything to send it back. The costumers service is amazing. Breakfast was nice and the room was very big. We will go back.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Dear Laetitia,thank you for sharing your marvellous comments.We appreciate hearing about the amazing customer service you enjoyed with us, and we are pleased that you were more than satisfied with the breakfast and the large room. We already look forward to your next visit and wish you all the best with your travels.Best regards and especially warm greetings to your daughter, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

A

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Liebe(r) A, vielen Dank für Ihren Besuch und die perfekte 10 Punkte-Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie begeistert haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

JM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Liebe(r) JM, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und die Top-Bewertung im Anschluss. Herrlich, dass Sie sich so wohl gefühlt haben bei uns. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Beste Grüße, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Helena, Leiden

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was fijn en centraal gelegen. Het personeel was op zich vriendelijk maar kon niet helpen met info over de omgeving terwijl het al had geholpen als ze hadden gezegd dat er een tourist information office 2 min verderop was. Ze hebben helaas extra kosten voor ontbijt in rekening gebracht terwijl we die al betaald hadden bij de boeking. Dit is momenteel in behandeling bij onze tussenpersoon zodat we ons geld terug kunnen krijgen. Verder prima hotel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Beste Helena, super bedankt voor deze leuke rating.We zijn blij dat jullie het fijn bij ons hebben gehad. We zijn er zeker van dat we de zaak snel zullen ophelderen met het ontbijt. Hopelijk zien we jullie weer een keer terug.Warme groet, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

jos

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no complains at all. we are used to use two pillows pp and we got the extra ones in minutes. Its another formula but this accomodation is absolutely worth the money. perfect breakfast and good parking facilities.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Dear jos, thank you for the great rating and for taking the time out of your day to shine a light on your visit to elaya hotel kleve. We were thrilled to read that you loved your overall stay, especially the customer service, the perfect breakfast and good parking facilities. We truly appreciate your feedback and look forward to seeing you again.Best regards, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Liana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 16 nov 2023
Liebe Liana, vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier auf Expedia mit 5 von 5 Punkten bewerten. Wunderbar, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben. Kommen Sie recht bald wieder. Herzlich, Isabell Peters - Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Matig
Mooi modern hotel, ruime kamer, maar er waren haakjes bij de gordijnen af, goed bed maar dunne kussentjes. Ontbijt jammer genoeg fabrieks broodjes, alles zacht ook de croissants, en zelfs in aug. een gesloten ijssalon. En nog betalen voor parkeren in de garage, te prijzig voor dit alles.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 6 sep 2023
Beste gast,bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. We waarderen uw complimenten over de mooi modern hotel met ruime kamer en goede bed.Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan; jammer dat u de kussentjes, de broodjes en de openingstijden van de ijssalon niet leuk vond. Hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.Wij streven naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Shila

Reisde met partner
Hele fijne bedden . Mooie grote kamers . Helaas geen water koker en of koffiezet apparaat op de kamer . Wel een kleine koelkast en kluis . De wasbak zit in de kamer zelf dus weinig privacy . Alles schoon en netjes en heel vriendelijk personeel . Dichtbij het centrum. Wij komen zeker terug
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 13 jul 2023
Beste Shila,bedankt voor het schrijven van zo'n positieve review.Ons doel is om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en wij zijn blij te lezen dat we daarin geslaagd zijn.We willen u graag bedanken voor de feedback met betrekking tot de hele fijne bedden, de mooie grote kamers, de centrale ligging, het heel vriendelijke personeel en de netheid. We kijken uit naar uw snelle terugkeer.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel; prachtige , moderne kamer, zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van elaya hotel kleve op 13 jun 2023
Geachte Hans ,wat een geweldige feedback, bedankt hiervoor! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf, de moderne kamer en de klantenvriendelijk en behulpzaam personeel.Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

2/10 – Ontzettend slecht

Pieter

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klantvriendelijkheid laat te wensen over. Op de kamer hingen de gordijnen uit de rails en hing de lamp schuin aan het plafond. We vroegen om een andere kamer, hier waren de gordijnen ook niet te sluiten. Tv werkte niet fatsoenlijk. Geen koffie of thee mogelijkheden op de kamer. . Restaurant was met Pinksteren gesloten.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rilano op 30 mei 2023
Geachte Pieter,bedankt voor het delen van uw ervaring.We betreuren dat de kamer voor u niet naar behoren was. U mag ons altijd uw opmerkingen doorgeven, want feedback is voor ons uiterst belangrijk. We hopen dat u toch genoten heeft van uw verblijf.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Marijke

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
voor 2 personen geboekt, voor 1 persoon bed opgemaakt. gordijnen oo de hoekjes van de haakjes af wat slordig oogt. dunne hoofdkussens dus maar dubbel gedaan. Voegen in de badkamer en de kitrand zit het weer in. Ontbijt ruimen fantastisch, restaurant savonds gesloten. parkeren voor 15€ per nacht. En ik miste een waterkoker voor evt koffie te maken op de kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Kris

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Frans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Adriana

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was heel goed en de kamers zijn Luc afgewerkt. Personeel aan de bar en receptie best aardig maar de dame die de gasten ontvangt bij het ontbijt was heel chagrijnig
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Rilano op 23 jun 2022
Geachte Adriana, hartelijk dank voor het delen van uw feebback met ons. Wij voelen ons vereerd om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de prima ligging en de personeel aan de bar en receptie. Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de restaurant service. Dit voldoet absoluut niet aan onze standaarden. Wij zullen uw feedback delen met het team. Het was ons een genoegen om u bij ons te mogen verwelkomen en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst terug verwelkomen. Met vriendelijke groet, Isabell Peters - Guest Relations

4/10 – Matig

Larissa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Onze kamer was niet goed schoon. Gordijn hing er half uit. Personeel in het restaurant was niet erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Rilano op 23 jun 2022
Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. De opmerkingen en suggesties van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons. Dankzij mensen zoals u zijn we in staat om de kwaliteit van onze dienstverlening continu te verbeteren. Onze excuses dat de kamer en de personeel in het restaurant niet voldeed aan uw verwachting. Wij hopen dat u een fijne tijd in Cleef heeft gehad. Hartelijke groeten, Isabell Peters - Guest Relations

8/10 – Goed

erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alleen de hoofdkussen mogen iets dikker en steviger . Het douche water spoelt niet direct weg tijdens het douche is het spannend of het douche water in de kamer weg loopt. Maar tijdens ons verblijf in het hotel hebben mijn man en ik genoten . Wij komen zeker terug . Dit verblijf in dit hotel was de 2de keer maar gaan zeker weer terug komen.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ceylin

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Hiroko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 17 feb 2022
Lieber Hiroko, dankeschön für 8 von 10 Punkten für Ihren Besuch bei uns im The Rilano Hotel Cleve City. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und begrüßen Sie gern bald wieder. Herzlich, The Rilano Hotel Cleve City

8/10 – Goed

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 1 feb 2022
Lieber Albert, vielen Dank für die positive Bewertung hier auf expedia. Es ist schön zu sehen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gern auf bald, The Rilano Hotel Cleve City

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

bertil

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 1 sep 2020
Lieber bertil, wir bedanken uns für Ihren Besuch und die anschließende Bewertung. Gern auf bald, The Rilano Hotel Cleve City

10/10 – Uitstekend

Tamara, Hekendorl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben een fijne tijd gehad in het hotel! Zeker voor herhling vatbaar
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 3 aug 2020
Geachte Tamara, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ontzettend leuk om te horen dat u genoten heeft van ons hotel. Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in The Rilano Hotel Cleve City. Graag tot een volgende keer. Warme groet, The Rilano Hotel Cleve City

8/10 – Goed

leon

Zakenreiziger
Rilano
De vooraf geboekte reservering kon door de medewerker van de receptie niet gevonden worden. Kamer was ook niet echt schoon. Vorige verblijven in het hotel waren beter. Normaliter prima ontbijtbuffet maar ivm Covid-9 maatregelen moest op de Voorafgaande avond een keuze gemaakt worden uit het beperkte ontbijtassortiment. Ik heb toen besloten geen gebruik van het ontbijt te maken maar bij het uitchecken stond het ontbijt wel op de rekening. Dit is ter plaatste gecorrigeerd..
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 3 aug 2020
Geachte leon wij betreuren het ten zeerste dat het hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij vinden het heel belangrijk dat ons personeel alles in het werk stelt om uw verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Het feit dat u ons bezoekt in een periode die voor ons allemaal nieuw is (en dat voor ons personeel wellicht ook gepaard gaat met daarbij horende onzekerheden) heeft er misschien toe geleid dat het voor uw gevoel wat zorgeloos overkwam en dat u wellicht wat langer heeft moeten wachten. Wij hopen - als wij onze hospitality onder de nieuwe omstandigheden helemaal ge-finetuned hebben - dat u ons toch nog met een bezoek zult vereren. Mit vriendelijke groet, The Rilano Hotel Cleve City

8/10 – Goed

jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean hotel in nice area
very clean hotel in nice enviroment next to a river with some bars and restaurants. due to covid 19 there was no breackfast buffet, only take away breakfast.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Kamer achteraf, slordige gordijnen die te kan waren, vuil onder de gordijnen , geen aparte badkamer, alles in één ruimte
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles goed......alleen dat men nog 14,50 moet betalen voor de auto .....en dat ik een suite boek voor 166,-- euro komt er later nog toeristenbelasting voor kleve bij van 9 euro.......en dan lees je ook nog dat dezelfde kamer nu voor op de zelfde dag voor 130,-- wordt aangeboden ....zegt men we hanteren dag prijzen ....beetje raar.....zoiets van wat hen uitkomt doen we....in hun voordeel.....
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik vind dat ze zich beter moeten inlezen in de klant bvb als er iemand heeft geboekt bij een extern orgaan dat ze er meteen passende gegevens bij de hand hebben maar verder uitermate tevreden,
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 3de bed op de kamer ondanks dat dit was geboekt. Bij uitchecken ook nog een rekening voor dit 3e bed gekregen. Totaal niet conform verwachting !
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel
Ruime, nette kamers. Ondergrondse parking. Gratis WiFi is zwak, betaalde WiFi is beter, dit zou standaard in de prijs moeten zitten (het is ten slotte toch al 2019). Heel goed ontbijt.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 28 jul 2019
Geachte Anonymous, hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve beoordeling op Expedia. We zijn erg blij te lezen, dat u van de nette kamers en het heel goed ontbijt heeft genoten. Wij kijken ernaar uit, u nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, The Rilano Hotel Cleve City

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 25 jul 2019
Lieber David, ganz herzlichen Dank für die Bestnote. Wir freuen uns. Gern bis bald, The Rilano Hotel Cleve City

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 10 jul 2019
Liebe(r) Anonymous, vielen Dank für die Höchstbewertung. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Beste Grüße, The Rilano Hotel Cleve City

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgde kamer met balkon en goed ontbijt. Snelle service.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 11 jul 2019
Geachte John, hartelijk dank voor uw fantastisch feedback. Graag verwelkomen wij u nogmaals in Kleve. Met vriendelijke groet, The Rilano Hotel Cleve City

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van The Rilano Hotel Cleve City op 8 jul 2019
Dear Anonymous, thank you for 4 great points. Please come back soon, The Rilano Hotel Cleve City

10/10 – Uitstekend

Jacobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi luxe hotel
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Annette Strähnz op 13 mrt 2019
Thank you very much!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met mooie kamers. Bar alleen niet zo gezellig, borrelhapje zou ook leuk zijn.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer net hotel.
1 nacht verbleven in juni 2018