Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Mercure Koh Chang Hideaway

4 out of 5
Mercure Koh Chang Hideaway
111/1 Moo 1 Tambol Koh Chang, Amphur Koh Chang, Ko Chang, Trat

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 175 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 447 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tessa

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
12 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Quinten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place for kids
Traveling as three couples with 1 year old baby's we asked for connecting rooms. Got three rooms next to the pool (deluxe room 1507-1509), they where great! Really good hotel for traveling with kids. Pro's Big rooms Good aircon Shower + tub Pool Garden, beach, grass, walkways all well kept Wifi everywhere and working well Kids play room, lots of toys and aircon Food was oke but little overpriced Drinks extremely overpriced (small chang 180bht) Huge breakfast buffet (make sure you get it for free with booking) If you book in advance the room prices are affordable and well worth it.
5 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK hotel
The hotel is clean, nice rooms but we missed the happy people, it is very boring. The swimmingpool is OK. There is a beachbar and it is nice to sit with kissens on the beach. We will not stay again, there are so many hotels to choose.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Fleur, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en trendy
Een heel mooi hotel helemaal in style en met alle comfort. Het personeel is super attent en willen je in alles voorzien. Een mooi zwembad en privestrand met lekker ligbedden en daarbij elke dag van 3 tot 5 happy hour! Super genoten!
3 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

alain

10 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

alain

Positief: Netheid
Rustig gelezen in mood baai
7de x in dit hotel. Maar dit jaar ziet men dat er op heel wat vlakken wordt bezuinigd
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good hotel
We had an amazing stay. Our airconditioning was broken and they fixed it and it broked again. So we get an upgraded to a villa with our own pool and jacuzzi! It was verry good of the staf they are verry friendly. The room was really clean. The hotel is near the beach and they have a great pool. We really enjoyed our stay!!!
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Rens, hoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 van de beste resort aan het strand
Hele schone kamers. super vriendelijk personeel heerlijk strand. heb 3 verschillende kamers. En ze zijn alle 3 geweldig prijs. ik kom hier zeker ooit nog terug.
Reactie van mckc op 26 sep 2016
Dear Sir/Madam, We would like to thank you for the valued feedback of your stay. Hoping that we would have an opportunity to welcome you back to our hotel for your next holidays in Koh Chang.

8/10 – Goed

Frans, Schijndel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel direct aan strand
Wij hadden met een groep gekozen voor dit hotel. We hadden de dagen die we er verbleven een taxi beschikbaar voor onze groep. Kamers in het gebouw aan de straatzijde (oa kamernrs 1015 en 1016) zeer basic kamers. Uitzicht op parkeerplaats. Klein strand met afgezet stuk zee wat ondiep (max 1 mtr) is. Vergeet je waterschoenen niet ivm stenen en koraal. Ontbijtbuffet duur. Ook set menu beschikbaar voor 176 bath. In omgeving op wandelafstand slechts paar kleine eettentjes en winkeltjes. Foto's laten zoals gewoonlijk luxere kamers zien. Hele harde bedden.
Reactie van mckc op 14 mei 2016
Dear Sir/Madam, We would like to thank you for the valued feedback of your stay. We hope that we would have an opportunity to welcome you back to our hotel for your next holidays in Koh Chang. Sincerely yours, Chaiwat Onlahoong General Manager Mercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

L.T.M.M.V.D.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel voor een paar dagen
Mooi hotel met een goede service. ligging ver uit centrum. Drankjes en ontbijt en diner voor Thaise begrippen heel erg duur.
Reactie van mckc op 20 feb 2016
Dear Sir/Madam, We would like to thank you for the valued feedback of your stay. We hope that we would have an opportunity to welcome you back to our hotel for your next holidays in Koh Chang. Sincerely yours, Chaiwat Onlahoong General Manager Mercure Koh Chang Hideaway

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
We had the pool villa which was very beautiful and big, badroom, pool and bubblebad a bit old and need some renovation. Pool was not clean and ended up with an infection.
Reactie van mckc op 13 feb 2016
Dear Sir/Madam, We regret to hear of your unpleasant experience when you stayed in our hotel. We have taken note of your comments and seriously addressed it with all concerned in order to find the solution. Hoping that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel. Sincerely yours, Chaiwat Onlahoong General Manager Mercure Koh Chang Hideaway

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf.
Mooi hotel. Enige minpunt was de sigarettenrook die constant op het balkon hing, waardoor daar zitten wat minder prettig was. Staff vroeg na aankaarten of het balkon schoongemaakt moest worden, maar de rook kwam van het restaurant of van de buren. Verder wel erg prettig verblijf.
Reactie van mckc op 6 feb 2016
Dear Sir/Madam, We regret to hear of your unpleasant experience when you stayed in our hotel. We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holidays. Sincerely yours, Chaiwat Onlahoong General Manager Mercure Koh Chang Hideaway

10/10 – Uitstekend

Martin, Zaanstad, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Wat een fantastisch hotel. De ligging is perfect, direct aan zee, waar overigens ook het zwembad is. De kamers zijn ruim, ligt en schoon. Wij hadden via een boekingssite gebruik gemaakt van een aanbieding, zodat wij - Jan met de Pet - ook eens konden baden in luxe. Maar maak dan geen gebruik van het fantastische ontbijtbuffet. dit kostte ons met 4 personen, 2.100 bath. Direct buiten het resort is helaas niets; er was een tentje Tamarin, dat werd gerund door drie zusjes. Daar kun je ook prima ontbijten voor een gewone prijs. Dus als je reuring wilt, zal je een taxi moeten nemen naar White Sand Beach.
Reactie van Fabrice N op 5 apr 2014
Geachte Martin, Aangezien ik niet kan schrijven in het nederlands, laat me antwoord in het Engels (en ik denk dat ik gelijk heb als ik denk dat bijna alle Nederlanders kunnen lezen en spreken Engels beter dan ik!). It is a real pleasure to see how much you have appreciated the comfort, the design of the facilities, the location and the service at Mercure Koh Chang Hideaway. Nothing better than this kind of feedback to reward our daily effort to provide our guests with the best we can. Many thanks to take the time to write about your experience among us and be sure it will be a pleasure to welcome you again, in the future. Yours sincerely, Fabrice

6/10 – Redelijk

Toni

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Chaiwat op 13 jan 2024
Dear Mr.Toni,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Gerald

Positief: Netheid
Still OK but come into the years, Not full 4*
It is obvious that the Hotel came into the years. A pitty because it has potential to shine again. Needed restauration or changes are not done in time or at all, staff is enough running arround but a bit headless, training for service needed. Is Not enough to have a Lot of Trainees there If Nobody Show them how to serve and clean correct and keep overview of their Job. I stayed in the Villa with private Pool. Since 10 years, aß i stayed first time, no changes, still the same old death tree in the pot 😂. I didnt had breakfast, Lunch or Dinner booked aß i enjoy more all the good Restaurants arround. Renting of motobike very conveniant at the entry of parking place and Hotel, with reasonable prices. Since i have been over new year, the Dinner Buffet was already included in the price of the stay. The beach was nice but after 25 Meter in the water full of rocks, sunbeds are old and used.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Chaiwat op 13 jan 2024
Dear Mr.Gerald,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, excellent if wanting to have a quiet break. Villa pool room nice and well maintained, could do with larger TV and better light controls. Clearly this property is still recovering from the COVID shut downs, does need better care of hedges, etc. which make the public areas behind the lobby look unkept. Limited dining choices at resort and outside, this is a property best visited if you have transport or rent a motorcycle.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chaiwat op 4 sep 2023
Dear Mr.Stephen,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

10/10 – Uitstekend

Kanthan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury Stay on A Beautiful Beach
The Villa came with a private pool and jacuzzi. Big and spacious room, clean and cozy. Staff were very friendly, the cafe by the beach was great and since it was low season, the beach was peaceful, quiet and clean.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Chaiwat op 10 aug 2023
Dear Khun Kanthan,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team to continue improving our product and service.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Pros- Travelling with young children I loved that I could sit in the shade near the beach cafe whilst they could play in the sand also in the shade. This was my absolute favourite thing. The pool near the beach was decent and a good temperature. The beach was protected and private and was good for digging and paddling. Breakfast buffet was very good and there was a good amount of seating and choices of food. Our room was a good size and light and airy. The hotel were very helpful when I had a problem with my car. Cons- the shower temperature was temperamental and often cold, our water went off once totally and the toilet broke on another occasion. This was sorted quickly by the resort. The pool with pool access rooms was very cloudy and green, it seemed to have improved by the end of the week but we didn’t use this. Overall I would definitely stay again, the staff at the resort were lovely and helpful, the beach and pool and setting were idyllic. My children loved it and didn’t want to leave!
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Chaiwat op 10 apr 2023
Dear Mrs.Catherine,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

10/10 – Uitstekend

Christer

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Chaiwat op 3 apr 2023
Dear Mr.Christer,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team to continue improving our product and service.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

6/10 – Redelijk

TAKESHI

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Chaiwat op 28 feb 2023
Dear Mr.Takeshi,We do apologize for an unpleasant experience when you stay at Mercure Koh Chang Hideaway.We ensure you that we have taken our corrective actions to address and solve this shortcoming to improve our product and service.Hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Gennaro

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Chaiwat op 18 feb 2023
Dear Mr.Gennaro,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team to continue improving our product and service.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au calme et luxueux a Koh Chang
Magnifique chambre, propre et très bien aménagée au 1er et dernier étage, face a la plage et a la mer ! Vue latérale sur piscine ! Belle salle de bains et superbe terrasse ! Excellente restauration ! Personnel a l écoute et serviable ! Bel établissement ! Belle salle de sport ! Location scooter sur place et agence pour billets bateau sur place !
11 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Chaiwat op 6 feb 2023
Dear Mr.Martine,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team to continue improving our product and service.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Chaiwat op 18 feb 2023
Dear our Valued guest,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team to continue improving our product and service.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

6/10 – Redelijk

Mickey

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds and ac works well, the towels are frayed , the showers need a good cleaning, we had a 4 poster bed but the tv was in middle of a poster , the chairs at the pool and in the room are very uncomfortable, the grounds are not very well maintained, breakfast buffet is good but get there early they don’t replace anything,
10 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Chaiwat op 6 feb 2023
Dear Mr.Mickey,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

6/10 – Redelijk

Fredrik

7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Chaiwat op 16 jan 2023
Dear Mr.Fredrik,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Madeleine

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotell! Ligger på en privat strand, så himla mysig solnedgång där. Hoteller är fint men har tappat lite.. behöver rustas upp. Finns många bra restauranger precis utanför hotellet då det var dyrt på hotellet.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Chaiwat op 14 dec 2022
Dear Ms.Madeleine,Thank you for your feedback of stay in our Mercure Koh Chang Hideaway.I would share your feedback to all our hotel team to encourage them to keep up the level of standard and service.Hope that we would have an opportunity to be of your service for next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
....
13 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Chaiwat op 11 dec 2022
Dear Mr.Alexander,We are very much appreciated your comments regarding your stay at the Mercure Koh Chang Hideaway. It is always a pleasure to receive comments. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope that we would have an opportunity to welcome you back to our Mercure Koh Chang Hideaway for your next holidays.Sincerely yours,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

6/10 – Redelijk

Yann

Positief: Netheid, personeel en service
Un hôtel bien situé, la plage est belle. Le restaurant n’est vraiment pas à la hauteur. Un peu d’entretien supplémentaire serait bienvenu. Le personnel est agréable, et le bar d d’la plage sympa mais ce n’est pas à la hauteur des autres hôtels dans la même gamme de prix que le lieu peut offrir
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Chaiwat op 11 dec 2022
Dear Mr.Yann,We do apologize for your unpleasant experience when staying in Mercure Koh Chang Hideaway.However, we have taken note of your comments and implemented the corrective actions to improve the level of service standard.We hope that we would have an opportunity to redeem ourselves and welcome you back to our hotel for your next holiday.Best regards,Chaiwat OnlahoongGeneral ManagerMercure Koh Chang Hideaway

8/10 – Goed

olivier

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Bungalow spacieux et calme, la plage privée est belle,dommage qu'il y a des cailloux. Petit déjeuner excellent, sauf le dernier jour car pas assez de clients donc à la carte mais bien fait quand même. Eau chaude à la douche soit brûlante soit froide, signalé mais non réparé. Reprise après covid prometteuse je pense.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth a visit
I was upgraded to a lovely pool villa. a great option for a family with one or two little ones. they can splash away in the small pool plus there's a jacuzzi to chill out in. The buffet breakfast had options for every palette. The property is definitely feeling the effects of a heavy rainy season, but that will not detract from your stay.
3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Jason

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Ruengsak

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Scott

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Jonas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Kjell Arne

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Vi hadde rom uten balkong og med et lite vindu du ikke kunne se igjennom. Rommet var derfor ikke så bra. Stille og rolig plass, for stille etter min smak.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé avec un accès direct à une plage bien agréable.
13 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Claes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pool access room and the 2 4 1 cocktails on the beach!
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Das Hotel ist sehr schön gelegen und für Ruhesuchende ideal. Zimmer 1511 hatte tollen Meerblick. Sanitäre Einrichtungen des Zimmers etwas in die Jahre gekommen. Reinigung war nicht immer gut. Ansonsten ist die Anlage gepflegt und der Strand ist sauber.Badeschuhe zu empfehlen, da an manchen Stellen Steine im Wasser sind. 3 Mal in der Woche gibt es Themenbuffet mit Musik, sonst ist es eher ruhig.Personal an der Rezeption war sehr hilfsbereit und freundlich. Haben fast immer ausserhalb vom Hotel gegessen. Kleine Restaurants in der Nähe. Im Ort selbst ist nichts los. Taxi ist jederzeit erreichbar. Geldautomat ist gegenüber vom Hotel. Ebenso besteht die Möglichkeit vor dem Hotel ein Mofa zu mieten, Ausflüge oder Flughafen Transport zu buchen.
12 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

25 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

gregory

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

gregory

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres bien sur la plage avec bcp d'équipement.. 5min de scooter pour shopping et resto..
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overpriced
The hotel is fine. The food is fine. The services and amenities are fine. However, everything is overpriced. I am not upset with the hotel - it's fine, but it is overpriced. I would not stay here again. You can get more for less at other resorts. This resort is not competitive at all.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Anita

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefalingsværdigt
Pænt hotel, med gode hygiejneforhold, servicen var god. Dejlig tæt på vandet, så børnene kan gå frit imellem pool området og stranden. Uden for øens større byer, men gode, billige restauranter i nærheden af hotellet
8 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Pidin kun huoneessa oli tallelokero. Muuten hotelli ei vastannut odotuksia kun aamupala maksoi pienen omaisuuden tarjontaan nähden. Suihku oli huono, huoneesta ei nähnyt ulos vaikka on 4 tähden hotelli. Ranta on pieni ja kivinen eikä uimakelpoinen. Siksi vaihdoimme toiseen paikkaan kesken loman.
25 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

SERGEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Не экономьте на стандартных номерах, она оказались без окон, лучше доплатить все таки на отдыхе не жалейте.
6 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Actually, everything was good. Really friendly staff,. Nice room. Well kept and clean. The only problem was that the mattress was extremely hard. Very uncomfortable.
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Lauri

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ei vanhalle puolelle
Uudemp
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019