The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta
Hotel aan het strand, met gratis shuttleservice van/naar het strand
Fotogalerie voor The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Slaapbank
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Slaapbank
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Slaapbank
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

888/8 M.2 T. Saladan E. Kohlanta, Ko Lanta, Krabi, 81150
Over deze accommodatie
The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta
Vergelijkbare accommodaties

SriLanta Resort and Spa
SriLanta Resort and Spa
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 385 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. THB 690 voor volwassenen en ca. THB 390 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 2700 per kamer (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: THB 2700 (enkele reis)
- Toeslag voor babybed: THB 800 per nacht
- Toeslag voor extra bed: THB 800 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wings Boutique Hotels Hotel Ko Lanta
Wings Boutique Hotels Ko Lanta
Wings Boutique Hotels
The Wings Boutique Hotels
The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta Hotel
The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta Ko Lanta
The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta Hotel Ko Lanta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Dennis
Reisde met familie
23 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Did we visit the same hotel?
Dennis
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met partner
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Søren
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Søren
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Karen
3 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Karen
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Christin
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christin
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ava
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ava
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Frédérique
11 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Frédérique
3 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Jan
29 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prisvärt
Jan
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Franck
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Niklas
9 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miserabel
Niklas
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Piu
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piu
10 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Melissa
3 jan 2019
Negatief: Personeel en service
Really dissapointed and bad management
Melissa
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Dave, Toronto, Canada
16 apr 2018
Negatief: Comfort kamer
Don't waste your time
Dave
4 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Joyce, Kuala Lumpur
20 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Joyce
4 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Gilles, Berne
4 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent sejour!!!
Gilles
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
ornella , argentina
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hermoso hotel
ornella
8/10 – Goed
Jonas
21 dec 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonas
10/10 – Uitstekend
Samantha
8 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury in Koh Lanta
Samantha
10/10 – Uitstekend
Magdalena
5 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel with friendly staff
Magdalena
2/10 – Ontzettend slecht
viktorija, Stockholm
19 feb 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








